Sondre Olden og Lars Haugen i EBEL

Ligaer i andre land, samt andre landslag når dette ikke inkluderer A-landslaget til Norge
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 22. November 2019 23:50
2+2 på Olden ikveld! Vinner 6-4.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 03. Desember 2019 01:31
Er vel officiellt nå att Haugen er andrekeeper etter Madlener. Situationen er omvent denne sesongen, Madlener er forbanna bra. Haugen sliter noe veldig. Hvorfor kan man jo lure på.

InnleggSkrevet: 03. Desember 2019 21:09
johnpx skrev:Er vel officiellt nå att Haugen er andrekeeper etter Madlener. Situationen er omvent denne sesongen, Madlener er forbanna bra. Haugen sliter noe veldig. Hvorfor kan man jo lure på.

Haugen spiller mot Vienna i kveld. Men om vi tenker på VM tror jeg at han kanskje sier nei denne gang også. Har familien i Oslo, tror jeg.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 04. Desember 2019 00:13
Sorum skrev:
johnpx skrev:Er vel officiellt nå att Haugen er andrekeeper etter Madlener. Situationen er omvent denne sesongen, Madlener er forbanna bra. Haugen sliter noe veldig. Hvorfor kan man jo lure på.

Haugen spiller mot Vienna i kveld. Men om vi tenker på VM tror jeg at han kanskje sier nei denne gang også. Har familien i Oslo, tror jeg.

Gjorde en meget god kamp også. Det trengte han. Reddet 27/27 skudd.

Tror du? Trist i så fall. Han blir jo ikke yngre.

InnleggSkrevet: 04. Desember 2019 02:25
johnpx skrev:
Sorum skrev:

Gjorde en meget god kamp også. Det trengte han. Reddet 27/27 skudd.

Tror du? Trist i så fall. Han blir jo ikke yngre.

Det som gjaldt i fjor var at han hadde familien hos seg, men så måtte hun dra hjem da permisjonstiden var ute. At KAC gikk helt til finalen gjorde at han ikke så dem på flere uker. Han takket nei til VM av den grunn. Hvordan det er nå vet jeg ikke. Men at han ikke var med på Lørenskog, og heller ikke med til Sveits kan bety at han har takket nei. Men for alt vi vet så er planen at han blir med turneringa i februar i Østerrike.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 04. Desember 2019 02:36
Da har vi jo kanskje svaret på hvorfor det ikke går like bra i år. For noen betyr det virkelig alt.

InnleggSkrevet: 06. Desember 2019 21:05
Lars Haugen har fått tillit og står i kveld mot Red Bull Salzburg, desidert toppkamp i EBEL. Har ikke mistet trua på han. Veldig tøff i hodet, noe han beviste med fire sesonger i Minsk inkl 27 kamper for Shakhter Soligorsk https://www.youtube.com/watch?v=Yfm2jEDCcDw
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 06. Desember 2019 23:59
Sorum skrev:Lars Haugen har fått tillit og står i kveld mot Red Bull Salzburg, desidert toppkamp i EBEL. Har ikke mistet trua på han. Veldig tøff i hodet, noe han beviste med fire sesonger i Minsk inkl 27 kamper for Shakhter Soligorsk https://www.youtube.com/watch?v=Yfm2jEDCcDw

Holdt nullen igjen! Herlig.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 08. Desember 2019 19:44
Holdt nullen igjen. Tredje kampen på rad.

InnleggSkrevet: 08. Desember 2019 21:12
johnpx skrev:Holdt nullen igjen. Tredje kampen på rad.

Vi har mange OK keepere. Men jeg vil rangere Lars Haugen som best. Håper virkelig at han vil spille VM i Sveits. Vi trenger han i de viktigste kampene mot Latvia, Kaz og og Sveits som avgjør om vi kan komme til kvart.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 08. Desember 2019 21:31
Sorum skrev:

Vi har mange OK keepere. Men jeg vil rangere Lars Haugen som best. Håper virkelig at han vil spille VM i Sveits. Vi trenger han i de viktigste kampene mot Latvia, Kaz og og Sveits som avgjør om vi kan komme til kvart.

Synes jeg også. Problemet er att vi ikke har noen som kan vaere jevn på den store scenen. Håper virkelig han stiller i VM. Kanskje da hans siste.

InnleggSkrevet: 08. Desember 2019 21:41
johnpx skrev:
Sorum skrev:

Synes jeg også. Problemet er att vi ikke har noen som kan vaere jevn på den store scenen. Håper virkelig han stiller i VM. Kanskje da hans siste.

Tror ikke det trenger å være hans siste VM. Hvis han kommer hjem, til Sverige eller Norge, og kan bo med familien blir det mye lettere å bli med til VM. Samtidig vil OL-kval i august bety en del. Patrick Thoresen har sagt at det vil han ha med seg. Jeg mener at de spille OL-kval også må satse videre mot OL 2022 hvis vi kvalifiserer oss.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 09. Desember 2019 02:51
Tenker mest på att han virker så usikker på landslaget om dagen. Ikke noe annet.
Han har förhåpentligvis flere år igjen.
Forrige

Gå til Internasjonalt

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest