Mats Zuccarello

Ligaer i andre land, samt andre landslag når dette ikke inkluderer A-landslaget til Norge
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 04. Februar 2018 20:17
hawk skrev:
johnpx skrev:Hvor stor er sjansen att han drar? Må det skje för 15:e feb da?

Om Zucca skal trades denne sesongen, må det skjer før 26 februar, det er trade deadline.

Takk for svar.

InnleggSkrevet: 04. Februar 2018 20:22
Hawkie skrev:
Hvis det stemmer at Zucca ryktes til Nashville, så kan jo overgangen til McLeod ha med å skape rom i lønnstaket til Nashville for å gjøre en overgang mulig. I bytte mot draft picks kanskje? Men dette blir bare spekulasjoner av noe jeg egentlig ikke har peiling på.

Nashville har igjen ca 3,2 å bruke på lønn, så ja det var nok ett ledd i å skape litt mer rom innen lønnstaket.
Zucca har kontrakt på 4,5 mill, så noe må Nashville gi fra seg i for å plass til Zucca.
Alternativt at Rangers betalter noe av Zucca´s lønn ut kontraktsperioden.

Prospekt og draft pick er vel hva Rangers kan få i retur.
Rangers trenger en senter, så kanskje Järnkrok ++, for Zucca.
-hawk-

InnleggSkrevet: 04. Februar 2018 23:09
Disse lagene er mest aktuelle for Zuccarello
Nordmannen kan komme til å forlate New York i februar.

https://m.nettavisen.no/sport/ishockey/ ... 11994.html

InnleggSkrevet: 05. Februar 2018 15:12
Han som har skrevet den artikkelen er iallefall ikke oppdatert på mitt lag Hurricanes. For de har fått ny eier, og han, GM Ron Francis og HC Bill Peters har alle sagt at de ser etter å forsterke laget til deadline. Carolina har også masse ungt talent og draft picks. I tillegg har de historie for å trade med hverandre. Kan jo sitere Peters. Us upgrading is not just a rumor, you can say this came from the horse's mouth. Men Canes vil nok heller ha en center

En annen ting er at det bare er tull at mange tittellag ikke kan skvise inn den kontrakten. NYR kan beholde en del lønn selv( opptil 50%), evt ta litt lønn tilbake. Jeg ser Winnipeg, Nashville og Tampa som mest realistiske, selv om jeg tror NYR helst vil trade til Western Conference. De er mest aggressive på markedet for tiden. En rekke med Scheifele . Wheeler - Zuccarello eller en rekke med Forsberg-Johansen-Zuccarello hørtes ikke ille ut egentlig.
Carolina Panthers, Hurricanes og Sparta.

InnleggSkrevet: 05. Februar 2018 18:26
Artikkelen er for det meste hentet fra NY Post, med med litt egne tanker og synsinger fra Nettavisen´s journalist.

Om Zucca blir tradet, er nok ett lag i Western mest sannsynlig, iløpet av 3 uker vet vi svaret.

Selv håper jeg Zucca forblir i Rangers, reiser over til NY i slutten av februar, Red Wings - Rangers i MSG på planen.
-hawk-

InnleggSkrevet: 06. Februar 2018 09:44
Hadde uansett vært morsomt å se Mats i rekke med en spiller eller som faktisk vet hvor målet står.

Ingen tvil om at han som playmaker ikke får ut potensialet sitt i NYR om dagen.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 06. Februar 2018 12:15
Tiger_n skrev:Hadde uansett vært morsomt å se Mats i rekke med en spiller eller som faktisk vet hvor målet står.

Ingen tvil om at han som playmaker ikke får ut potensialet sitt i NYR om dagen.

Enig, samtidig som det föles litt trist så skulle jeg nå etter denne tiden se han med folk som kan score mål.

InnleggSkrevet: 06. Februar 2018 14:42
Enig at Zucca trenger noen som kan sett pucken i mål.
Noe av problemet i NYR er alle endringene i rekkene, de har ikke noen faste sammensetninger som har funket godt, også suger de i egen sone.
Samtidig har de vært skadeutsatte, en spiller som Kreider har potensiale, men er skadet.
-hawk-

InnleggSkrevet: 06. Februar 2018 16:34
Problemet til NYR er mye mer komplisert og sammensatt enn at de trenger et par målscorere eller har byttet mye på rekkene.

Dummeste de gjorde var å trade Stepan, selv om jeg skjønner hvorfor de gjorde det. Styrken til NYR siste årene har vært at de har hatt 4 rekker som kunne produsere, siste årene har det vært et LAG, og ikke 1-3 spillere som produserer voldsomt. De har pdd 3 spillere med 15 mål eller mer, og ingen i nærheten av å være ppg spillere.

Noen ting jeg har merket meg/personlig synsing.
- Stepan tradet, og i realiteten erstattet med David Desharnais, snakk om nedgradering.
- Shattenkirk har ikke vært den åpenbaringen de hadde håpet på.
- De har i mange år vært et godt lag, og har tradet future assets mot rentals. Når laget da i tillegg begynner å bli gammelt og mettet, så blir det ganske vanskelig. Jeg ser egentlig ikke for meg NYR som et topplag de neste 5 årene, så Zuke burde kanskje håpe på å bli tradet?
- King Henrik har jo blitt merkbart svakere siste par årene kontra tidligere, og tviler på at han blir bedre med årene som kommer.
- Så har de som nevnt vært litt skadeutsatt, når man da ikke har bredden/ungdommen, så blir det ekstra merkbart.

Spør du meg, så bør NYR cashe inn verdien på Zuke, McDonagh, Nash og Grabner. Og se om det er noen interesse for Nick Holden.

InnleggSkrevet: 06. Februar 2018 18:07
Kjellvis skrev:Problemet til NYR er mye mer komplisert og sammensatt enn at de trenger et par målscorere eller har byttet mye på rekkene.

Dummeste de gjorde var å trade Stepan, selv om jeg skjønner hvorfor de gjorde det. Styrken til NYR siste årene har vært at de har hatt 4 rekker som kunne produsere, siste årene har det vært et LAG, og ikke 1-3 spillere som produserer voldsomt. De har pdd 3 spillere med 15 mål eller mer, og ingen i nærheten av å være ppg spillere.

- Stepan tradet, og i realiteten erstattet med David Desharnais, snakk om nedgradering.
- De har i mange år vært et godt lag, og har tradet future assets mot rentals. Når laget da i tillegg begynner å bli gammelt og mettet, så blir det ganske vanskelig. Jeg ser egentlig ikke for meg NYR som et topplag de neste 5 årene, så Zuke burde kanskje håpe på å bli tradet?
- King Henrik har jo blitt merkbart svakere siste par årene kontra tidligere, og tviler på at han blir bedre med årene som kommer.
- Så har de som nevnt vært litt skadeutsatt, når man da ikke har bredden/ungdommen, så blir det ekstra merkbart.

Spør du meg, så bør NYR cashe inn verdien på Zuke, McDonagh, Nash og Grabner. Og se om det er noen interesse for Nick Holden.

De har gamblet på rentals i håp om å dra inn en SC.
Som tilhenger av NYR ønsker jeg at Zuke og Grabner blir.
Grabner jobber hele tiden, kjapp på jerna, klarer å skape farligheter på egenhånd.
Zuke fordi han er det eneste norske innslaget i NHL, derfor vil jeg ha han i NYR, god for flere poeng enn han har, med de rette rundt seg.

Ang. Shattenkirk,han har slitt med skade over tid, noe som til slutt endte med operasjon.

Nash og McD kan de cashe inn, mens det fortsatt er mulig..
-hawk-

InnleggSkrevet: 06. Februar 2018 21:52
hawk skrev:
Kjellvis skrev:Problemet til NYR er mye mer komplisert og sammensatt enn at de trenger et par målscorere eller har byttet mye på rekkene.

De har gamblet på rentals i håp om å dra inn en SC.
Som tilhenger av NYR ønsker jeg at Zuke og Grabner blir.
Grabner jobber hele tiden, kjapp på jerna, klarer å skape farligheter på egenhånd.
Zuke fordi han er det eneste norske innslaget i NHL, derfor vil jeg ha han i NYR, god for flere poeng enn han har, med de rette rundt seg.

Ang. Shattenkirk,han har slitt med skade over tid, noe som til slutt endte med operasjon.

Nash og McD kan de cashe inn, mens det fortsatt er mulig..

Skal de virkelig rebuilde/retoole må de trade noen med verdi. Og da ryker Zuke. Og som du sier, Zuke trenger gode spillere rundt seg, det har han ikke nå og i nærmeste NYR fremtid, så han bør egentlig håpe å bli tradet til Nashville. Et godt ungt lag der han får en topp 6 rolle. Enten med Forsberg eller Arvidsson.

Rangers har egentlig i flere år vært ordinært med en vanvittig god keeper. Husker LAK - NYR i SC. Det var Kings mot Lundqvist. Det ser man nå når Lundqvist begynner å dra litt på årene.

InnleggSkrevet: 08. Februar 2018 08:36
Nok ett tap for Zucca og Rangers, Boston vant greit 6-1 i MSG.
Zucca uten poeng.

Rangers er sist i sin divisjon.
-hawk-

InnleggSkrevet: 08. Februar 2018 21:13
Selv om jeg skulle likt å se Zucca i Rangers ut karrieren, så hadde jeg ikke blitt trist av å se ham i Nashville heller. Bra lag som spiller morsom hockey, og Zucca i PP med Subban, Josi og Forsberg hadde jo kunnet bli noe magisk.

Jeg tror nok ikke Rangers vil bytte ham bort the Canes, først og fremst fordi de spiller i samme divisjon. Jeg tror ikke de vil trade ham bort til noen i Eastern conference egentlig heller - han er litt for populær blant fansen, og da er det kutyme i NHL å bytte bort til den andre conferencen.

InnleggSkrevet: 11. Februar 2018 01:01
NYR burde byttet bort Henrik Lundquist spør du meg cash inn mens de kan.

InnleggSkrevet: 11. Februar 2018 05:07
Nadaa skrev:NYR burde byttet bort Henrik Lundquist spør du meg cash inn mens de kan.

Lundquist har NMC i sin kontrakt, det er opp til han selv om han kan trades. Han har også uttalt at han vil være i Rangers ut karrieren.
-hawk-

InnleggSkrevet: 12. Februar 2018 08:57
Rangers med sterk 3-1 seier mot Winnipeg, Zucca scoret Rangers første.
-hawk-

InnleggSkrevet: 21. Februar 2018 00:40
Er det noe nytt rundt Zuccarello og evt klubbytte? I Rangers er det vel stor sjanse for at de ikke kommer til sluttspill og at han dermed kan spille VM? Han vil også rekke VM med tap i 1. runde av sluttspillet.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 21. Februar 2018 13:21
Sorum skrev:Er det noe nytt rundt Zuccarello og evt klubbytte? I Rangers er det vel stor sjanse for at de ikke kommer til sluttspill og at han dermed kan spille VM? Han vil også rekke VM med tap i 1. runde av sluttspillet.

Ikke noe om Zucca. Tiden går snart ut. Men de byttet bort Holden igår.

InnleggSkrevet: 21. Februar 2018 21:24
Fristen er vel 25. Så avgjørende dager nå.

InnleggSkrevet: 23. Februar 2018 00:40
Søvnløse netter for Zuccarello https://www.nhl.com/news/nhl-trade-news ... -296235988
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 23. Februar 2018 20:04
https://www.tsn.ca/zuccarello-joins-the ... -1.1008901

InnleggSkrevet: 23. Februar 2018 20:05
Mandag 26 februar kl.15.00 ET går fristen ut..

Rangers gjorde sin første trade noensinne med NJ Devils igår, Grabner til Devils for Yegor Rykov og 2.runde valg under 2018 draften.

Zucca inne på TSN´s Trade Bait Board topp 10: https://www.tsn.ca/zuccarello-joins-the ... -1.1008901
-hawk-

InnleggSkrevet: 23. Februar 2018 20:07
Det var særdeles godt betalt for en som er så endimensjonal i spillet sitt som det Grabner er. Godt skudd og god fart, men thats it. Men sånn sett kan han passe brukbart inn i NJ måte å spille på.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 23. Februar 2018 20:25
Hva tenker Rangers på egentlig? Att dem skall pröve og vinne Stanley Cup igjen om 3,4 år?

Man vinner jo ingenting med og kvitte seg med sine beste spillere, dessuten synes jeg Zucca er underbetald med sin 4,5m$.
Det hade sjansen med verdens beste keeper i King Henrik men han er ikke med om 3,4 år.

Hvis Zucca drar så må de bli til en utfordrer om SC, hvis ikke er det bare tull!

InnleggSkrevet: 23. Februar 2018 21:37
johnpx skrev:Hva tenker Rangers på egentlig? Att dem skall pröve og vinne Stanley Cup igjen om 3,4 år?

Man vinner jo ingenting med og kvitte seg med sine beste spillere, dessuten synes jeg Zucca er underbetald med sin 4,5m$.
Det hade sjansen med verdens beste keeper i King Henrik men han er ikke med om 3,4 år.

Hvis Zucca drar så må de bli til en utfordrer om SC, hvis ikke er det bare tull!

Dessverre så har ikke Zucca så mye han skulle sagt i en eventuell trade.

Tanken i Rangers, etter det jeg kan forstå, er å sende avgårde de spillerne som vil gi noe i retur iform av prospects og draft pick´s.
Da kan de bygge ett lag med yngre og kjappere spillere, som kan være med å kjempe om SC om noen år.

Nestemann ut nå er antagelig Nash, han spilte ikke kampen igår, spiller nok ikke i kveldens kamp heller.

McD og Zucca er også de som er ryktet ut, McD til Tampa, om det er noe i ryktene.
Hvor Zucca eventuelt ender opp, er noe usikkert, ryktene har sagt Nashville.
Om de ryker ut, må returen være verdifull for Rangers, 1 runde valg + eventuelle prospect´s.

Lundqvist´s kontrakt går ut 21-22 sesongen, om han skal vinne SC, blir det antagelig som back-up eller for en annen klubb.
-hawk-
ForrigeNeste

Gå til Internasjonalt

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester