SHL og Allsvenskan 2018-19

Ligaer i andre land, samt andre landslag når dette ikke inkluderer A-landslaget til Norge

InnleggSkrevet: 17. Oktober 2018 17:58
AMK79 skrev:Takk, PX!

Haga, Lesund og TVO bør være selskrevne på blokka til Thoresen nå.

Helt enig, både med takk til John og at de tre nevnte snart er selvskrevne, ikke bare på blokka men på laget.

Men når jeg ser hva som skjer med Karterud, 4. rekke og bare et poeng, tror jeg vi snart ser han i VIF-drakt igjen. Norsk spiller som ikke lykkes i sin klubb er ikke særlig aktuell for andre klubber i Sverige. Handler mye om selvtillit. Det ser man på f.eks Andreas Stene som først nå blomstrer opp igjen.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 17. Oktober 2018 23:10
Sorum skrev:
AMK79 skrev:Takk, PX!

Haga, Lesund og TVO bør være selskrevne på blokka til Thoresen nå.

Helt enig, både med takk til John og at de tre nevnte snart er selvskrevne, ikke bare på blokka men på laget.

Men når jeg ser hva som skjer med Karterud, 4. rekke og bare et poeng, tror jeg vi snart ser han i VIF-drakt igjen. Norsk spiller som ikke lykkes i sin klubb er ikke særlig aktuell for andre klubber i Sverige. Handler mye om selvtillit. Det ser man på f.eks Andreas Stene som først nå blomstrer opp igjen.

Jeg håper Karterud våkner opp. Han har det i seg. Ikveld var han tilbake i försterekka igjen, men han tar ikke sjansen. Sier ikke att han gör en dårlig kamp men han må få noen poeng.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 20. Oktober 2018 00:19
Det skjer mye i Allsvenskan. Leksand spilte en 7-4 kamp mot Karlskrona. Valkvae scoret ett mål. Karterud hade 1 ass.

Men det beste med kvelden var att Heier scoret sitt förste for sesongen, og att Volden hade nok en praktkamp. Med 97,2 % . Han går fra klarhet til klarhet! Kult.!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 13. November 2018 23:16
Haga med 0+2 ikveld når Mora vinner 2-1 etter SD mot Örebro.
Forrige

Gå til Internasjonalt

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester