TORSDAGENS RUNDE I GET-LIGAEN 18/19-18-10-2018.

Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 15. Oktober 2018 22:51
Heisan igjen hockeyvenner! :)

Her kommer jeg allerede med en ny matchtråd til folket der vi har disse kampene på menyen:

Ifra GET-LIGAENS RUNDE:14

RINGERIKE-STAVANGER OILERS
Schjongshallen,KL18.00.

Hoveddommere er:Stian Halm/Tobias Bjørnson.

LILLEHAMMER-MANGLERUD STAR
Kristins Hall,KL18.30.

Hoveddommere er:Petter Bakken/Tommy Søstumoen.

FRISK ASKER-SPARTA
Askerhallen,KL18.30.

Hoveddommere er:Roy Stian Hansen/Thomas Stubberud Tysland.

Så til rundens tvsendte kamp ifra Furuset Forum med sendestart KL18.50TV2-Sport 2:

VÅLERENGA-STORHAMAR
Furuset Forum,KL19.00.

Hoveddommere er:Christian Persson/Tor Olav Johnsen.

Lykke til!

Ellers så kan alle kampene også ses på TV2-SUMO.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Neste runde i GET-Ligaen spilles førstkommende helg,hvor vi har disse kampene som skal spilles:

Ifra runde:15

Manglerud Star-Vålerenga
Stavanger Oilers-Lillehammer
Stjernen-Ringerike
Storhamar-Frisk Asker

Med det så ønsker jeg dere en fortsatt god hockeyuke videre til dere alle sammen!
Mvh Esa.

InnleggSkrevet: 16. Oktober 2018 09:09
Ringerike-Oilers 1-7
Lillehammer-MS 4-2
Asker-Sparta 3-2 OT
Enga-Storhamar 3-1
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 18. Oktober 2018 08:34
Ringerike-Oilers 2-5
Lillehammer-MS 3-4 (OT)
Asker-Sparta 3-1
Enga-Storhamar 2-4

InnleggSkrevet: 18. Oktober 2018 19:11
Litt spesielt i Forum. Silfansen er på stillaset, tyske soldater okkuperer bortetribunen...

InnleggSkrevet: 18. Oktober 2018 20:45
1-1 etter 40 min. I forum. Storhamar eier spillet, men skaper nesten ingen sjanser.

InnleggSkrevet: 18. Oktober 2018 21:39
2-1 til VIF i OT. Helt greit resultat Vif skaper målsjanser Storhamar skaper ikke en dritt i 3x20min. Storhamar har bra bredde offensivt, men vi mangler toppspillere. Jeg blir kvalm av og se hvordan denne stjerna fra Allsvenskan opptrer i kamp etter kamp.

Ellers forferdelig pp av Storhamar trøsten i dag får være boxplay og Østlund
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 18. Oktober 2018 21:48
Syntes vi byr Storhamar inn i matchen i midtperioden ved å gi de sjanse på sjanse på sjanse.Å til sjuende å sist blir vi straffa.To gode keepere som byr opp til dans.
Kreditt til Söderström som rullerer såpass på mannskapet slik at de ser nærmest upåvirket av det harde kampprogrammet.Skulle ønske vi hadde en slik trener.

Morsom kamp med nerve i samtlige minutter!

InnleggSkrevet: 18. Oktober 2018 21:50
Nadaa skrev:2-1 til VIF i OT. Helt greit resultat Vif skaper målsjanser Storhamar skaper ikke en dritt i 3x20min. Storhamar har bra bredde offensivt, men vi mangler toppspillere. Jeg blir kvalm av og se hvordan denne stjerna fra Allsvenskan opptrer i kamp etter kamp.

Ellers forferdelig pp av Storhamar trøsten i dag får være boxplay og Østlund

Hjelper nok mye med Patrick tilbake. Tror Storhamar kommer til å stikke av utover i sesongen.
Jevn kamp i kveld hvor begge lag har sine perioder, men ikke spesielt bra/velspilt kamp.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 18. Oktober 2018 21:52
Nadaa skrev:1-1 etter 40 min. I forum. Storhamar eier spillet, men skaper nesten ingen sjanser.

Sett det før. Det må da gå an å skape mer ut fra hvordan vi tidvis eier kampene. Mot Trinec scorte vi vel på 3 eller 4 returer, ser ingenting av det i GET.
Tenk om Jakobs hadde vært byttet ut med Nicholls eller en liknende type... Fryktelig spiller.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 18. Oktober 2018 21:55
CCCP skrev:Hjelper nok mye med Patrick tilbake. Tror Storhamar kommer til å stikke av utover i sesongen.
Jevn kamp i kveld hvor begge lag har sine perioder, men ikke spesielt bra/velspilt kamp.

Rotete kamp av begge lag ja, men Vif skaper mest og vinner fortjent. Godt gjort av linjemann ved Vif boksen å ikke se feil bytte på Vif og deretter la de få spille med 6 mann på slutten der.

Hjelper selvsagt med 41 tilbake, men det er skremmende å se hvordan vi fremstår uten ham.

InnleggSkrevet: 18. Oktober 2018 21:57
Drebin skrev:
CCCP skrev:Hjelper nok mye med Patrick tilbake. Tror Storhamar kommer til å stikke av utover i sesongen.

Rotete kamp av begge lag ja, men Vif skaper mest og vinner fortjent. Godt gjort av linjemann ved Vif boksen å ikke se feil bytte på Vif og deretter la de få spille med 6 mann på slutten der.

Hjelper selvsagt med 41 tilbake, men det er skremmende å se hvordan vi fremstår uten ham.

Storhamar laget vi ser nå løfter ingen bøtte, er for få som produserer til det. Dette Storhamar laget hadde blitt vasket isen med av fjorårs utgaven.

InnleggSkrevet: 19. Oktober 2018 00:13
Drebin skrev:

Tror ikke det var feil bytte. Sånn jeg ser det på TV-sendinga nå så har Eidstedt forlatt isen før pucken spilles mot VIFs boks hvor en har hoppet på isen. Men etterpå er det seks mann på isen i 20 sek, det har Söderström helt rett i. Men såpass kontroll som VIF hadde i undertall, eller ditto så svake SIL var i overtall ,så hadde kampen nok gått til OT uansett.

Prøvde å se litt ekstra på Jakobs og Fogström. Det var ikke bra. Ikke på det nivået de burde være på, de skulle ha vært blant lagets beste spillere.

VIF var så gode i 3. periode at de fortjente å vinne. Kunne lett ha tatt alle tre poengene, men Östlund var veldig sterk og stabil.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 19. Oktober 2018 09:50
Drebin skrev:
Nadaa skrev:1-1 etter 40 min. I forum. Storhamar eier spillet, men skaper nesten ingen sjanser.

Sett det før. Det må da gå an å skape mer ut fra hvordan vi tidvis eier kampene. Mot Trinec scorte vi vel på 3 eller 4 returer, ser ingenting av det i GET.
Tenk om Jakobs hadde vært byttet ut med Nicholls eller en liknende type... Fryktelig spiller.

Fikk bare sett slutten av denne kampen da jeg fulgte Ringerike - Oilers, men fikk da i alle fall med meg at Jakobs i OT nesten på egenhånd tapte dette for Storhamar. Han ble perfekt frispilt for avslutning på mål fra høyre, velger isteden å gå ned bak mål, tape pucken til VIF-spiller, og jobber så ikke fullt hjemover slik at Enga får 3 mot 2 og scorer. Skremmende dårlig av en importspiller. Synes ellers generelt at det er rimelig lavt nivå på mange importer i de ulike lagene så langt i sesongen.

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 35 gjester