TIRSDAGENS OG TORSDAGENS KAMPER I GET-LIGAEN 18/19.

Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 27. September 2018 22:28
Pegula skrev:
Sparta-spilleren kom aldri tilbake på isen, og etter kampen var det snakk om en hjernerystelse, og at dommerne har bedt om at situasjonen blir sett på i ettertid.

Joda. Han var på isen igjen i tredje periode.

Etter litt over 35 minutter av kampen pådro Larrivée seg to pluss ti minutter for boarding, etter å ha taklet Sparta-spiller Jonas Meisingset, som smalt med hodet inn i vantet.

Sparta-spilleren kom tilbake på isen igjen.

Larrivée klarer ikke helt å forklare taklingen.

- Jeg har ikke sett den enda. Det er vanskelig å snakke om. Jeg tror han ikke så meg, og han fikk kanskje en «backsplash» på taklingen. Jeg vet ikke, det var vanskelig å se for meg. Jeg prøvde å skape energi, fullføre en vanlig takling, men det var ikke bra, sier Larrivée og rister på hodet.

Fake news?

InnleggSkrevet: 27. September 2018 23:36
Huff skriver CNN om norsk hockey :lol:

InnleggSkrevet: 27. September 2018 23:45
Drebin skrev:Fake news?

Da har de endret ordlyden. De skrev først at Meisingset ikke kom tilbake på isen, at det var snakk om hjernerystelse og at dommerne ville at saken skulle ses på i ettertid (les Player Safety).

InnleggSkrevet: 27. September 2018 23:58
slasher skrev:Sparta - Frisk 4-1
Oilers - VIF 3-2 (SD)

MS - Frisk 5-2
Storhamar - Sparta 5-2
Stjernen - Lillehammer - 2-4

Bra tippa, noldus!

InnleggSkrevet: 28. September 2018 12:25
ENDELIG!!!!

Albin Lindgren!!!! Perfekt satt opp på blå og Lillehammerkeeperen har øresus frem til jul. Da er det bare å fortsette med han som nr 1. PP back på blå sammen med Hampus line. Til tider ser vi jo nå giftige ut i powerplay med flere trusler. Billet viser godt overblikk og har tatt noen steg de siste kampene. Mik og Mak brothers likeså. Ellers gjør vi mange enkle feil i egen sone som i går var skyld i samtlige baklengsmål. Det har vi ikke råd til å fortsette med. Ingen kjempekamp av Stjernen, men dette Lillehammer laget virket fryktelig lite samspilt og svake defensivt. Merker jo også tydelig at det ikke er Bengtsberg som sto i mål.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 01. Oktober 2018 13:57
Christian Larrivee fikk 3 kamper utestengelse etter taklingen mot Jonas Meisingset i Torsdagens kamp mot Sparta melder Sarpsborg Arbeiderblad...

Mer her: https://www.hockey.no/Spillernes-sikker ... -19/sak-3/
Mvh Esa.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 01. Oktober 2018 20:21
Esa skrev:Christian Larrivee fikk 3 kamper utestengelse etter taklingen mot Jonas Meisingset i Torsdagens kamp mot Sparta melder Sarpsborg Arbeiderblad...

Riktig avgjørelse.

InnleggSkrevet: 01. Oktober 2018 20:43
Drebin skrev:
Esa skrev:Christian Larrivee fikk 3 kamper utestengelse etter taklingen mot Jonas Meisingset i Torsdagens kamp mot Sparta melder Sarpsborg Arbeiderblad...

Riktig avgjørelse.

Det er veldig bra at Player safety fungerer. Samtidig et lite spark til dommerne som bare ga 5+liten disp til Lane og 2+10 til Larrivee,

InnleggSkrevet: 02. Oktober 2018 15:02
Sorum skrev:
Drebin skrev:

Riktig avgjørelse.

Det er veldig bra at Player safety fungerer. Samtidig et lite spark til dommerne som bare ga 5+liten disp til Lane og 2+10 til Larrivee,

Sånn er det i alle ligaer, dommere får ikke med seg alt. Synes ikke det er så voldsomt spark til dommerne sånn sett. Er vel heller et spark til spillerne det gjelder som har opptrådt idiotisk og har fortjent straff.
Carolina Panthers, Hurricanes og Sparta.
Forrige

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester