HELGENS KAMPER I GET-LIGAEN 18/19.

Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 19. Oktober 2018 02:16
Heisan igjen godtfolk! :)

Her kommer jeg med en ny kamptråd der vi skal ta for oss helgens runde og kampene er som følger:

Ifra GET-LIGAENS RUNDE:15

Spilles Lørdag 20-10-2018:

MANGLERUD STAR-VÅLERENGA
Manglerudhallen,KL16.00.

Hoveddommere er:Robin Berg/Mads Frandsen.

STAVANGER OILERS-LILLEHAMMER
DNB Arena,KL18.00.

Hoveddommere er:Robert Hallin/Christian Persson.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spilles Søndag 21-10-2018:

STJERNEN-RINGERIKE
Stjernehallen,KL17.00.

Hoveddommere er:Eirik Hansen/Jørn Ekeberg.

STORHAMAR-FRISK ASKER
CC Amfi,KL17.00.

Hoveddommere er:Owe Lüthcke/Marcus Wannerstedt.

Lykke til!

Alle kampene kan også ses SUMO.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Neste runde i GET-Ligaen spilles Tirsdag 23-10-2018 der vi har disse kampene på menyen:

Ifra runde:16

Manglerud Star-Frisk Asker
Lillehammer-Stjernen
Sparta-Storhamar
Vålerenga-Stavanger Oilers

Med det så ønsker jeg dere en riktig god helg når den tid kommer!
Mvh Esa.

InnleggSkrevet: 19. Oktober 2018 13:57
MS-Enga 4-3
Oilers-Lillehammer 2-4
Stjernen-Ringerike 5-2
Storhamar-Asker 3-1

InnleggSkrevet: 20. Oktober 2018 22:34
Etterspill på Dineen sin 10-minutter? Vet ikke om Hallin tolket det som om det var med vilje eller ei?
Only girls stay down
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 20. Oktober 2018 22:41
JTHM skrev:Etterspill på Dineen sin 10-minutter? Vet ikke om Hallin tolket det som om det var med vilje eller ei?

Jeg tolket det som at Dineen ikke sa unnskyld. Helt innafor med utvisning - det er dårlig oppførsel :)
Heia Stjernen!

InnleggSkrevet: 20. Oktober 2018 22:46
Forgetable skrev:
JTHM skrev:Etterspill på Dineen sin 10-minutter? Vet ikke om Hallin tolket det som om det var med vilje eller ei?

Jeg tolket det som at Dineen ikke sa unnskyld. Helt innafor med utvisning - det er dårlig oppførsel :)

Hadde vært verre om han skjøt direkte på Hallin, nå skyter han i vantet og så treffer han Hallin som står fem meter lengre bort. Nok med 10-minutter. Ikke noe mer enn det.

InnleggSkrevet: 20. Oktober 2018 22:57
Dineen er irritert på at kampen er tapt, og etter en offside-avblåsning sender han pucken mot vantet, og pucken går så rett i dommer Hallinn.
Hallinn blåser i fløyta for å gi Dineen en mulighet til å si sorry men det kommer ingenting fra Dineen i den retning. Kanskje heller motsatt ?
På kroppsspråket til dommeren ser det ut som han ikke har annet "valg" enn å gi Dineen en 10minutter for usportslig.

InnleggSkrevet: 20. Oktober 2018 23:42
Bayhawk skrev:Dineen er irritert på at kampen er tapt, og etter en offside-avblåsning sender han pucken mot vantet, og pucken går så rett i dommer Hallinn.
Hallinn blåser i fløyta for å gi Dineen en mulighet til å si sorry men det kommer ingenting fra Dineen i den retning. Kanskje heller motsatt ?
På kroppsspråket til dommeren ser det ut som han ikke har annet "valg" enn å gi Dineen en 10minutter for usportslig.

Slik er det nok.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 21. Oktober 2018 00:50
Sorum skrev:
Bayhawk skrev:Dineen er irritert på at kampen er tapt, og etter en offside-avblåsning sender han pucken mot vantet, og pucken går så rett i dommer Hallinn.

Slik er det nok.

Jeg tolket det også sånn.
Heia Stjernen!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 21. Oktober 2018 22:00
Ble det noen karantener etter matchen på Hamar?

Ødegaard med 5+ video for slashing, tror ikke jeg har sett folk på sent i dusjen for slashing før. Aner ikke hva som skjedde.
Kåsastul og Dokken fikk 5 +video for en liten fight med hansker, fatter ikke at det skal være noe å få 5 for. Vet ikke hvorfor Kåsastul fortsetter med dette fjaset, han får jo juling hver gang.

InnleggSkrevet: 21. Oktober 2018 22:17
Drebin skrev:Ble det noen karantener etter matchen på Hamar?

Ødegaard med 5+ video for slashing, tror ikke jeg har sett folk på sent i dusjen for slashing før. Aner ikke hva som skjedde.
Kåsastul og Dokken fikk 5 +video for en liten fight med hansker, fatter ikke at det skal være noe å få 5 for. Vet ikke hvorfor Kåsastul fortsetter med dette fjaset, han får jo juling hver gang.

I følge protokollen, kun resten av kampen.
riedle

InnleggSkrevet: 21. Oktober 2018 22:45

Forstår ikke hvorfor Ødegård får 5 min. Ser mer ut som et forsøk på spearing, 2+2+10 i så fall. Han treffer nok med spissen på kølla og SIL-spilleren krøker seg litt før han forsøker å ta tilbake.

InnleggSkrevet: 21. Oktober 2018 23:29
Sorum skrev:

Forstår ikke hvorfor Ødegård får 5 min. Ser mer ut som et forsøk på spearing, 2+2+10 i så fall. Han treffer nok med spissen på kølla og SIL-spilleren krøker seg litt før han forsøker å ta tilbake.

Ødegaard kjører en spearing/slashing i balla på Svensson ikke spesielt hardt, men helt greit og gi 5 på den synes jeg.
Ødegaard hadde sikkert gjort noe annet dumt på slutten som hadde gitt han match uansett.

Kåsastul og Dokken sin 5 minutter er en overeaksjon synes jeg. Kåsastul bør vel snart slutte og leke tough guy har blitt slått i isen hver gang jeg har sett han prøve å slåss.

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 32 gjester