DAGENS KAMPER I GET-LIGAEN 18/19 TORSDAG 4-10-2018.

Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 04. Oktober 2018 00:13
Heisan igjen hockeyvenner! :)

Her kommer jeg med dagens kamper i GET-Ligaen,der vi har følgende kamper som skal spilles:

Ifra GET-LIGAENS RUNDE:10

MANGLERUD STAR-STAVANGER OILERS
Manglerudhallen,KL18.30.

STORHAMAR-STJERNEN
CC Amfi,KL18.30.

FRISK ASKER-LILLEHAMMER
Askerhallen,KL18.30.

Sparta-Ringerike er flyttet til Tirsdag 9-10-2018.

Lykke til!

Alle kampene kan dere også se på SUMO.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Kommende runde i GET-Ligaen spilles førstkommende helg,hvor vi har disse kampene på menyen:

Ifra runde:11

Lillehammer-Vålerenga
Sparta-Stjernen
Stavanger Oilers-Storhamar
Ringerike-Frisk Asker

Det var alt jeg hadde for denne gang så da må dere ha en fortsatt god uke videre folkens!
Mvh Esa.

InnleggSkrevet: 04. Oktober 2018 20:46
Bare to min på Dahlstrøm? For noe piss. Høy albue rett i hodet. Usikker på om det er albuen som treffer, men høy fart og takling rett mot hodet. Skandaledømming! Skadet spiller også. Kommentatorene mener det blir mer i ettertid, men hjelper jo ikke det så lenge det har voldsomt mye å si for kampen med 5min og ute resten av kampen i stedet for 2min og han kan spille videre.

Skal sies at Rønnild kom tilbake på is.

InnleggSkrevet: 04. Oktober 2018 21:22
Er du overrasket over at Sil får dommeravgjørelser til sin fordel :?:
Trond Johnsen. Life is hard - and then you die...

InnleggSkrevet: 04. Oktober 2018 21:42
Har man virkelig fullført kampen fra Asker, eller er systemet så sjukt blitt. Nå er det så mye feilføring rundt omkring, at jeg snart retter skylden over på systemert Det kan ikke være mulig at så mange gjør så mye feil rundt omkring på arenaene. I så fall blir jeg ekstra mørkredd.
riedle
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 04. Oktober 2018 22:39
sjefsrøden skrev:Bare to min på Dahlstrøm? For noe piss. Høy albue rett i hodet. Usikker på om det er albuen som treffer, men høy fart og takling rett mot hodet. Skandaledømming! Skadet spiller også. Kommentatorene mener det blir mer i ettertid, men hjelper jo ikke det så lenge det har voldsomt mye å si for kampen med 5min og ute resten av kampen i stedet for 2min og han kan spille videre.

https://twitter.com/AudunSkicross/status/1047916241179070466
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 04. Oktober 2018 22:42
riedle skrev:Har man virkelig fullført kampen fra Asker, eller er systemet så sjukt blitt. Nå er det så mye feilføring rundt omkring, at jeg snart retter skylden over på systemert Det kan ikke være mulig at så mange gjør så mye feil rundt omkring på arenaene. I så fall blir jeg ekstra mørkredd.

Ikke vær så utålmodig, systemet er jo bare 4 år, fortsatt et lite barn. Myndighetsalder er 18 år, bare gi forbundet 14 år til så begynner sikkert dette å bli bra.

InnleggSkrevet: 04. Oktober 2018 23:20
riedle skrev:Har man virkelig fullført kampen fra Asker, eller er systemet så sjukt blitt. Nå er det så mye feilføring rundt omkring, at jeg snart retter skylden over på systemert Det kan ikke være mulig at så mange gjør så mye feil rundt omkring på arenaene. I så fall blir jeg ekstra mørkredd.

Ikke klag. Cangelosis andreassist ved 2-3-scoringen er da helt korrekt jf. hvordan vi fører poeng her på berget ;)

InnleggSkrevet: 04. Oktober 2018 23:40

Hvilken straff fikk Hickman?

InnleggSkrevet: 05. Oktober 2018 00:05
Sorum skrev:

Hvilken straff fikk Hickman?

Spør ansvarlig for hockeylive...
riedle

InnleggSkrevet: 05. Oktober 2018 00:45
Hull i nettet førte til målkaos i eliteserien: – Aldri opplevd noe lignende før https://www.aftenposten.no/100Sport/fot ... 2412b.html

InnleggSkrevet: 05. Oktober 2018 01:23
Drebin skrev:
sjefsrøden skrev:Bare to min på Dahlstrøm? For noe piss. Høy albue rett i hodet. Usikker på om det er albuen som treffer, men høy fart og takling rett mot hodet. Skandaledømming! Skadet spiller også. Kommentatorene mener det blir mer i ettertid, men hjelper jo ikke det så lenge det har voldsomt mye å si for kampen med 5min og ute resten av kampen i stedet for 2min og han kan spille videre.

Ehhh, ja! Impact straight to the head. Vrir seg sideveis og om han letter fra isen vet jeg ikke, men takler rett i hodet. Ikke pen i det hele tatt er min mening. Flere som har synspunkter? Greit å diskutere denne.

InnleggSkrevet: 05. Oktober 2018 07:04
sjefsrøden skrev:
Drebin skrev:

Ehhh, ja! Impact straight to the head. Vrir seg sideveis og om han letter fra isen vet jeg ikke, men takler rett i hodet. Ikke pen i det hele tatt er min mening. Flere som har synspunkter? Greit å diskutere denne.

Rønnild har ikke hodet spesielt lavt, men burde kanskje vært mer forberedt når han fører puck så nære kassa.
Dahlstrøm kommer hardt inn, begge skøyter på isen.
Kunne tatt for hodetakling på den, men er ikke av de styggeste man har sett. Ikke høy albue.
Storhamar
Brynäs
London Knights

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Puck og 26 gjester