Martinsen til NHL/AHL Chicago/Rockford IceHogs 17-18

Ligaer i andre land, samt andre landslag når dette ikke inkluderer A-landslaget til Norge
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 10. Oktober 2018 02:39
Skall tydligvis ha en ryggskade. For se hvor lenge han er ute, er nok day to day akkurat nå.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 12. Oktober 2018 00:09
— Andreas Martinsen hasn't practiced for the last two days because of a back injury. It's unclear when he'll return.

"I don't know when he'll get on the ice, but hopefully real soon," Quenneville said. "I don't think it's serious, but he's not going to Minnesota."

InnleggSkrevet: 21. Oktober 2018 09:34
Spilte igjen i natt. 5 min på isen, 2 min i utvisningsboksen, 1 skudd på mål, 1hit
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 21. Oktober 2018 16:13
Fint att han er tilbake. Men synes han får veldig lite istid.

InnleggSkrevet: 22. Oktober 2018 13:31
10 min og 5 hits i natt. Går riktig vei!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 22. Oktober 2018 16:52
Pølsebua skrev:10 min og 5 hits i natt. Går riktig vei!

Jeg så kampen. Synes det ser okej ut, jeg mener , det er korte bytter , in , ut. Men gör det han skall.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 24. Oktober 2018 14:23
Ute av laget igjen inatt. Synd. Imorgen er det jo Chicago-Rangers. Blir vel inget norsk derby nå.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 28. Oktober 2018 23:44
Trist han ikke for vaere med når Chicago suger, hvorfor ikke bare bruke Martinsen? Jeg hade skjönt om de var gode for stunden og ikke vil byte på laget.

InnleggSkrevet: 29. Oktober 2018 09:35
Spilte inatt, 9 min på isen, 3 hits.
-hawk-
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 29. Oktober 2018 14:01
Ja, de ble ikke officielt för litt för. Får se hvor lenge han blir denne gangen da.

InnleggSkrevet: 04. November 2018 10:32
Martinsen med første poeng for sesongen i natt. En assist. Litt inn og ut av laget virker det som.
If you aint first, you're last
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 07. November 2018 04:02
Quenneville har fått sparken.

Trener nå blir Colliton som hade Martinsen i fjor i Icehogs, positivt for Martinsen? La oss se.

InnleggSkrevet: 07. November 2018 14:28
Syntes Martinsen jobber bra, han skaper noe nesten hver gang når han kan brukestyrken sin og gjennvinne puck i angrepsonen. Men han sliter med puckbehandling og tempo med puck. Han har en rå fysikk. Nesten rart han ikke har blitt prøvd foran mål i PP faktisk.

Q ute er nok en fordel Martinsen. Q roterte mye på laget og ga ofte 4 rekka lite istid. Det er mange på Chicago nå som har et forhold til den nye coachen. Tipper at det er 2-3 nye som kommer opp fra Rockford (Sikura x2, Highmore, Louis) og noen må ned. Martinsen er en av få fysiske spillere, det er nok en stor fordel for han. Tipper hva som skjer med Kunitz avgjør videre skjebne. Men blir ikke overrasket om Martinsen spiller i Rockford neste uke..Regner med at vi ser en eller flere trader med Chicago fremover. Martinsen ofres nok lett der, av flere grunner. Chicago har 49 spillere på kontrakt i systemet av de 50 som tillates. Det er flere prospect som ventes å signere. Så en del må nok ut, og da blir jeg ikke overrasket om Martinsens navn fort blir slengt med i en trade for å frigjøre plass i systemet.

Har lest litt rykter om at Chicago prøver å få til en trade som skaffer dem alle/noen av Nylander, Zucca, Panarin og Hjalmarsson. 10 m ledig på lønnstaket, men det vil koste.. mye!

Hadde vært sjukt artig med Martinsen og Zucca i samme lag.

InnleggSkrevet: 07. November 2018 16:24
Hamburger skrev:Syntes Martinsen jobber bra, han skaper noe nesten hver gang når han kan brukestyrken sin og gjennvinne puck i angrepsonen. Men han sliter med puckbehandling og tempo med puck. Han har en rå fysikk. Nesten rart han ikke har blitt prøvd foran mål i PP faktisk.

Q ute er nok en fordel Martinsen. Q roterte mye på laget og ga ofte 4 rekka lite istid. Det er mange på Chicago nå som har et forhold til den nye coachen. Tipper at det er 2-3 nye som kommer opp fra Rockford (Sikura x2, Highmore, Louis) og noen må ned. Martinsen er en av få fysiske spillere, det er nok en stor fordel for han. Tipper hva som skjer med Kunitz avgjør videre skjebne. Men blir ikke overrasket om Martinsen spiller i Rockford neste uke..Regner med at vi ser en eller flere trader med Chicago fremover. Martinsen ofres nok lett der, av flere grunner. Chicago har 49 spillere på kontrakt i systemet av de 50 som tillates. Det er flere prospect som ventes å signere. Så en del må nok ut, og da blir jeg ikke overrasket om Martinsens navn fort blir slengt med i en trade for å frigjøre plass i systemet.

Har lest litt rykter om at Chicago prøver å få til en trade som skaffer dem alle/noen av Nylander, Zucca, Panarin og Hjalmarsson. 10 m ledig på lønnstaket, men det vil koste.. mye!

Tvilsomt at de prøver Martinsen i PP, du sier det selv, for lite skills. Ja, han kunne sikkert stått foran kassa, men det krever mer enn bare rå fysikk.

At Chicago prøver seg på Zuke, Panarin, NYlander og Hjalmarsson høres ut som en utopi. Det koster som du sier. Men jeg tviler på at de ofrer ungutter for det der. Sasmt at de gode spillerne de har stort sett alle har full NTC eller MNTC. Ser heller ingen grunn til at Panarin og Zuke gidder å være med på en re-tool eller re-build i Chicago. Og de hentes GARANTERT IKKE som rentals.
Carolina Panthers, Hurricanes og Sparta.

InnleggSkrevet: 08. November 2018 11:20
Kjellvis skrev:
Hamburger skrev:Syntes Martinsen jobber bra, han skaper noe nesten hver gang når han kan brukestyrken sin og gjennvinne puck i angrepsonen. Men han sliter med puckbehandling og tempo med puck. Han har en rå fysikk. Nesten rart han ikke har blitt prøvd foran mål i PP faktisk.

Tvilsomt at de prøver Martinsen i PP, du sier det selv, for lite skills. Ja, han kunne sikkert stått foran kassa, men det krever mer enn bare rå fysikk.

At Chicago prøver seg på Zuke, Panarin, NYlander og Hjalmarsson høres ut som en utopi. Det koster som du sier. Men jeg tviler på at de ofrer ungutter for det der. Sasmt at de gode spillerne de har stort sett alle har full NTC eller MNTC. Ser heller ingen grunn til at Panarin og Zuke gidder å være med på en re-tool eller re-build i Chicago. Og de hentes GARANTERT IKKE som rentals.

Det vil skje noen forandringer. Spesielt Panarin er ønsket tilbake. Alle sammen skjer aldri, der rotet jeg:)

Tipper det er mulig å få til noe, men det vil koste. Og dem vil ofre noe. Jeg har ingen annen kilde enn en Blackhawks podcast med en journalist som er tett på. Han har bra treffprosent i sine spådommer.

Nå bestemmer ikke Panarin og Zucca dette selv. Blir dem tradet så har dem ikke noe valg. Ingen av dem har NTC eller MNTC.

Saad, Ansiminov (MNTC), Schmaltz, Fortin, Forsling, Rutta, Murphy, Hayden, Manning er spillere Blackhawks kan bytte bort. Alle disse er ikke i Blackhawks i januar. Sammen med noen prospects og draftvalg kan ting skje. Angående Nylander må ting skje før 1 desember, enten signere for Maple Lefs eller en trade, hvis ikke er han ferdig for sesongen. Men tviler på at han ender opp i Blackhawks.

Tilbake til Martinsen. Han var i fjerderekka med Kunitz og Kruger på treningen i går, så regner med at han spiller nattens kamp. Spiller han bra vil han få mer istid nå, enn under Q som alltid/ofte brukte de samme spillerne.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 08. November 2018 14:55
Tror også han spiller inatt. Bra kamp sist. Og håper han gör det bra. Colliton kjenner jo Martinsen veldig bra også.

InnleggSkrevet: 09. November 2018 12:10
Martinsen bidro ikke med noe som helst i natt de ca. 8 minuttene han fikk spille. Absolutt ingenting.

Det er flere som har et forhold til nye coachen, så tror ikke det påvirker Martinsens muligheter for å spille noe mer. Forhåpentligvis er han mer tålmodig enn Q som benket og roterte voldsomt. En dårlig kamp, rett ut.

Tipper det i løpet av noen dager blir hentet opp et par fra Rockford, noen må da ned. Martinsen har kun size og energi å by på. Heldig for han at det ikke er flere som har size. Blir en spennende uke for han.

Men Blackhawks må få gjort noe med det defensive. Ga bort fire mål i natt. Sjokkerende dårlig!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 09. November 2018 15:01
Hamburger skrev:Martinsen bidro ikke med noe som helst i natt de ca. 8 minuttene han fikk spille. Absolutt ingenting.

Det er flere som har et forhold til nye coachen, så tror ikke det påvirker Martinsens muligheter for å spille noe mer. Forhåpentligvis er han mer tålmodig enn Q som benket og roterte voldsomt. En dårlig kamp, rett ut.

Tipper det i løpet av noen dager blir hentet opp et par fra Rockford, noen må da ned. Martinsen har kun size og energi å by på. Heldig for han at det ikke er flere som har size. Blir en spennende uke for han.

Men Blackhawks må få gjort noe med det defensive. Ga bort fire mål i natt. Sjokkerende dårlig!

Er enig. Men han har mer offensivt i seg. Bare trist han ikke får det ut nå, bare se på pre season. Da fungerte det fint, flere poeng.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 13. November 2018 14:51
9,59 inatt. 4 skudd på mål, 5 hits. Bare Kane hade flere skudd på mål. Så kanskje hade en bedre kamp inatt.

Kunne bare önske en av puckene gick in..

InnleggSkrevet: 15. November 2018 16:53
Så kampen mellom Hawks og Canes her om natten, og fulgte ekstra med på Martinsen etter pga det jeg skrev her. Bortsett fra brukbar fart og noen gode smeller, så er han helt hinsides begrenset hockeyspiller på NHL nivå. Null sjanse for at han blir satt i noe som helst PP oppsetning sånn jeg ser det.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 15. November 2018 17:14
Kjellvis skrev:Så kampen mellom Hawks og Canes her om natten, og fulgte ekstra med på Martinsen etter pga det jeg skrev her. Bortsett fra brukbar fart og noen gode smeller, så er han helt hinsides begrenset hockeyspiller på NHL nivå. Null sjanse for at han blir satt i noe som helst PP oppsetning sånn jeg ser det.

Han hade jo fire skudd på mål den kampen som jeg skrev. Men klart han er begrenset i NHL. Og att han skall spille PP tror jeg ikke vi får se. Men har en den eneste som smeller på i laget dem har og det kan vaere nok.

Spilte 11,29 inatt. Hade 7 hits.

InnleggSkrevet: 15. November 2018 17:48
Var vel 3 lomper fra blålinjen og en halvfarlighet. 4 skudd sier jo ingenting om man ikke ser hvor de kommer fra. Men at han smeller på, det er det ingen tvil om.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 15. November 2018 20:28
Kjellvis skrev:Var vel 3 lomper fra blålinjen og en halvfarlighet. 4 skudd sier jo ingenting om man ikke ser hvor de kommer fra. Men at han smeller på, det er det ingen tvil om.

Okej , ja klart det regnes jo også som skudd. Helst bör han ju sette de sjansene som er bra. Det kan göre den store forskjellen mellom og bli og få dra eller sitter på läktaren. Han bidrar med energi.

Hans förste sesong med Colorado var fin. Regner ikke med att han gör flere poeng en det i NHL. Han kan.

InnleggSkrevet: 16. November 2018 10:17
https://nitten.no/andreas-martinsen-ros ... ye-trener/
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 16. November 2018 17:17
Tenno skrev:https://nitten.no/andreas-martinsen-roses-av-chicagos-nye-trener/

Må vaere abonnent. Men rubriken ser jo bra ut hehe...
ForrigeNeste

Gå til Internasjonalt

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester