SISTE SERIERUNDE I GET-LIGAEN 17/18 IDAG TIRSDAG 27-2-2018.

Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 27. Februar 2018 23:19
Storhamar-Skauen 4-0
Sparta-MS 4-1
Lillehammer-Vif 2-4
Frisk-Oilers 4-2

Da dropper vi å lage egne tråder for hver serie, så det blir mer liv i kamptrådene til Esa?

InnleggSkrevet: 27. Februar 2018 23:20
Noen mener SIL taper i dag pga Lillehammer er supertente i "treningskampen" og dommerne er dårlige...
Kjente toner fra Hamar, det...

SIL kan jo ikke tape hvis dommerne er rettferdige og laget ønsker å vinne... :lol:
Trond Johnsen. Life is hard - and then you die...

InnleggSkrevet: 27. Februar 2018 23:24
Vi vinner mjøsderbyene innbyrdes og det har forhåpentligvis en preventiv virkning med tanke på en eventuell semifinale, men hva i svarte granskauen er det Kværna tenker på da han bruker Ellis, Dineen og Vigier som skyteskiver i sluttminuttene der? Hva om Curran hadde plantet et slagskudd i ankelen på Vigier?

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 00:04
Lillehammer valgte bekvemmelighet når de valgte VIF. Det kommer de til å angre på. Oilers hadde vært plankekjøring for Lillehammer. Nå møter de i stedet et Vålerenga hvor pila peker klart oppover. Fire strake seire og et antall klassespillere som nærmer seg toppformen. VIF vinner serien 4-2.

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 00:06
MaxDelt skrev:Noen mener SIL taper i dag pga Lillehammer er supertente i "treningskampen" og dommerne er dårlige...

SIL kan jo ikke tape hvis dommerne er rettferdige og laget ønsker å vinne... :lol:

Lillehammer vinner på bedre special teams i dag 5 vs 5 er Storhamar best synes jeg. Lillehammers PP har vært strålende i hele år.

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 00:11
Sorum skrev:Lillehammer valgte bekvemmelighet når de valgte VIF. Det kommer de til å angre på. Oilers hadde vært plankekjøring for Lillehammer. Nå møter de i stedet et Vålerenga hvor pila peker klart oppover. Fire strake seire og et antall klassespillere som nærmer seg toppformen. VIF vinner serien 4-2.

Og ikke minst ei heksegryte uten like i Furuset Forum. Får håpe stillaset tåler folkemassene som nå vil strømme til for å se Oslos stolthet :lol:
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 00:27
Bør bli noen kamper på Czisar for dette. Jo flere kamper, jo bedre for Vif..
https://twitter.com/Alex_P01/status/968556107433115648

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 00:34
Drebin skrev:Bør bli noen kamper på Czisar for dette. Jo flere kamper, jo bedre for Vif..

Det der er faktisk ingenting. Har sett den flere ganger på Sumo, og det er et sammenstøt hvor albuen til Brede kommer opp etter at skuespiller Thrukno allerede er på vei ned.

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 00:45
Sorum skrev:
Drebin skrev:Bør bli noen kamper på Czisar for dette. Jo flere kamper, jo bedre for Vif..

Det der er faktisk ingenting. Har sett den flere ganger på Sumo, og det er et sammenstøt hvor albuen til Brede kommer opp etter at skuespiller Thrukno allerede er på vei ned.

Ganske lik den Roest fikk tre kamper for. Stygg sak.

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 09:34
Nadaa skrev:
MaxDelt skrev:Noen mener SIL taper i dag pga Lillehammer er supertente i "treningskampen" og dommerne er dårlige...

Lillehammer vinner på bedre special teams i dag 5 vs 5 er Storhamar best synes jeg. Lillehammers PP har vært strålende i hele år.

Helt korrekt. SIL var bedre i 5 vs 5! Veldig gode på det i går - lange perioder de spilte ut Lillehammer. Ble imponert!

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 10:02
KjellKjellenBigset skrev:
Sorum skrev:Lillehammer valgte bekvemmelighet når de valgte VIF. Det kommer de til å angre på. Oilers hadde vært plankekjøring for Lillehammer. Nå møter de i stedet et Vålerenga hvor pila peker klart oppover. Fire strake seire og et antall klassespillere som nærmer seg toppformen. VIF vinner serien 4-2.

Og ikke minst ei heksegryte uten like i Furuset Forum. Får håpe stillaset tåler folkemassene som nå vil strømme til for å se Oslos stolthet :lol:

Skal det bli heksegryte stemning i Forum må vi nok lage det selv ja. Vi får neppe dra hjelp av Get ligaens døveste publikum. Eneste gang dere åpner kjeften er når backdiveren deres snur ryggen til halvmeteren fra vantet, ser ut som han blir skutt med hagle, faller om og blir liggende. Men da må dere ligge under med et mål eller to først.
LIK er selverklærte storfavoritter i denne serien. Det lever vi godt med.

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 11:13
KjellKjellenBigset skrev:Og ikke minst ei heksegryte uten like i Furuset Forum. Får håpe stillaset tåler folkemassene som nå vil strømme til for å se Oslos stolthet :lol:

Ikke ulikt heksegryta i Kristins hall.

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 11:46
Huum lover kul, fysisk hockey fra VIF...
For all del, spill fysisk hockey og i forlengelsen av det kommer det garantert mange utvisninger...
Passer Lillehammer perfekt med masse overtall...
Og da serverer Lillehammer kul hockey!

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 11:47
Jeg har vært på Galatasaray mot Fenerbahçe, men ingenting slår atmosfæren på Oslos stolthets hjemmekamper. Anført av fire stykk fra Kampen Eldresenter, dvs. Klanen, ropes det takfast "Enga, Enga, Enga, Vålerenga". Veggene står nærmest og gynger! :lol:

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 12:11
KjellKjellenBigset skrev:Jeg har vært på Galatasaray mot Fenerbahçe, men ingenting slår atmosfæren på Oslos stolthets hjemmekamper. Anført av fire stykk fra Kampen Eldresenter, dvs. Klanen, ropes det takfast "Enga, Enga, Enga, Vålerenga". Veggene står nærmest og gynger! :lol:

Konge!

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 13:18
KjellKjellenBigset skrev:Jeg har vært på Galatasaray mot Fenerbahçe, men ingenting slår atmosfæren på Oslos stolthets hjemmekamper. Anført av fire stykk fra Kampen Eldresenter, dvs. Klanen, ropes det takfast "Enga, Enga, Enga, Vålerenga". Veggene står nærmest og gynger! :lol:

Er det alt du har opplevd? Da forstår jeg mangelen av stimulans bedre.
Vi skal stå klare med krykker og støttende hånd når dere ankommer flatlandet uansett. Husk å legge igjen innleggssåler og annet som holder skoa i vater oppi skrålandet.

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 13:22
Kommer en sesongoppsummering, men hadde jeg levert den i dag eller før helga som kommer hadde det bare blitt et svart papir. Helt natta over hvor svak en sesong kan bli. Her må styret i Stjernen gå i seg selv før neste år hvis det skal bli noen endring. Den kjøreplanen i år med tanke på importer var jo helt hinsides. Og for Guds skyld sørg for at vi har en 1.center og en powerplay back fra start av.

David Makowski, Matt Register og Michael Joly fra ECHL alle sammen så har vi et topp 4 lag. Der dagens importer med unntak av Eskesen og Brøms kan ryke og reise.

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 14:04
sjefsrøden skrev:Kommer en sesongoppsummering, men hadde jeg levert den i dag eller før helga som kommer hadde det bare blitt et svart papir. Helt natta over hvor svak en sesong kan bli. Her må styret i Stjernen gå i seg selv før neste år hvis det skal bli noen endring. Den kjøreplanen i år med tanke på importer var jo helt hinsides. Og for Guds skyld sørg for at vi har en 1.center og en powerplay back fra start av.

David Makowski, Matt Register og Michael Joly fra ECHL alle sammen så har vi et topp 4 lag. Der dagens importer med unntak av Eskesen og Brøms kan ryke og reise.

Ting kan snu fort i norsk hockey. Bare 2 år siden Lillehammer var ute i kvalifisering...

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 17:26

God jul.

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 21:05
Vanvittig kommentar fra Stjernens styreleder:
https://www.f-b.no/stjernen/ishockey/bj ... 59-1035977

Det er da denne artikkelen han sikter til:
https://www.f-b.no/sportskommentaren/is ... 59-1035512
"-Vi skal ende blant topp tre i serien. Jeg hater å tape."

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 21:46
Tenno skrev:

God jul.

God sommer til deg :geek:

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 22:22
Jeg vil faktisk si at Enga - Lillehammer er ganske åpent. Lillehammer har litt bedre bredde. Men den førsterekka til Vålerenga er fryktelig god.

Men det jeg synes er moro i år, er jo at man har 3 kvartfinaleserier som blir jevne, tette og morsomme! Det er lenge siden sist! Eneste jeg tror får lett skuring er Storhamar. M/S har vært veldig gode mot Sparta i år og Frisk vs Oilers blir nok spennende den og om Oilers hever seg et par hakk.
Carolina Panthers, Hurricanes og Sparta.

InnleggSkrevet: 01. Mars 2018 09:20
Kjellvis skrev:Jeg vil faktisk si at Enga - Lillehammer er ganske åpent. Lillehammer har litt bedre bredde. Men den førsterekka til Vålerenga er fryktelig god.

Men det jeg synes er moro i år, er jo at man har 3 kvartfinaleserier som blir jevne, tette og morsomme! Det er lenge siden sist! Eneste jeg tror får lett skuring er Storhamar. M/S har vært veldig gode mot Sparta i år og Frisk vs Oilers blir nok spennende den og om Oilers hever seg et par hakk.

Dette sier "folk" hvert år i Norge, at det er mye jevnere enn før.

I fjor var det tre jevne kvartfinaler.
Forrige

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 29 gjester