HELGENS RUNDE I GET-LIGAEN 18/19.

Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 03. November 2018 02:25
Heisan hockeyvenner! :)

Her kommer jeg med en sen kamptråd der vi skal ta for oss helgens runde som også er den siste for vi skal ha en liten landslagspause nå,men her er helgens kamper som skal spilles:

Ifra GET-LIGAENS RUNDE:20

Spilles idag Lørdag 3-11-2018:

STORHAMAR-RINGERIKE
CC Amfi,KL16.00.

Hoveddommere er:Robin Berg/Tommy Søstumoen.

FRISK ASKER-VÅLERENGA
Askerhallen,KL16.00.

Hoveddommere er:Tor Olav Johnsen/Christian Persson.

SPARTA-LILLEHAMMER
Sparta Amfi,KL16.00.

Hoveddommere er:Roy Stian Hansen/Mads Frandsen.

Spilles Søndag 4-11-2018:

MANGLERUD STAR-STJERNEN
Manglerudhallen,KL17.00.

Hoveddommere er:Owe Lüthcke/Mads Frandsen.

GOOD LUCK!

Alle kampene kan også ses på SUMO.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Kommende kamper i GET-Ligaen spilles etter kommende landslagspause,og spilles Torsdag 15-11-2018 der vi har følgende kamper som skal spilles:

Ifra runde:21

Lillehammer-Stavanger Oilers
Ringerike-Stjernen
Vålerenga-Manglerud Star
Frisk Asker-Storhamar

Med det så ønsker jeg dere en riktig god helg til dere alle sammen!
Mvh Esa.

InnleggSkrevet: 03. November 2018 11:38
Storhamar-Ringerike 8-1
Asker-Enga 2-5
Sparta-Lillehammer 2-3 OT

InnleggSkrevet: 03. November 2018 17:33
Bra Kristiansen, veldig bra.

InnleggSkrevet: 03. November 2018 19:52
Nå må jeg ut og gå meg en tur. Det skal bli deilig med litt frisk luft i trynet, for fytti helvete så forbanna jeg er nå. Fy faen sier jeg bare! Vi kommer med fullt lag inkl. Reichenberg og møter Sparta B med en hel femmer ute, inkl. gullhjelmen. Leder matchen 0-2 og har full kontroll til litt ut i 2. periode, men ender faen meg opp med å tape 6-3 helt ut av fuckings ingenting. Noen som ser for seg Storhamar eller Oilers få til det samme? Tror ikke det. Glem alt som har med topp 3 å gjøre, for intet topplag gir fra seg en ledelse på dette viset. Symptomet er nesten verre enn selve tapet. Dette tapet er så borti natta unødvendig. :x :x

God lørdagskveld!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 03. November 2018 22:18
KjellKjellenBigset skrev:Leder matchen 0-2 og har full kontroll til litt ut i 2. periode, men ender faen meg opp med å tape 6-3 helt ut av fuckings ingenting. Noen som ser for seg Storhamar eller Oilers få til det samme? Tror ikke det.

Storhamar ga fra seg 2-0 mot Ringerike i kveld.

InnleggSkrevet: 04. November 2018 00:50
Drebin skrev:
KjellKjellenBigset skrev:Leder matchen 0-2 og har full kontroll til litt ut i 2. periode, men ender faen meg opp med å tape 6-3 helt ut av fuckings ingenting. Noen som ser for seg Storhamar eller Oilers få til det samme? Tror ikke det.

Storhamar ga fra seg 2-0 mot Ringerike i kveld.

Og Ringerike slo Sparta. Deres kamp var bare en motivasjonstest som alle visste at Storhamar ville vinne til slutt likevel. Oppgjøret i Sarpsborg var en svært viktig sekspoengskamp mellom to tabellnaboer, som bortelaget dessverre ga fra seg uten sverdslag, og dessverre helt ut av det blå.

InnleggSkrevet: 05. November 2018 00:09
Stjernen klarer å slippe inn to mål i ett overtallsspill. DET er ikke vanlig....
Har ikke jeg hørt om før.....
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 05. November 2018 16:11
Bayhawk skrev:Stjernen klarer å slippe inn to mål i ett overtallsspill. DET er ikke vanlig....

Nei, du kan så si. Skrudde på kampen i slutten av 2. og så stillingen 4-0. Det lille jeg gadd å se på av kampen var fullstendig Hawaii i begge ender. Tapet av Eskesen er tydeligvis for mye å bære for Stjernen.

Men, er det bare jeg som syns flata i Manglerudhallen ser knøttliten ut? Har følelsen av at den ikke er større enn ungdomshallen i Sparta Amfi når jeg ser kamper derfra på tv.
®
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 05. November 2018 18:06
RedFarmer skrev:
Bayhawk skrev:Stjernen klarer å slippe inn to mål i ett overtallsspill. DET er ikke vanlig....

Nei, du kan så si. Skrudde på kampen i slutten av 2. og så stillingen 4-0. Det lille jeg gadd å se på av kampen var fullstendig Hawaii i begge ender. Tapet av Eskesen er tydeligvis for mye å bære for Stjernen.

Men, er det bare jeg som syns flata i Manglerudhallen ser knøttliten ut? Har følelsen av at den ikke er større enn ungdomshallen i Sparta Amfi når jeg ser kamper derfra på tv.

Eskesen spilte i går.
Heia Stjernen!

InnleggSkrevet: 05. November 2018 18:07
RedFarmer skrev:

Flata i Manglerudhallen er som flata i Forum, på Hønefoss og i DNB. Man ser det lettest ut fra avstand fra droppesirkel og ut til vantet. Det er bare en snau meter i disse hallene, mens det "normale" er ca tre meter.

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Elgen, Kong Sten, Sorum og 22 gjester