RUNDE: 1 I GET-LIGAEN 18/19.

InnleggSkrevet: 11. September 2018 21:54
Fogstrøm tror jeg blir viktig. I dag spiller han ok, defensivt gjør han en bra jobb. Jacobs, fyy så treigt det går. Skulle ikke han være en sniper a? Veldig skeptisk!!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 11. September 2018 22:13
Oilers følger gameplanen sin bra og Storhamar skaper ikke alt for mange store sjanser, går litt i fella og leter etter pasningen i stedet for å sette opp skudd og jobbe inn. Men makan til å parkere bussen da Oilers, Kongsvinger hadde en mer offensiv innstilling enn detta.
Storhamar er jeg overhodet ikke bekymret over, de gikk på noen smeller i starten i fjor og justerte seg inn, det gjør de i år og. Kommer til å totaldominere mange kamper, og må tilpasse så de ikke blir kontret på for lett.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 11. September 2018 22:13
Trist forestilling i Stjernehallen i dag. Ingen guts eller vilje i et grått hjemmelag.
®
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 11. September 2018 22:16
Hamburger skrev:Fogstrøm tror jeg blir viktig. I dag spiller han ok, defensivt gjør han en bra jobb. Jacobs, fyy så treigt det går. Skulle ikke han være en sniper a? Veldig skeptisk!!

Fogström har jeg og klokketro på, men rekka klikker ikke helt offensivt. Merkelig at Jakobs ikke fyrer, nå bare transporterer han puck.
Irving den som har gjort mest feil av importene i CHL og i dag, men han har unnskyldning og trenger nok litt tid.
Johansson er rett og slett klasse, defensivt og offensivt. Mye bedre enn jeg hadde trodd.

InnleggSkrevet: 12. September 2018 00:10
Tenkte at denne kampen skulle forbigå i stillhet, men jeg klarer ikke å la være.

Hva i heite hule foregår i spillerboksen? Vi blir pisset på og det skjer ikke noen verdens ting og ingen endringer i rekker eller pp-oppstilling. Bilett og Pedersen er i våre to første rekker. Vår førsteoppstilling i pp er den samme som førsterekka vår. Bilett i PP og Eikrem Haugen på blå! Mannen bruker 4 år på lade slagskudd og den spilleren som faktisk har blitt hentet for å stå der får knapt muligheten. Jeg ser mye heller to toppede rekker som kan produsere enn 4 jevne dritadårlige rekker som ikke kan produsere en dritt.
Dette var så tamt og tannløst at jeg har ikke ord. Storhamar nå på torsdag blir nok en høydare. Åh som jeg gleder meg til fortsettelsen. Not!
Og styreleder var ute etter at vi skulle møte opp i hallen og støtte laget. Da forutsetter jeg at laget også er tilstede da vi andre er der for å støtte de.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 12. September 2018 07:21
Og styreleder var ute etter at vi skulle møte opp i hallen og støtte laget. Da forutsetter jeg at laget også er tilstede da vi andre er der for å støtte de

Han kan stå og be folk komme i hallen til han blir grønn i trynet, men det kommer ikke folk i hallen så lenge det ikke presteres på isen. Så enkelt er det dessverre. De må få frem et lag som er verdt å se på; DA kommer det folk. Vi drar på kamp for å bli underholdt. De siste årene har det stort sett vært en lidelse å dra i Stjernehallen.

InnleggSkrevet: 12. September 2018 23:20
Spets bestemann hos VIF mot LIK. Jeg vet ikke om det er en bra eller dårlig ting.
Forrige

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester