Lansering hockeybok

InnleggSkrevet: 11. Oktober 2018 11:21
Boken min kommer ut om noen uker, 28 intervjuer av norske hockeyspillere + Botta, presentasjon av ni klubber og intervju med 18 personer i tilknytning til klubbene, alt fordelt på 472 sider. Det var reklamen men nå til spørsmålet: Jeg kommer kun til å promotere boka på sosiale medier ut året. Jeg har egen Facebookgruppe, "Norske Hockeystjerner", har lagt ut noen innlegg på "Norsk ishockey" gruppen og også i "Tips for GET-ligaen" (men der blir de slettet så legger ikke ut der mer).

Noen som har noen tips for hvordan promotere boken gjennom andre kanaler for hockeyinteresserte på Facebook eller andre steder?

InnleggSkrevet: 11. Oktober 2018 12:10
Hockey_bokprosjekt skrev:Boken min kommer ut om noen uker, 28 intervjuer av norske hockeyspillere + Botta, presentasjon av ni klubber og intervju med 18 personer i tilknytning til klubbene, alt fordelt på 472 sider. Det var reklamen men nå til spørsmålet: Jeg kommer kun til å promotere boka på sosiale medier ut året. Jeg har egen Facebookgruppe, "Norske Hockeystjerner", har lagt ut noen innlegg på "Norsk ishockey" gruppen og også i "Tips for GET-ligaen" (men der blir de slettet så legger ikke ut der mer).

Noen som har noen tips for hvordan promotere boken gjennom andre kanaler for hockeyinteresserte på Facebook eller andre steder?

Hva med
https://nitten.no
Kontakt Roy Kvatningen

InnleggSkrevet: 11. Oktober 2018 17:36
Har hørt med Roy på nitten.no og avventer og svar fra VG og Øystein Jarlsbo om de vil anmelde boken.

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 16 gjester