Hockeybok nå i salg

Hockeynorge på kryss og tvers, alt som ikke dekkes av "Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget"

InnleggSkrevet: 23. April 2018 13:31
Hei

Da har jeg startet forsalg på boken min som utgis senere i år. Kort sagt så intervjuer jeg en rekke Norske hockeyspillere fra ulike tidsæraer og klubbmiljø samt om ulike dominerende klubber i Norge sin historie. Du kan lese mer om prosjektet i Facebookgruppen "Norske hockeystjerner". Her har du informasjon om hvordan du kan forhåndsbestille boken:

- Utsalgspris for boken når den kommer i vanlig salg, vil være 500 kr + 50 kr i porto/omkostninger. Prisen du får i forsalget, avhenger av hvor mange bøker du bestiller. Bestiller du en bok, får du 50 kr i avslag på vanlig pris, altså 450 + 50 kr i porto/omkostninger, til sammen 500 kr.
Bestiller du flere bøker, betaler du 400 kr. pr bok fra bok nr. 2. Prislisten ser da slik ut:
1 bok: 500 kr.
2 bøker 900 kr
3 bøker 1300 kr
4 bøker 1700 bøker
5+1 bøker 2100

For hver 5 bok du bestiller får du en gratis av meg!

- Du kan betale på Vipps, søk på telefonnummer 99294167 under fanen «vipps en venn» da skal du få opp mitt navn, Morten Mitsem
- Du kan sette inn penger på min konto, kontonummer: 9801.61.74858

Husk å føre opp navn og adresse jeg skal sende boken. Hvis du skal gi bort ett eller flere eksemplarer til noen, og vil ha deres navn i æreslisten, så gi meg navnene på de. Hvis du vil ha boken signert av meg så gi meg beskjed om det.

Jeg har satt opp en tidsplan i samarbeide med forlaget og boken skal være meg i hende og klar for utsendelse senest 1.november, så bøkene du kjøper, vil være hos deg i god tid før jul.

(Æreslisten jeg referer til er en liste i boka over alle som har forhåndsbestilt boken)

Gå til Hockeynorge

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest