Bokprosjekt

Hockeynorge på kryss og tvers, alt som ikke dekkes av "Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget"

InnleggSkrevet: 25. Oktober 2016 13:48
Skal sette i gang med bokprosjekt hvor jeg kontakter ulike profiler i norsk hockey, aktive spillere så vel som spillere som har lagt opp. Målet er å gi ut intervjuene i bok i løpet av 2018. Les mer om prosjektet her og join gjerne gruppen:)

https://www.facebook.com/groups/9895597 ... nref=story

InnleggSkrevet: 01. November 2016 20:26
Sjekk ut avisartikler jeg har scannet inn fra sesongen 1971/72
https://www.facebook.com/groups/187864044996762/

InnleggSkrevet: 03. November 2016 10:13
Herlige bilder! Blir spennende å se hva jeg får tak i til boken. Er jo heller ikke særlig dreven innen foto og muligheter for å overføre bilder til bok, men skal sette meg inn i dette etter hvert. Er nok mange bilde "skatteskister" rundt omkring i Norge!

InnleggSkrevet: 09. November 2016 14:23
er det forresten noen som har bøker som er gitt ut om norsk hockey liggende? jeg tenker først og fremst bøker klubber har gitt ut og mener Sparta, Stjernen, Storhamar, Vålerenga (15 bøtter), sør Trøndelag ishockeykrets og Manglerud Star alle har gitt ut bøker i forbindelse med jubileer. Manglerud Star, Sparta og sør Trøndelag ishockeykrets skaffer jeg men jeg lurer om noen her inne har de andre bøkene til salgs? Eller evt om jeg kunne fått kopi av boka (mot vederlag)?
Mener du StorhamarGameworn hadde disse bøkene?

InnleggSkrevet: 09. November 2016 15:46
Hockey_bokprosjekt skrev:er det forresten noen som har bøker som er gitt ut om norsk hockey liggende? jeg tenker først og fremst bøker klubber har gitt ut og mener Sparta, Stjernen, Storhamar, Vålerenga (15 bøtter), sør Trøndelag ishockeykrets og Manglerud Star alle har gitt ut bøker i forbindelse med jubileer. Manglerud Star, Sparta og sør Trøndelag ishockeykrets skaffer jeg men jeg lurer om noen her inne har de andre bøkene til salgs? Eller evt om jeg kunne fått kopi av boka (mot vederlag)?

Tror jeg kan hjelpe deg litt, har sendt deg en PM.

InnleggSkrevet: 21. November 2016 20:23
Hockey_bokprosjekt skrev:er det forresten noen som har bøker som er gitt ut om norsk hockey liggende? jeg tenker først og fremst bøker klubber har gitt ut og mener Sparta, Stjernen, Storhamar, Vålerenga (15 bøtter), sør Trøndelag ishockeykrets og Manglerud Star alle har gitt ut bøker i forbindelse med jubileer. Manglerud Star, Sparta og sør Trøndelag ishockeykrets skaffer jeg men jeg lurer om noen her inne har de andre bøkene til salgs? Eller evt om jeg kunne fått kopi av boka (mot vederlag)?

Hei, jeg har (etter hukommelsen) Fra løkke til Ishall: Skien Ishall 40 år, Storhamarboka, Stjernen 50år og 15 bøtter utenom de du nevner, vet det også ble gitt ut bøker i forbinnelse med 25 og 50 års jubileumet til NIHF. Har også 100 årsboka om Furuset, er litt hockeystoff i den.
Storhamardrakter ønskes kjøpt!
- http://www.storhamargameworn.com/ -

InnleggSkrevet: 03. Desember 2016 19:24
Takk for svar! Har sikret meg stort sett de bøkene jeg trenger og er i full gang med å skrive. Men lurer på om noen har link til en brukbar side med oversikt over statistikk for seriemesterskap i øverste divisjon fra 60 tallet og oppover og gjerne også resultater

Gå til Hockeynorge

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest