Mats Zuccarello

Ligaer i andre land, samt andre landslag når dette ikke inkluderer A-landslaget til Norge
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 23. Februar 2018 21:51
hawk skrev:
johnpx skrev:Hva tenker Rangers på egentlig? Att dem skall pröve og vinne Stanley Cup igjen om 3,4 år?

Man vinner jo ingenting med og kvitte seg med sine beste spillere, dessuten synes jeg Zucca er underbetald med sin 4,5m$.
Det hade sjansen med verdens beste keeper i King Henrik men han er ikke med om 3,4 år.

Hvis Zucca drar så må de bli til en utfordrer om SC, hvis ikke er det bare tull!

Dessverre så har ikke Zucca så mye han skulle sagt i en eventuell trade.

Tanken i Rangers, etter det jeg kan forstå, er å sende avgårde de spillerne som vil gi noe i retur iform av prospects og draft pick´s.
Da kan de bygge ett lag med yngre og kjappere spillere, som kan være med å kjempe om SC om noen år.

Nestemann ut nå er antagelig Nash, han spilte ikke kampen igår, spiller nok ikke i kveldens kamp heller.

McD og Zucca er også de som er ryktet ut, McD til Tampa, om det er noe i ryktene.
Hvor Zucca eventuelt ender opp, er noe usikkert, ryktene har sagt Nashville.
Om de ryker ut, må returen være verdifull for Rangers, 1 runde valg + eventuelle prospect´s.

Lundqvist´s kontrakt går ut 21-22 sesongen, om han skal vinne SC, blir det antagelig som back-up eller for en annen klubb.

Ja, Nash er nok borte. Men Zucca til Nashville får jo ses som noe bra!!

InnleggSkrevet: 25. Februar 2018 22:44
Nash til Boston.

Det er forventet at Zuccarello spiller hjemmekampen mot Red Wings i natt. Da blir han vel ikke tradet bort mandag, for da ville de ikke tatt sjansen på at han skader seg i siste kamp. Grabner og Nash sto over kamp og begge ble tradet bort.

Tror heller at Rangers vil bygge laget rundt Zuccarello. Da må de finne to gode rekkekamerater til han.

Og vi får se Zuccarello i VM!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 26. Februar 2018 01:04
Sorum skrev:Nash til Boston.

Det er forventet at Zuccarello spiller hjemmekampen mot Red Wings i natt. Da blir han vel ikke tradet bort mandag, for da ville de ikke tatt sjansen på at han skader seg i siste kamp. Grabner og Nash sto over kamp og begge ble tradet bort.

Tror heller at Rangers vil bygge laget rundt Zuccarello. Da må de finne to gode rekkekamerater til han.

Og vi får se Zuccarello i VM!

Ja ser ut som Zucca blir da. Da håper jeg som du sier att de bygger laget runt han. Fan gi han ett C på brystet.

InnleggSkrevet: 26. Februar 2018 02:32
Blir ikke C på Zuke tror jeg. Trader de McDonagh tror jeg faktisk Shattenkirk, Zibanejad eller JT Miller får C. Og da holder jeg Shattenkirk som favoritt.
Carolina Panthers, Hurricanes og Sparta.

InnleggSkrevet: 26. Februar 2018 22:42
Ser ut som NYR har tradet både JT Miller OG Ryan McDonagh til Tampa! Spennende å se hva de får tilbake.

Ryktene sier: Libor Hajek, Brett Howden, Vladislav Namestnikov, 2018 1st round pick, conditional second round pick

InnleggSkrevet: 08. April 2018 15:52
Alain Vigneault sparket som HC i Rangers.

InnleggSkrevet: 10. April 2018 20:42
Og Zucca kan få Ilja Valerjevitsj Kovaltsjuk som lagkamerat, den så jeg ikke komme.
Foreløpig bare rykter men.

InnleggSkrevet: 10. April 2018 22:28
Høres litt merkelig med Ilya Kovalchuk inn i en rebuild. Så egentlig mer for meg Kovalchuk til ett av California lagene. Men time will show :)

InnleggSkrevet: 12. April 2018 17:19
Ryktene sier 2-3 årsavtale for Ilya Kovalchuk.

Kan nok være noe i dette, da Rangers har flere russere på gang.

Det kan også være slutten for Zucca...?
-hawk-
Forrige

Gå til Internasjonalt

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester