OL uten NHL! Kan vi ende opp med en ny olympisk mester?

Ligaer i andre land, samt andre landslag når dette ikke inkluderer A-landslaget til Norge

InnleggSkrevet: 25. April 2017 21:56
johnpx skrev:Korea vinner igjen, idag mot Ungarn. Nå trenger de bare en seier til, evenutellt bare 1 poeng. Helt utrolig.

Ja fy flate! Helt rått! Tipper den Sør Koreanske hockeypresidenten er ganske fornøyd nå hehe! OL og ingen NHL deltagelse kan være nyaktig det de trenger for videre utvikling og suksess! Gleder meg til å følge med videre! Hvis de ikke rykker opp i år har de tideness uflaks! Men det skjer ikke! De kan ta full pott! Tror det er større sansylighet!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 25. April 2017 22:51
I fjor var dem også på veg opp men raknet siste kampene. Tror ikke det skjer i år.

InnleggSkrevet: 27. April 2017 21:54
johnpx skrev:I fjor var dem også på veg opp men raknet siste kampene. Tror ikke det skjer i år.

Ouch! 5-0 tap mot et smart Østerrike! Da ble det spennende igjen! Noen ganger er hockey som stein saks papir!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 27. April 2017 22:33
freddiebear1 skrev:
johnpx skrev:I fjor var dem også på veg opp men raknet siste kampene. Tror ikke det skjer i år.

Ouch! 5-0 tap mot et smart Østerrike! Da ble det spennende igjen! Noen ganger er hockey som stein saks papir!

Ja så det kan gå!! Nå blir det en thriller i siste omgang! Håper og tror fortsatt de klarer dette.

InnleggSkrevet: 29. April 2017 01:30
johnpx skrev:
freddiebear1 skrev:

Ja så det kan gå!! Nå blir det en thriller i siste omgang! Håper og tror fortsatt de klarer dette.

Lol da var det gjort! Sør Korea klarte det! Slo Ukraina på straffer! OL og A-VM på samme sesong! Bare å gratulere! Østerrike tar gull, og Kasakhstan må bli minst et år ekstra i B pulja! Den så jeg ikke komme! Nå gleder jeg meg til A-VM! Skal følge ekstra godt med på spillere som ikke spiller NHL neste sesong!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 29. April 2017 11:37
Dette var kul! Trodde Korea skulle spille bort dette men det gikk veien. Artig lag med fart og teknikk!
Forrige

Gå til Internasjonalt

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest