HELGENS RUNDE I GET-LIGAEN 18/19.

Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 14. September 2018 23:42
Heisan igjen hockeyvenner! :)

Her er jeg med en ny kamptråd til folket der vi har disse kampene som spilles denne helgen:

Ifra GET-LIGAENS RUNDE:3

Spilles Lørdag 15-9-2018:

SPARTA-LILLEHAMMER
Sparta Amfi,KL18.00.

Hoveddommere er:Roy Stian Hansen/Robin Berg.

Denne kampen er forøvrig tvsendt på TV2-Sportskanalen med sendestart KL18.00.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.::::::::::::::::::::::::

Spilles Søndag 16-9-2018:

STORHAMAR-RINGERIKE
CC Amfi,KL17.00.

Hoveddommere er:Eirik Hansen/Marcus Wannerstedt.

MANGLERUD STAR-STJERNEN
Manglerudhallen,KL17.00.

Hoveddommere er:Owe Lüthcke/Petter Bakken

FRISK ASKER-VÅLERENGA
Askerhallen,KL17.00.

Hoveddommere er:Tor Olav Johnsen/Robert Hallin.

Lykke til!

Alle kampene kan også ses på SUMO.

.........................................................................................................................................................................................................

Kommende runde i GET-Ligaen spilles førstkommende Tirsdag 18-9-2018 og er som følger:

Ifra runde:4

Ringerike-Manglerud Star
Stjernen-Stavanger Oilers
Vålerenga-Sparta
Lillehammer-Storhamar

Med det så ønsker jeg dere en fortsatt god helg videre folkens!
Mvh Esa.

InnleggSkrevet: 15. September 2018 14:16
SPARTA-LILLEHAMMER 4-1
STORHAMAR-RINGERIKE 7-0
MANGLERUD STAR-STJERNEN 2-3
FRISK ASKER-VÅLERENGA 1-3

InnleggSkrevet: 15. September 2018 19:02
Litt sent tips, nå som kampen har starta, men..
Sparta-Lillehammer 1-4
Storhamar-Ringerike 9-0
MS-Stjernen 3-2
Asker-Enga 4-3 OT

InnleggSkrevet: 15. September 2018 20:41
Lillehammer vinner 3-2 etter straffer. For øvrig noen av de dårligste straffene jeg har sett på lenge fra enkelte spillere.
Carolina Panthers, Hurricanes og Sparta.

InnleggSkrevet: 15. September 2018 21:09
Dette Spartalaget kommer ikke langt denne sesongen. Helgrått, og blottet for artister. Utenom Klodrik da, men han blir vel borte et sted.
riedle
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 15. September 2018 23:39
riedle skrev:Dette Spartalaget kommer ikke langt denne sesongen. Helgrått, og blottet for artister. Utenom Klodrik da, men han blir vel borte et sted.

Tja ikke bra men Lillehammer er jo ille bra og full av artister så får vi se hvor langt dem kommer denne sesongen...... ;)
Mvh Esa.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 16. September 2018 18:32
5-1 til MS over Stjernen midtveis i kampen. Hvor lenge blir Gustavsson sittende? Den forrige profilerte trenerlegenden Gullik fikk på plass ble sendt hjem etter et halvt år. Når han nye forsvinner bør styret vurdere om det i det hele tatt er grunnlag for å ha med seg Gulliksen videre som sportssjef.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 16. September 2018 18:44
Det står 4-0 til Storhamar etter andre periode.... på Manglerud så leder hjemmelaget 5-2 samt i Askerhallen står det 1-0 til Frisk...
Mvh Esa.

InnleggSkrevet: 16. September 2018 19:46
Storhamar vinner 4-1 i en forfedelig dårlig hockey kamp. Er flere på Hamar laget som leverer en utrolig svak kamp. :evil:
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 16. September 2018 20:00
Ramp skrev:5-1 til MS over Stjernen midtveis i kampen. Hvor lenge blir Gustavsson sittende? Den forrige profilerte trenerlegenden Gullik fikk på plass ble sendt hjem etter et halvt år. Når han nye forsvinner bør styret vurdere om det i det hele tatt er grunnlag for å ha med seg Gulliksen videre som sportssjef.

Er han fast ansatt eller på kontrakt?
®

InnleggSkrevet: 16. September 2018 20:13
Direkte skremmende av Stjernen. Hva skjer med at det ikke gjøres noen grep på benken i det hele tatt da 3-1, 4-1 og 5-1 kommer i løpet av kort tid. Timeout eller endringer er totalt fraværende. Kan han snart se at rekkene er på trynet satt opp og at vi benytter oss av feil spillere på feil sted i PP. Jeg er ikke trener, men det er ganske tydelig å se at det her er feil!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 16. September 2018 20:34
Nadaa skrev:Storhamar vinner 4-1 i en forfedelig dårlig hockey kamp. Er flere på Hamar laget som leverer en utrolig svak kamp. :evil:

Blir gjerne slik. Det positive nå er at vi vinner komfortabelt mot svakere motstand selv om vi er middels interessert, så det samme mot Stjernen selv om den kampen var bedre. Gjelder å bruke kreftene rett, vi har Lik, Vif og Frisk neste uke.

Vil gi kred til Ringerike. Spiller en tøff hockey med høyt press. Befriende å se at et antatt bunnlag har en plan og følger den, ikke et jallaopplegg a la Kongsvinger.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 16. September 2018 21:50
Forsetter Stjernen å tape mange kamper fremover vil nok trener Bengt-Åke bedt om å gå. Tror jeg da.

InnleggSkrevet: 16. September 2018 22:14
Hadde vært morsomt om Ringerike hadde kommet til sluttspill :D

InnleggSkrevet: 17. September 2018 07:52
Noen må nesten ta en tur ned i garderoben til Frisk og minne de på at sesongen har starta. Makan til mangel på hjerte i spillet skal du lete lenge etter. Da gangene de glimter til er det rålekkert og fikst, men det holder ikke å rulle på 70% kapasitet og forvente å håve inn poeng.

Ikke no trøkk, ikke no guts, ikke no ordentlig vinnerskalle til å drive det frem fra benken ser det ut som... Føles egentlig litt som et deja vu fra de periodene vi har hatt hver sesong der vi har tapt rubbel og bit. Og dette er sesongstarten............

Det til side, VIF leverer godt de, flinke til å holde Frisk unna og gir Søberg en helt grei dag på jobb. Må si at det faktisk er overraskende å se hvilket nivå Røymark faktisk har inne når han slipper til i offensive rekker, sykt temposkifte, sterk som fy og med god overblikk. Og Spets ser jo som vanlig ut som en rabiat kjøter utpå der, forferdelig å møte. VIF er nok bedre enn på lenge i år, om Frisk faktisk finner ut at de har lyst til å spille hockey og ikke bare deltar for treningens del kan det fort bli tett i toppen i år med 4 lag med kvaliteter nok til å vinne.

InnleggSkrevet: 17. September 2018 09:16
Tiger_n skrev:Noen må nesten ta en tur ned i garderoben til Frisk og minne de på at sesongen har starta. Makan til mangel på hjerte i spillet skal du lete lenge etter. Da gangene de glimter til er det rålekkert og fikst, men det holder ikke å rulle på 70% kapasitet og forvente å håve inn poeng.

Ikke no trøkk, ikke no guts, ikke no ordentlig vinnerskalle til å drive det frem fra benken ser det ut som... Føles egentlig litt som et deja vu fra de periodene vi har hatt hver sesong der vi har tapt rubbel og bit. Og dette er sesongstarten............

Det til side, VIF leverer godt de, flinke til å holde Frisk unna og gir Søberg en helt grei dag på jobb. Må si at det faktisk er overraskende å se hvilket nivå Røymark faktisk har inne når han slipper til i offensive rekker, sykt temposkifte, sterk som fy og med god overblikk. Og Spets ser jo som vanlig ut som en rabiat kjøter utpå der, forferdelig å møte. VIF er nok bedre enn på lenge i år, om Frisk faktisk finner ut at de har lyst til å spille hockey og ikke bare deltar for treningens del kan det fort bli tett i toppen i år med 4 lag med kvaliteter nok til å vinne.

Jeg sa før sesongen at Frisk ikke var noen kandidat til seriemesterskapet. Det som vi så i treningskampene var veldig slapt og planløst. Når serien startet var vi ikke bedre. Nå nedjusterer jeg serieambisjonene til 4. plass, i tett kamp med LIK, Sparta og MS. Mulig vi kommer oss i sluttspillet da, ettersom det er en god stund til.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 17. September 2018 22:51
Veldig mye nytt i Frisk, jeg vil gi de i hvert fall hele første serierunde før jeg sager dem, spesielt med ny trener i en helt ny kultur. Om han er så dyktig som man håper på vil det mannskapet være helt der oppe. Var ikke mange som trodde Storhamar skulle bli en uslåelig maskin etter 5-6 kamper i fjor heller.

InnleggSkrevet: 18. September 2018 12:04
Er et godt poeng det ja. Det gjør bare ufattelig vondt å se at laget sliter med tilsynelatende mye av de samme symptomene selv om trener er byttet og spillet er "totalrenovert".

Men det til side, når det flyter er det morsom hockey som spilles i Askerhallen om dagen. Hadde de bare satt sjansene sine på hjemmeis. Virker som det flyter bedre borte, men det er vel heller ikke noe nytt for publikummet i Asker....

InnleggSkrevet: 23. September 2018 20:33
Drebin skrev:Veldig mye nytt i Frisk, jeg vil gi de i hvert fall hele første serierunde før jeg sager dem, spesielt med ny trener i en helt ny kultur. Om han er så dyktig som man håper på vil det mannskapet være helt der oppe. Var ikke mange som trodde Storhamar skulle bli en uslåelig maskin etter 5-6 kamper i fjor heller.

Jeg står for min spådom. Hva tenker du nå, etter at Frisk møtte et noe bedre lag enn det rasket de har spilt mot de tre første kampene...?

InnleggSkrevet: 23. September 2018 20:46
Opptil flere assistert som er gitt til feil spiller i Askerhallen i dag. Patrick står ikke oppført med assist på sistemålet, Bull har fått en Irwing skulle hatt.

Blir dette dobbeltsjekket eller er det like usæriøst som mye av de andre statusene dem fører?
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 23. September 2018 21:15
slasher skrev:
Drebin skrev:Veldig mye nytt i Frisk, jeg vil gi de i hvert fall hele første serierunde før jeg sager dem, spesielt med ny trener i en helt ny kultur. Om han er så dyktig som man håper på vil det mannskapet være helt der oppe. Var ikke mange som trodde Storhamar skulle bli en uslåelig maskin etter 5-6 kamper i fjor heller.

Jeg står for min spådom. Hva tenker du nå, etter at Frisk møtte et noe bedre lag enn det rasket de har spilt mot de tre første kampene...?

Jeg står vel for det jeg mente og :) , selv om dette ikke så bra ut for dere. Tross alt kun fjerde seriekampen deres og mye nytt, så jeg sager ikke før om noen flere kamper. Men planløst virker det, så ikke mye til det høye presset deres. Storhamar har i alle kamper i lengre eller kortere perioder bosatt seg i motstanders sone, men i kveld var Frisk nesten ikke ute de siste 30 minuttene.
Men om Frisk ender utenfor topp 3 med denne satsingen er det på linje fiaskomessig med Oilers forrige sesong.

Prøvde å legge merke til Szydlowski, så ikke han sånn passe interessert ut? Ser at han har kvaliteter, men vanskelig å stå stille og hæppe.

InnleggSkrevet: 23. September 2018 22:30
Szydlowski må bare få på seg arbeidsklærene, og ikke bare fly rundt med hovmester-smokingen sin. Ingen tvil om at hans hender, blikk og spilleforståelse er klasse, men i Frisk pr i dag trengs fightervilje. Ikke så viktig med eleganse akkurat nå.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 23. September 2018 22:44
Drebin skrev:Prøvde å legge merke til Szydlowski, så ikke han sånn passe interessert ut? Ser at han har kvaliteter, men vanskelig å stå stille og hæppe.

slasher skrev:Szydlowski må bare få på seg arbeidsklærene, og ikke bare fly rundt med hovmester-smokingen sin. Ingen tvil om at hans hender, blikk og spilleforståelse er klasse, men i Frisk pr i dag trengs fightervilje. Ikke så viktig med eleganse akkurat nå.

Nok en amerikaner som tror det er nok å bare møte opp i GET-ligaen for å herje? Det har jo vært noen av dem opp igjennom.
®

InnleggSkrevet: 24. September 2018 08:55
riedle skrev:Dette Spartalaget kommer ikke langt denne sesongen. Helgrått, og blottet for artister. Utenom Klodrik da, men han blir vel borte et sted.

Klassisk!
Per dags dato vil jeg vært minst like bekymret som LIK fan.
"-Vi skal ende blant topp tre i serien. Jeg hater å tape."

InnleggSkrevet: 24. September 2018 10:59
AnonNym skrev:

Klassisk!
Per dags dato vil jeg vært minst like bekymret som LIK fan.

Der kom du ja :D

Det var jo en liten pasning tilbake etter hva du skrev i kamptråden runden før L.I.K. var særp ;)

Og man kan ha to tanker i hodet samtidig da :)
riedle
Neste

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester