NHL 16/17

Ligaer i andre land, samt andre landslag når dette ikke inkluderer A-landslaget til Norge

InnleggSkrevet: 05. Juni 2016 15:10
Noen som vet når oppsettet pleier å komme? Myser litt på en tur over dammen i desember.

Og hvordan er det å få tak i billetter? Tenker mest på NYlagene, Boston og kanskje Montreal. Og hvordan er det å kjøpe billetter til feks AHL/ECHL, NBA og MLB der borte?
Storhamardrakter ønskes kjøpt!
- http://www.storhamargameworn.com/ -

InnleggSkrevet: 05. Juni 2016 16:30
Hei! På alle kamper jeg har vært på over dammen, om det så har vært i NYC, Florida, California eller Arizona, så har jeg brukt TiqIq.com.
Bra priser, ettersom folk legger ut sesongkortbillettene sine der, og jeg har aldri hatt problemer med å få billettene på epost rett etter betaling.

Oppsettet vet jeg ikke når kommer, men du trenger ikke akkurat å være veldig raskt ute dersom du benytter deg av TiqIq for billetter.

InnleggSkrevet: 05. Juni 2016 20:04
Dirty_dangle skrev:Hei! På alle kamper jeg har vært på over dammen, om det så har vært i NYC, Florida, California eller Arizona, så har jeg brukt TiqIq.com.
Bra priser, ettersom folk legger ut sesongkortbillettene sine der, og jeg har aldri hatt problemer med å få billettene på epost rett etter betaling.

Oppsettet vet jeg ikke når kommer, men du trenger ikke akkurat å være veldig raskt ute dersom du benytter deg av TiqIq for billetter.

Plenty av sider som formidler videresalg. Jeg har alltid brukt stubhub. Har funket flott på de ti kampene jeg har vært på, dog så har jeg handlet tre av kampene rett fra ticketmaster (Devils). Er du villig til å betale, kommer du alltid inn!

InnleggSkrevet: 06. Juni 2016 17:58
Er det verdt å smelle på med billetter nede, eller er det ok plasser i 2 etg etc?
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 06. Juni 2016 19:47
StorhamarGameworn skrev:Er det verdt å smelle på med billetter nede, eller er det ok plasser i 2 etg etc?

På Devils? Ta med kikkert.

InnleggSkrevet: 07. Juni 2016 08:37
StorhamarGameworn skrev:Er det verdt å smelle på med billetter nede, eller er det ok plasser i 2 etg etc?

Jeg har sitti både høyt og lavt. I samtlige arenaer har man veldig god oversikt, også oppunder taket! Synes jeg.

Anbefaler å legge litt ekstra cash i en kamp i en low cost arena og få tak i billetter på rad en. Gjorde det i Philly i vinter, og det var helt rått! Kosta omtrent det samme som billetter i svingen høyt oppe i Madison.

InnleggSkrevet: 08. Juni 2016 19:01
Takker gutter. Blir serieoppsettet som bestemmer hvilken kamp, og vei ut fra NY vi tar. Men siden Boston er "laget mitt" i USA, om man kan kalle det det, så er det førstepri.

InnleggSkrevet: 08. Juni 2016 20:44
StorhamarGameworn skrev:Takker gutter. Blir serieoppsettet som bestemmer hvilken kamp, og vei ut fra NY vi tar. Men siden Boston er "laget mitt" i USA, om man kan kalle det det, så er det førstepri.

Da har vi i hvert fall én ting i felles. Ved mine to visitter til TD Garden har jeg sitti på rad 5 og 6, rett ved siden av benken til bortelaget. Det har vært veldig fint, men det er vanskelig å følge spillet på samme side i den andre sonen fra de plassene.

InnleggSkrevet: 15. Juni 2016 17:24
Tenno skrev:
StorhamarGameworn skrev:Takker gutter. Blir serieoppsettet som bestemmer hvilken kamp, og vei ut fra NY vi tar. Men siden Boston er "laget mitt" i USA, om man kan kalle det det, så er det førstepri.

Da har vi i hvert fall én ting i felles. Ved mine to visitter til TD Garden har jeg sitti på rad 5 og 6, rett ved siden av benken til bortelaget. Det har vært veldig fint, men det er vanskelig å følge spillet på samme side i den andre sonen fra de plassene.

Kanskje bedre plasser på tilsvarende rader på motsatt side da? Boksene tar sikkert mye av sikten.

InnleggSkrevet: 15. Juni 2016 20:10
StorhamarGameworn skrev:
Tenno skrev:

Kanskje bedre plasser på tilsvarende rader på motsatt side da? Boksene tar sikkert mye av sikten.

Det kan godt tenkes. Man har jo utvisningsboksene og sekretariatet, men de tar ikke like mye plass. Eventuelt så får man ta noen rader lengre opp. Men det nederste nivået i TD Garden er veldig flatt.

InnleggSkrevet: 30. Juni 2016 17:28
Slik det ser ut nå så blir det kamper i MSG, TD Garden, Consol Energy Center, Wells Fargo Center, Bell Center og Barclays Center + evt noe spontane AHLkamper.

InnleggSkrevet: 07. Juli 2016 17:25
StorhamarGameworn skrev:Slik det ser ut nå så blir det kamper i MSG, TD Garden, Consol Energy Center, Wells Fargo Center, Bell Center og Barclays Center + evt noe spontane AHLkamper.

Kult!

Wells fargo og TD Garden er nesten helt like. Samme arkitektfirma og bygget på omtrent samme tid.

I Philly anbefaler jeg å ankomme arenaområdet tidlig. Det er et slags pub/restaurant-senter der, som det er topp stemning på! Ligger utafor byen.

InnleggSkrevet: 21. August 2016 17:56
Ser ut som Montreal utgår, men fant en ECHLkamp i Manchester, litt nord for Boston som det muligens blir en tur på.

Ellers blir det kamp i Rangers - Caps, Islanders - Bruins - Anaheim, Rangers - Devil, Penguins - Rangers, Flyers - Caps og Devils - Flyers. + trolig Monarchs - Jackals og noe AHL, bare de tregmesa får lagt ut noe oppsett...

InnleggSkrevet: 29. September 2016 19:41
apropos Bruins...og NHL...
Tidligere gav Viaplay tilgang til NHL Gamecenter og en kunne se kamper i opptak på morgenkvisten i ukene kontra å sitte oppe halve natten -noe som var gunstig mtp jobb :)
Den tilgangen (via viaplay) er nå borte... hvordan få tilgang til gamecenter? Går en inn på sidene deres, så får jeg bare opp at dette ikke er tilgjengelig i mitt område (Norge...) Anyone..? :)

InnleggSkrevet: 03. Oktober 2016 09:09
Shadwell skrev:apropos Bruins...og NHL...
Tidligere gav Viaplay tilgang til NHL Gamecenter og en kunne se kamper i opptak på morgenkvisten i ukene kontra å sitte oppe halve natten -noe som var gunstig mtp jobb :)
Den tilgangen (via viaplay) er nå borte... hvordan få tilgang til gamecenter? Går en inn på sidene deres, så får jeg bare opp at dette ikke er tilgjengelig i mitt område (Norge...) Anyone..? :)

Du kan bruke en VPN-tjeneste til å få nettverket til å tro at du er i et land hvor ingen har TV-rettigheter, for eksempel Russland (tror jeg), eller Uganda. Jeg mener å huske at unblock-us fungerer på Gamecenter, men har ikke prøvd det på en evighet. Koster ca 30-40 kr pr mnd hvis jeg husker rett.

InnleggSkrevet: 03. Oktober 2016 16:26
anofsti skrev:
Shadwell skrev:apropos Bruins...og NHL...

Du kan bruke en VPN-tjeneste til å få nettverket til å tro at du er i et land hvor ingen har TV-rettigheter, for eksempel Russland (tror jeg), eller Uganda. Jeg mener å huske at unblock-us fungerer på Gamecenter, men har ikke prøvd det på en evighet. Koster ca 30-40 kr pr mnd hvis jeg husker rett.

Unblock funker. Det samme gjør plug-in-varianten i Chroome, hola. Den bruker jeg. Men de har knepet inn litt. Man må oppgi en adresse i et land som ikke har rettigheter...

InnleggSkrevet: 03. Oktober 2016 19:46
Noen som har vært i Providence og sett AHL?

InnleggSkrevet: 03. Oktober 2016 22:36
StorhamarGameworn skrev:Noen som har vært i Providence og sett AHL?

Nei, men har vært i Providence. Nydelig by!

InnleggSkrevet: 04. Oktober 2016 07:37

Nei, nærmeste AHL kamp jeg har sett er i Bridgeport, det ligger jo ikke så langt unna (men det var ikke det du spurte om) :)
Du har vel allerede valgt ut kamp, ellers er jo Bridgeport og Hartford alternativer, er jo ikke store avstander mellon de tre.
Jeg hadde base i NY og tok bilen til Bridgeport (en drøy time)

InnleggSkrevet: 04. Oktober 2016 17:32
CCCP skrev:

Nei, nærmeste AHL kamp jeg har sett er i Bridgeport, det ligger jo ikke så langt unna (men det var ikke det du spurte om) :)
Du har vel allerede valgt ut kamp, ellers er jo Bridgeport og Hartford alternativer, er jo ikke store avstander mellon de tre.

Sett på oppsettet til de også, men eneste AHLkampen som funker er Providence mot Brigdeport. Er det behov for å kjøpe billetter på forhånd der? Er vel ikke utsolgt der som oftest.

InnleggSkrevet: 04. Oktober 2016 17:37
Tenno skrev:

Nei, men har vært i Providence. Nydelig by!

Verdt å ta noen timer der da?

InnleggSkrevet: 04. Oktober 2016 19:17
StorhamarGameworn skrev:
CCCP skrev:

Sett på oppsettet til de også, men eneste AHLkampen som funker er Providence mot Brigdeport. Er det behov for å kjøpe billetter på forhånd der? Er vel ikke utsolgt der som oftest.

Jeg så Bridgeport-Hartford. Jeg fikk billlett av en spiller, men tror ikke det er nødvendig å kjøpe på forhånd for det var ikke fullt.
Det var ganske mange Rangers fans som hadde tatt kjøreturen opp.

InnleggSkrevet: 04. Oktober 2016 22:02
CCCP skrev:Jeg så Bridgeport-Hartford. Jeg fikk billlett av en spiller, men tror ikke det er nødvendig å kjøpe på forhånd for det var ikke fullt.

Hvilken dag er det? P-Bruins selger ut i ny og ne, særlig i helgene.

InnleggSkrevet: 04. Oktober 2016 22:18
Tenno skrev:
CCCP skrev:Jeg så Bridgeport-Hartford. Jeg fikk billlett av en spiller, men tror ikke det er nødvendig å kjøpe på forhånd for det var ikke fullt.

Hvilken dag er det? P-Bruins selger ut i ny og ne, særlig i helgene.

Det var faktisk en lørdag, det var 6.200 tilskuere, arena'n der tar vel ca.8.500 på hockeykamper.

InnleggSkrevet: 04. Oktober 2016 23:15
Tenno skrev:Unblock funker. Det samme gjør plug-in-varianten i Chroome, hola. Den bruker jeg. Men de har knepet inn litt. Man må oppgi en adresse i et land som ikke har rettigheter...

Hola bør du slutte å bruke umiddelbart, ettersom det funker slik at du "låner" IP-adressen til andre, men også at andre låner din. Dvs at hvis noen laster ned noe ulovlig, kan det se ut som det er du som har gjort det.

Synd, for den er jo veldig praktisk.

http://adios-hola.org/
Neste

Gå til Internasjonalt

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest