Daniel Sørvik i Tsjekkia

Ligaer i andre land, samt andre landslag når dette ikke inkluderer A-landslaget til Norge

InnleggSkrevet: 02. April 2017 18:41
johnpx skrev:Herlig. Ska bli morsomt og se han i vm er du ikke enig Sorum?

Har stor tro på at Daniel er topp-6 back i VM. Han er en tøffing, også i hodet. Valget å spille for Litvinov, med bare tsjekkere og slovakere på laget, viser litt av det jeg mener med tøffhet. Ser han gjerne i 2. backpar med Bonsa. Holøs og Nørstbø i 1. backpar, mens Espeland og Ødegård blir 3. backpar.

InnleggSkrevet: 02. April 2017 22:34
Sorum skrev:

Har stor tro på at Daniel er topp-6 back i VM. Han er en tøffing, også i hodet. Valget å spille for Litvinov, med bare tsjekkere og slovakere på laget, viser litt av det jeg mener med tøffhet. Ser han gjerne i 2. backpar med Bonsa. Holøs og Nørstbø i 1. backpar, mens Espeland og Ødegård blir 3. backpar.

Mener Lesund kan være aktuell for tredje.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 03. April 2017 19:50
Sorum skrev:

Han bör vaere det. Og hans valg tilsier att han er töffing ja. Bare litt uheldig med skader, ber for han skall få vaere frisk til VM.

Vi får ikke glemme att han er veldig farlig i PP også.

Som AMK sier så bör kanskje Lesund vaere med i ett tredje bakkpar. SHL bakken Lesund ;) Hvertfall den syvende bakken.
Forrige

Gå til Internasjonalt

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester