Skal bli spennende å se om han klarer å holde samme nivå som når han dro derfra i 2015. Er heller ikke bare bare å spille seg inn på et SKA lag som kun har tapt en kamp i ordinær tid i år.
Får vel kanskje sitt comeback på onsdag mot Avangard Omsk.
Patrick Thoresen i SKA St. Petersburg 17/18
26 innlegg
• Side 1 av 2 • 1, 2
Synes dette blir meget spennende. SKA har ett fantastisk lag som du skriver.
Skulle han ta sin 3:e Gagarin Cup er det helt fantastisk. |
|
Ikke noe comeback idag!
|
|
Noen som vet når han skall spille?
|
|
Han var tatt ut i troppen til dagens match (https://www.ska.ru/en/news/view/ska-otp ... vyiezd-28/), så papirer og slikt er tydeligvis i orden. Spørs om han trenger litt mer tid til å venne seg til nivået. Ny kamp på mandag. |
|
Ja vi får vente og se
|
|
Han er satt opp i andre rekka i dagens kamp. Etter halvspilt 2. periode ligger de under 1-0. Det ville vært en særdeles dårlig start for Thoresen om de skulle tape sin tredje kamp for sesong i hans debut.
|
|
De vant 1-3 til slutt. Assist på 1-2 fra Thoresen, bra start!
|
|
Thoresen med en assist idag også. Spiller i rekka med Kovalchuk og Shipyachov. Halvgode spillere
![]() |
|
Fantastisk assist igår , spillet fram til målet er så vakkert.
|
|
Kovalchuck - Datsuyk - Thoresen utgjør 1 rekka til SKA i dag.
2 poeng på 3 kamper. Fortsatt en stjernespiller helt i europa toppen! |
|
Heeelt OK rekke det der
![]() |
|
Scorer 2 idag. Sine förste. Fortsett sån nå!
Skegget er fortsatt der også! Herlig! |
|
Hvordan ser vi målene? |
|
Jeg bruker russisk nettverk, også ser jeg da på khl.ru |
|
3 nye poeng idag!
|
|
har du link til Thoresens mål jeg er svært dårlig på russisk |
|
Kan du fixe russisk IP?
|
|
2 nye poeng idag, 1+1.
|
|
Men det ser ut som han er degradert til 4. rekka.. |
|
Når jeg spoofa IP brukte jeg unblock-us... koster noen få canadiske dollar i mnd, men brukervennlig nok når du har fått satt opp det, og du kan velge land litt som du vil. Slutta å abonnere når jeg gikk på unviersitetet med så mange restriksjoner at jeg måtte bytte mellom DNS-servere for å bruke det. |
|
Ja idag spilte han i fjerde. Tror han har spilt i alle rekker nå. Men hvis han gör 2 poeng per kamp så gör det meg ingenting att han spiller i fjerderekka ![]() |
|
Finns litt forskjellig ting og göre. Man kan bruke avast secure line og velge Russland også. Koster vel 99 kr månaden ca. |
|
Idag er han ikke med i hele tatt
|
|
Spiller han annenhver kamp nå virker det som. Rare saker.
|
|
26 innlegg
• Side 1 av 2 • 1, 2
Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester