RUNDE:2 I GET-LIGAEN 18/19 TORSDAG 13-9-2018.

Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 12. September 2018 22:43
Heisan igjen hockeyvenner! :)

Her kommer jeg med en ny kamptråd hvor vi skal ta for oss den andre runden som skal spilles i GET-Ligaen der kampene er som følger:

Ifra GET-LIGAENS RUNDE:2

STAVANGER OILERS-MANGLERUD STAR
DNB Arena,KL18.00.

Hoveddommere er:Christian Persson/Jørn Ekeberg.

RINGERIKE-SPARTA
Schjongshallen,KL18.30.

Hoveddommere er:Petter Bakken/Thomas Stubberud Tysland.

LILLEHAMMER-FRISK ASKER
Kristins Hall,KL18.30.

Hoveddommere er:Owe Lüthcke/Tommy Søstumoen.

Så til kveldens tvsendte hovedkamp på TV2-Sportskanalen:

STJERNEN-STORHAMAR
Stjernehallen,KL19.00.

Hoveddommere er:Stian Halm/Robert Hallin.

Lykke til!

Alle kampene kan også ses på SUMO

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Neste runde i GET-Ligaen spilles førstkommende helg der vi har disse kampene på menyen:

Ifra runde:3

Sparta-Lillehammer
Manglerud Star-Stjernen
Storhamar-Ringerike
Frisk Asker-Vålerenga

Det var alt jeg hadde for denne gang så da må dere ha en fortsatt fin hockeyuke videre folkens!
Mvh Esa.

InnleggSkrevet: 13. September 2018 07:57
Det et borret hull i ett kjølerør i Kristins Hall, usikkert om det blir kamp i kveld.

Sak i GD: https://www.gd.no/lillehammer/lillehamm ... -18-744877
-hawk-

InnleggSkrevet: 13. September 2018 08:59
Kanskje beleilig for Lillehammer å få en liten pause til... slik de framstod mot Enga, var flaut!
Trond Johnsen. Life is hard - and then you die...
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 13. September 2018 09:55
Feilen er rettet og det blir kamp i følge lenken nå.
®

InnleggSkrevet: 13. September 2018 10:54
MaxDelt skrev:Kanskje beleilig for Lillehammer å få en liten pause til... slik de framstod mot Enga, var flaut!

Men neppe flauere enn Frisks "opptreden" hjemme i Askerhallen mot nyopprykkede "Pænters"!! :o
Bazinga
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 13. September 2018 12:05
Merkeleg oppsett av seriespelet. M/S måtte stå over fyrste serierunde. Då burde laget fått heimekamp i den andre. No kjem ikkje M/S og fansen skikkeleg i gang før ei veke etter dei andre.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 13. September 2018 14:33
Fjella skrev:Merkeleg oppsett av seriespelet. M/S måtte stå over fyrste serierunde. Då burde laget fått heimekamp i den andre. No kjem ikkje M/S og fansen skikkeleg i gang før ei veke etter dei andre.

M/S-fansen er på ferie i alle høve. Dei har tomannslugar på danskebåten ;-)
Any major dude will tell you
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 13. September 2018 18:34
Fjella skrev:Merkeleg oppsett av seriespelet. M/S måtte stå over fyrste serierunde. Då burde laget fått heimekamp i den andre. No kjem ikkje M/S og fansen skikkeleg i gang før ei veke etter dei andre.

Også merkelig at ikke Storhamar står over første runde, som har to bortekamper i CHL helga før. Men, det hadde jo vært den logiske løsningen :roll:

InnleggSkrevet: 13. September 2018 18:59
På plass i Fredrikstad Drebin?
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 13. September 2018 19:04
sjefsrøden skrev:På plass i Fredrikstad Drebin?

Nei, har reist nok i det siste ;)

InnleggSkrevet: 13. September 2018 19:30
Dårlig 1. periode av Lillehammer... 4 strake perioder nå uten scoringer... Skjerpings!

InnleggSkrevet: 13. September 2018 20:03
Fra vondt til verre... Bare å stålsette seg på hva som kommer framover?

InnleggSkrevet: 13. September 2018 21:03
Lillehammer blir svake i år (i hvert fall ut sammenlignet med fjoråret) Dette mente jeg også før sesongen, og er ikke kun i lys av de to første kampene. Har ikke spillerne til å videreføre det aggressive spillet de har hatt med blant annet høy forecheck og kvikke vendinger. Må kreve omstilling og det kommer til å bli lite "fyrverkeri" hockey.

Når vi først er i gang med sagingen; Oilers skuffet meget stort på Hamar. De vant og man kan sånn sett si de fulgte gameplanen og bla bla. Jeg nekter likevel å tro at det var deres plan å ligge 3x18 min i egen sone og spille vant ut, for så og score på 2 kontringer. Det er da en plan selv ikke Ringerike prøver på. De har heller ikke bygd opp et lag som passer dette særlig godt. De har spillerne til å være i toppen. Vil komme seg utover sesongen.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 13. September 2018 21:54
Storhamar kjører i en periode, og får også noen dritmål som vi manglet sist. Har et lag som tidvis kan bosette seg rundt motstandermålet, og jeg synes fortsatt vi skaper litt lite utfra spillet. En sådär kamp, har vært mange tøffe kamper på kort tid for oss nå. Morsomt med Strand, klarer seg finfint.

Stjernen har som jeg spådde gjort samme tabbe som i fjor, mangler folk som kan skape noe fremover og ser ultragrå ut i år og. Hadde jeg vært en gambler ville jeg satt penger på at Bengan er borte før jul.

InnleggSkrevet: 13. September 2018 22:27
Han kommentatoren på Ringerike var rett og slett helt grusom. Hvor har man funnet han?

Sparta vinner for øvrig på en under middels prestasjon. At Asker tapte for dette laget kan jeg ikke fatte...
Carolina Panthers, Hurricanes og Sparta.

InnleggSkrevet: 13. September 2018 22:48
Kjellvis skrev:Han kommentatoren på Ringerike var rett og slett helt grusom. Hvor har man funnet han?

Sparta vinner for øvrig på en under middels prestasjon. At Asker tapte for dette laget kan jeg ikke fatte...

18-år gamle Mathis Banggren som kommenterte.

InnleggSkrevet: 13. September 2018 22:50
18 år eller ei. Helt grusom. Sparta spiller i kjent Sparta stil relativt svakt mot relativt svak motstand. I 2 Periode presterer han å si at han ser for seg at Sjur er fornøyd med tingenes tilstand i matchen :lol: Flere ganger det var PP uten at han engang fikk med seg at det hadde blitt en utvisning. Det er bare et par ting. HELT kunnskapsløs. Jeg skjønner at dette er frivillig, men ærlig talt. Det MÅ gå an å finne noen bedre.
Carolina Panthers, Hurricanes og Sparta.

InnleggSkrevet: 13. September 2018 23:45
Oilers sliter mot M/S.... en overskrift vi har sett nesten hvert eneste år de siste årene.....

Så egentlig er jeg ikke så bekymret for mot M/S slet vi også de årene vi vant både serie og bøtta. Og det positive er at årets utlendinger allerede i midten av september har vist prov på hva de kan. Sammenlignet med fjoråret da det vel opptil flere som ikke viste dette i hele tatt, lover dette bra. At vi har scoret 4 mål på 2 kamper er også litt tidlig å henge seg opp i.
Oilers skal selvsagt vinne hjemme mot M/S, men M/S gir seg aldri og ser jo ut som de spiller sin siste kamp - og gir alt.

Utover det må snart Kristian Forsberg slutte å prøve å "jukse" på droppene for linjedommerne "tar" han hver gang. :)

InnleggSkrevet: 14. September 2018 00:01
Kristian Forsberg hat stått feil på dropp de 10 siste sesongene, på tide at han slipper å droppe:)
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 14. September 2018 10:03
Nadaa skrev:Kristian Forsberg hat stått feil på dropp de 10 siste sesongene, på tide at han slipper å droppe:)

Vanskelig å ikke gi han tillit når han med 62,3% var ligaens beste dropper forrige sesong. ;) (Reed, Geheb og Klang tok alt for få dropper til å telle)

Et spørsmål mens vi er inne på temaet dropper. Kan en tidligere bortvist spiller komme tilbake og droppe dersom motstanderen også blir bortvist?
®

InnleggSkrevet: 14. September 2018 12:35
Kjellvis skrev:
............ At Asker tapte for dette laget kan jeg ikke fatte...

Vel, det er det ingen av oss i Asker som gjør heller. Det skal sies at det var et ran av dimensjoner sett i forhold til spillet, men dog.... Det var tydelig at dette regnet Frisk-spillerne med skulle bli "a walk in the park".
Og Dahlberg hadde en meget dårlig dag på jobben, burde tatt minst 3 av de målene.

Bedring mot Lillehammer for Frisk - men ikke imponert fortsatt. Resultatet er bra men spillet må bli laaaangt bedre.
Og hvor er Szydlowski? Han er jo helt anonym og usynlig og så langt den desidert største skuffelsen av utlendingene basert på forventinger. Han og resten av importene må opp mange hakk skal Frisk være med helt i toppen.

Bazinga
Bazinga

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: larsen_1, Lateralus og 28 gjester