Publikum i sesongen 2018/2019

Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 07. September 2018 09:59
Publikum 2018/2019

Eg vil fylgje med i også i år når det gjeld publikum på kampane i GET. I år ser det slik ut:

1)I Storhamar var det laget som drog mest folk i fjor, og som året før. Einaste konkurrenten til Storhamar er Stavanger som var det mest populære laget i dei fire sesongane føre 2017. Men Storhamar samla i fjor i snitt (no talar eg berre om serien) 4301. Om laget skulle greie tilsvarande i år, kan ikkje Stavanger hamle opp med dette, om ikkje anna så av di hallen erfor liten. Eg tippar eit snitt på 4500 i år for Storhamar.
2)Stavanger. I fjor gjekk det ikkje vegen for laget med eit snitt på 3707, som trass i andreplass er det minste sidan 2015. Eg tippar laget får ein god sesong og klarer eit snitt på 4000.
3) I år som i fjor kjem Sparta på 3. pålass, men på grunn av fotball-galenskapen dreg ikkje laget like mange som i fjor. Eg tippar på 2000 (håpar eg tek feil). I fjor hadde laget 2152.
4) Lillehammer hadde i fjor 4. plassen, mykje på grunn av event-kampen mot Storhamar. Snittet vart 1915. Det kan bli vanskeleg å dra like mange på tilsvarande kamp i år, for no er det ikkje tale om ein-gong-i-livet-kamp. I fjor kom fantastiske 10031. Eg trur laget kompenserer med betre frammøte gjennom sesongen, og satsar på ein liten framngang. Eg tippar 1950 og 4. plass også i år.
5)I år som i fjor blir Frisk nr. 5. No må då askerfolka koma. I fjor hadde laget 1623 og i år tippar eg 1850. Eg trur som dei aller fleste at Frisk blir liggjande av dei fremste i serien, og no med ein ny og artigare hockey-filosofi.
6) Det må bli Vålerenga som no tek frå Stjernen 6. plassen frå i fjor. Det gjekk tregt med å få folk til Furuset i fjor, i år blir det betre, dels fordi laget også er betre. Føresetnaden er at Enga spelar heimekampane mot Storhamar på Gjøvik. Om laget gjorde det same også mot Lillehammer, kunne det vorte endå betre. Eg tippar 1500, mot i fjor 1308.
7) Stjernen fell ned ein plass, men skulle laget verkeleg bite frå seg i Stjernehallen, kan det dra godt med folk, og då blir det 6. plass som i fjor. Eg tippar 1450 mot i fjor 1384.
8) M/S rykkjer opp to plassar, men det er fordi Komgsvinger og Lørenskog ikkje er med. Laget vart sist i fjor. I år er laget truleg ein tanke sterkare enn i fjor då det vart publikumsrekord i «moderne tid» med 558. M/S er laget for dei små steg framover. Eg trør ikkje tippe meir enn 600.
9) Ringerike blir sist. Medan det er nytt, kjem folk, tippar vel 1000 på ei fyrste kampane, men det vil tape seg etterkvart. Eg meiner det er for optimistisk å tippe meir enn 400, så eg held meg til det. I 1. div. drog laget sist sesong 433.

Om tipsa mine slår til, blir det eit snitt på 2231 og ein framgang på i overkant 100 i snitt for dei laga som var med både i år og i fjor. For alle laga i år (inkludert Ringerike) blir snittet 2028, og jamført med i fjor (inkludert Lørenskog og Kongsvinger) har snittet auka med 200

Det er sikkert mange som har meiningar om dette. Selde sesongkort kan vera ein god indikasjon på komande frammøtet. Slik informasjon sit eg ikkje inne med.

InnleggSkrevet: 07. September 2018 11:02
Det som også er nytt i år er jo at alle møter hverandre 3 ganger både borte og hjemme. For Stjernen sin del vil jo dette si at man får en ekstra hjemmekamp mot VIF, Stavanger, Frisk, MS og Ringerike kontra i fjor. Vif og Frisk er motstandere som trekker en del folk i Stjernehallen, men de andre lagene her gjør ikke det. For noen lag vil kanskje endringen ha et positivt utslag fra i fjor?

InnleggSkrevet: 07. September 2018 11:56
Vålerenga skal ikke spille noen kamper på Gjøvik denne sesongen. Jeg tror snittet i Forum blir 1100, kanskje noe høyere om laget henger med i kampen om topp-3.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 07. September 2018 12:55
Sorum skrev:Vålerenga skal ikke spille noen kamper på Gjøvik denne sesongen. Jeg tror snittet i Forum blir 1100, kanskje noe høyere om laget henger med i kampen om topp-3.

Då er eg redd Vålerenga må ta til takke med sjuandeplassen, berre framfor MS og Ringerike.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 17. September 2018 21:56
Det er sjølvsagt alt for tidleg å trekkje konklusjonar berre etter 3 serierundar, der fleire lag berre har hatt ein heimekamp.

Likevel ser det ut som M/S kan gjera det mykje betre enn før om åra, i alle fall om suksessen held fram sportsleg. Med 721 mot Stjernen er det fram 163 frå i fjor. Elles har Stjernen +51. Dei andre laga kjem på minussida, verst er det med Lillehammer som har -763. Med Mjøsderby i 4. runde og ved å fylle Håkons Hall, vil nok det endre seg. Vålerengas 1262 mot Lillehammer var vel i overkant av det ein kunne vente.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 17. September 2018 22:47
Redd du er for optimistisk når du tipper fremgang på stort sett alle lag Fjella. Skjønt, det er større blest rundt hockeyen generelt nå enn det har vært tidligere og forhåpentlig vil det hjelpe. Det negative er at det er veldig mange kamper denne sesongen, stort sett annenhver dag og det skal litt til at folk møter opp hele veien.

Storhamar tror jeg får en nedgang, det er naturlig etter forrige sesong at det justerer seg ned litt. Oilers kanskje opp igjen om de er med i toppen, men de stanger mot taket uansett så liten endring. Sparta har enda tøffere konkurranse fra fotball, og et litt grått lag og jeg ser ingen oppgang der. Lillehammer har samme gjengen uansett virker det som, samme med Frisk. Skal en få en effekt her tror jeg de må være på topp rett og slett, å være der oppe virker å ha liten effekt. Vif har et bedre lag, men hallsituasjonen gjør oppgang veldig usikkert. Fortsetter Stjernen som de har startet vil det være tomt der ganske snart. MS kanskje opp, men utslagene er små. Ringerike aner jeg ikke.

InnleggSkrevet: 17. September 2018 22:49
Fjella skrev:Det er sjølvsagt alt for tidleg å trekkje konklusjonar berre etter 3 serierundar, der fleire lag berre har hatt ein heimekamp.

Likevel ser det ut som M/S kan gjera det mykje betre enn før om åra, i alle fall om suksessen held fram sportsleg. Med 721 mot Stjernen er det fram 163 frå i fjor. Elles har Stjernen +51. Dei andre laga kjem på minussida, verst er det med Lillehammer som har -763. Med Mjøsderby i 4. runde og ved å fylle Håkons Hall, vil nok det endre seg. Vålerengas 1262 mot Lillehammer var vel i overkant av det ein kunne vente.

Fryktelig skuffende oppmøte i Kristins hall forrige runde. Blir bra tall i morra, da Hamar fyller 50-60% av hallen. Tviler sterkt på at Håkons hall fylles i år også dessverre
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 19. September 2018 17:33
Drebin skrev:Redd du er for optimistisk når du tipper fremgang på stort sett alle lag Fjella. Skjønt, det er større blest rundt hockeyen generelt nå enn det har vært tidligere og forhåpentlig vil det hjelpe. Det negative er at det er veldig mange kamper denne sesongen, stort sett annenhver dag og det skal litt til at folk møter opp hele veien.

Ja, eg har sikkert overvurderet serien i år, for Vålerenga sin del visste eg ikkje at det var slutt på kampane på Gjøvik. Dei drog mykje folk. Ja, kampane kjem sikkert for tett, særleg no i starten. Men trass i alt er det berre tre kampar meir per lag.

Men ein anna moment: Det har vore for mykje neglisjert at kampane må fylgje eit mønster, folk må tenkje - ja no er det torsdag, altså hockeydag. Ja, no er det tysdag - altså hockey på TV, no er det helg - altså kanskje heimekamp. Vi som er sppesielt interesserte finn lett fram til kampdag, vi planlegg etter det også. Marginale hockeyfolk vil ikkje tenkje slik, somme vil ikkje fylgje så godt med at dei veit det er kamp eingong.

Slik det er no kjem kampane for tett, og for ujamt. Som sagt berre tre ekstra kampar per lag, men heile 9 fleire serierundar.

Etter fire rundar har alle lag med unntak av M/S minus i protokollen, i gjennomsnitt -169.
Men om vi tek snittet for alle laga, får vi 1822 som berre er ein mindre enn i fjor!
Folk trur sikkert at eg no er vorten spinna galen for desse tala heng jo ikkje på greip. Men det har si forklaring. I fjor hadde vi tre lag som nesten ikkje drog folk, Lørenskog, Kongsvinger og M/S. Så langt viser det seg at Ringerike snittar godt over alle desse laga, og at M/S ikkje er til å kjenne igjen frå i fjor (enn så lenge). I år har det altså vorte mykje jamnare enn i fjor.

InnleggSkrevet: 19. September 2018 17:47
Lillehammer tror jeg ikke kommer over 1500 i snitt i Kristins Hall, tar vi med kampen i Håkons Hall som samler 8500, blir snittet noe høyere.
Ikke mer enn 1600 og ett-eller-annet mot Storhamar...

Hvor mange hjemmekamper har lagene denne sesongen?
-hawk-

InnleggSkrevet: 19. September 2018 19:00
hawk skrev:Lillehammer tror jeg ikke kommer over 1500 i snitt i Kristins Hall, tar vi med kampen i Håkons Hall som samler 8500, blir snittet noe høyere.

Alle har 24 hjemmekamper.

InnleggSkrevet: 19. September 2018 19:01
hawk skrev:Lillehammer tror jeg ikke kommer over 1500 i snitt i Kristins Hall, tar vi med kampen i Håkons Hall som samler 8500, blir snittet noe høyere.

Ambisjoner om å øke tilskuerantallet ser jo heller ikke ut til å være nevneverdig tilstede, all den tid de har økt billettprisen for det samme kamparrangementet man ble servert i ‘92. :roll:

Varselklokka burde ringe noe hinsides etter i går!

InnleggSkrevet: 19. September 2018 20:09
KjellKjellenBigset skrev:

Ambisjoner om å øke tilskuerantallet ser jo heller ikke ut til å være nevneverdig tilstede, all den tid de har økt billettprisen for det samme kamparrangementet man ble servert i ‘92. :roll:

Hvorfor er ikke en mediekube på plass? Ble det ikke nevnt millionoverskudd etter sluttspillet i år?
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 19. September 2018 21:48
Fjella skrev:Men ein anna moment: Det har vore for mykje neglisjert at kampane må fylgje eit mønster, folk må tenkje - ja no er det torsdag, altså hockeydag. Ja, no er det tysdag - altså hockey på TV, no er det helg - altså kanskje heimekamp. Vi som er sppesielt interesserte finn lett fram til kampdag, vi planlegg etter det også. Marginale hockeyfolk vil ikkje tenkje slik, somme vil ikkje fylgje så godt med at dei veit det er kamp eingong.

Slik det er no kjem kampane for tett, og for ujamt. Som sagt berre tre ekstra kampar per lag, men heile 9 fleire serierundar.

Helt enig. Faste dager som folk assosierer med hockey, og passe tid mellom (hjemme)kampene. Ikke for ofte, da blir folk mette og mange synes det er dyrt, unger og pølser og brus. Ikke for sjelden, da mister folk trøkket og oversikten.
2 hjemmekamper på rappen bør unngås så mye som mulig, men det er klart mye som skal klaffe, og spesielt i år. Selv føler jeg litt på allerede at 3 kamper i uka er i overkant.

InnleggSkrevet: 19. September 2018 22:10
Hawkie skrev:
KjellKjellenBigset skrev:

Hvorfor er ikke en mediekube på plass? Ble det ikke nevnt millionoverskudd etter sluttspillet i år?

Angående Lillehammer/Kristins hall, så hadde klubben egentlig en mediekube for hånd, men det viste seg at dens enorme størrelse og vekt skulle gjøre det hele problematisk. For øvrig noen siteringer fra avis/Lillehammer kommune i henhold til oppgraderinger av hall:

"Det er nylig gjennomført oppgradering av hallens tekniske anlegg, og bygget tilbygg som
huser Curlinghallen. LIK har dessuten for egen regning pusset opp serverings- og
møteromsfasiliteter. Utover dette har det ikke vært gjennomført større oppussingsarbeider.
Det er derfor behov for rehabilitering innvendig og utvendig,
for at hallen skal fortsette å kunne tjene sin hensikt ... Det vil være snakk om rehabilitering av tak og fasader samt innvendige anlegg, for å sikre hallens fremtidige verdi. Det er ikke laget noe kostnadsestimat på disse arbeidene, men det er
på det rene at det kan være tale om arbeid til flere titalls millioner kroner.

For å møte dagens krav til en arena har LIK orienter om
- at det er ønskelig med utskifting av stoler ettersom dagens stoler er i ferd med å nå
sin levealder.
- at systemet for kampstyring og match ur, som er fra byggeåret 1988, må byttes ut. Pr i
dag har LIK fått dispensasjon fra forbundet slik at klubben fortsatt kan benytte dagens
utstyr. Denne dispensasjonen går ut i år. Det er påkrevet med nytt
kampstyringssystem og mediekube.
- at det er påkrevet med oppgradering av arealene i foaje og gangarealer for å bedre
temperatur og komfort i disse publikumsområdene. I tilknytning til dette hører også
med en modernisering av kafe- og kiosktilbud.

InnleggSkrevet: 19. September 2018 22:37
I Asker: -VI ER I GANG http://www.friskasker.no/hockey/sistenytt/vi-er-i-gang/

InnleggSkrevet: 23. September 2018 11:04
Det er for mye uinteresante kamper denne sesongen, grå kjedelige lag uten klovner og typer. På Hamar er det 3 lag som vekker litt mer interesse enn andre, det er Sparta pga Tommy og Didrik, Oilers pga kvaliteten og litt historien mellom laga og selvsagt VIF. Lillehammer, Stjernen, MS og Ringerike er bare paranteser i den store sammenhengen. Sikkert noen som blir butthurt av dette, men det er sannheten, og gud forby om det skulle bli alvor av å kjøre 6 dobbelt serie til nesteår også, da blir det enda flere uinteresante kamper. Og når da kampene kommer tett som hagl sier det seg sjøl at folk velger ut motstandere.

Jeg trur nok tilskuertallet vårt daler en god del i starten, det er fortsatt mye rusk i maskineriet og vi spiller på langt nær så underholdende hockey som laget tilsier vi kan.

Det var latterlige 1600 tilskuere på første mjøsderby, og det var ikke fordi daljukkene ikke møtte opp, men fordi mange fra Hamar ga faen og ble hjemme for å se kampen på tv. Ifjor fylte vi halve hallen i tilsvarende oppgjør, men folk har sett seg lei på at vi skal brukes til å fylle klubbkassene i Norge. Tipper dette gjør stort utslag på "winter classicen" også. For alle på Hamar er det bare en vanlig seriekamp trossalt. Mot en av ligaens grå, kjedelige paranteser.

En anna ting er selvsagt billettprisene, 220 kr for å stå på ei bedriten bortetribune, eller 99 kr for å se kampen i godstolen hjemme med øl i hånda? At mange velger siste utvei er for meg meget forståelig. Tv2 kommer til å drepe supporterengasjementet slik de har gjort med fotballen når de får folk over på tv2 sumo og vekk fra hallene.
Storhamardrakter ønskes kjøpt!
- http://www.storhamargameworn.com/ -

InnleggSkrevet: 23. September 2018 17:45
StorhamarGameworn skrev:Det var latterlige 1600 tilskuere på første mjøsderby, og det var ikke fordi daljukkene ikke møtte opp, men fordi mange fra Hamar ga faen og ble hjemme for å se kampen på tv. Ifjor fylte vi halve hallen i tilsvarende oppgjør, men folk har sett seg lei på at vi skal brukes til å fylle klubbkassene i Norge. Tipper dette gjør stort utslag på "winter classicen" også. For alle på Hamar er det bare en vanlig seriekamp trossalt. Mot en av ligaens grå, kjedelige paranteser.

Lillehammer har tabbet seg ut med å skulle arrangere hockey classic i år igjen. Blir svært overrasket om det kommer mer enn 4-5000.

InnleggSkrevet: 24. September 2018 08:07
5000 er nok til å gå even steven. Det var vaffal det i fjor.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 04. Oktober 2018 07:15
Då har alle møtt alle, men vi må skjølvsagt vente enno ni serierundar før alle har møtt alle på heimebane. Men tendensen er diverre tydeleg. Det er tilbakegang. Snittet i år ligg på 1766 medan det i fjor låg på 1823 for heile året, dvs. -165. Det er berre M/S som har hatt framgang, men berre på 28.

Årsaka ligg nok mykje i det tette kampprogrammet, særleg er Storhamar og Stjernen ille råka som båe har hatt 5 heimekampar. Storhamar har elles hatt to ikkje altfor attraktive lag i M/S og Ringerike, og mot attraktive Lillehammer var bortekamp. Storhamer er enno best på publikum, men ligg under med 356 i høve til i fjor, medan Lillehammer har -536. Hockey Classic kan rette opp noko av dette. Stjernen har halde seg godt med berre -10, det trass i dei nemnde fem heimekampar, men har møtt Sparta på heimebane.

Ein må tilbakle til 2014 for å finne eit dårlegare resultat, då med 1742. Vi får ta ei meir grundig analyse etter den 18. serierunden.

InnleggSkrevet: 04. Oktober 2018 09:41
Hvordan er snittet til Ringerike i forhold til det Lørenskog/Kongsvinger hadde?
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 04. Oktober 2018 13:11
Vanstaalduinen skrev:Hvordan er snittet til Ringerike i forhold til det Lørenskog/Kongsvinger hadde?

Ringerike's inntreden i GET-ligaen har så langt vært positivt for tilskuersnittet sammenlignet med Lørenskog og Kongsvinger i fjor. På sine 4 første kamper har Ringerike så langt et snitt på 944 tilskuere. Til sammenligning hadde Lørenskog i fjor et snitt på 629, mens Kongsvinger snittet 558 tilskuere pr. kamp.

InnleggSkrevet: 04. Oktober 2018 13:51
StorhamarGameworn skrev:Det er for mye uinteresante kamper denne sesongen, grå kjedelige lag uten klovner og typer. På Hamar er det 3 lag som vekker litt mer interesse enn andre, det er Sparta pga Tommy og Didrik, Oilers pga kvaliteten og litt historien mellom laga og selvsagt VIF. Lillehammer, Stjernen, MS og Ringerike er bare paranteser i den store sammenhengen. Sikkert noen som blir butthurt av dette, men det er sannheten, og gud forby om det skulle bli alvor av å kjøre 6 dobbelt serie til nesteår også, da blir det enda flere uinteresante kamper. Og når da kampene kommer tett som hagl sier det seg sjøl at folk velger ut motstandere.

Jeg trur nok tilskuertallet vårt daler en god del i starten, det er fortsatt mye rusk i maskineriet og vi spiller på langt nær så underholdende hockey som laget tilsier vi kan.

Det var latterlige 1600 tilskuere på første mjøsderby, og det var ikke fordi daljukkene ikke møtte opp, men fordi mange fra Hamar ga faen og ble hjemme for å se kampen på tv. Ifjor fylte vi halve hallen i tilsvarende oppgjør, men folk har sett seg lei på at vi skal brukes til å fylle klubbkassene i Norge. Tipper dette gjør stort utslag på "winter classicen" også. For alle på Hamar er det bare en vanlig seriekamp trossalt. Mot en av ligaens grå, kjedelige

En anna ting er selvsagt billettprisene, 220 kr for å stå på ei bedriten bortetribune, eller 99 kr for å se kampen i godstolen hjemme med øl i hånda? At mange velger siste utvei er for meg meget forståelig. Tv2 kommer til å drepe supporterengasjementet slik de har gjort med fotballen når de får folk over på tv2 sumo og vekk fra hallene.

Kom igjen nå - du klarer vel litt til? Du ser ikke selv at du bedriver dobbelt-kommunikasjon? Kommuniserer at Lillehammer bare er en «parentes» i artikkelen din, men likevel har du masse fokus på dem!
Well done :D
Trond Johnsen. Life is hard - and then you die...
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 30. Oktober 2018 17:57
Etter 16 serierundar
Dette ser bra ut (eller gjer det ikkje det). Det positive: Snittet så langt i sesongen er på 1866 som er ein framgang på 43 om vi jamfører med heile sesongen i fjor; då hadde vi 1823. Lista er denne:

1 Storhamar 3942
2 Stavanger 3669
3 Sparta 2223
4 Frisk 1566
5 Lillehammer 1413
6 Stjernen 1355
7 Vålerenga 1100
8 Ringerike 898
9 M/S 625
Gjennomsnittet av dette blir altså 1866

Vi bør ikkje stoppe der, men sjå realitetane i augo. Det er berre to lag som har hatt framgang, Sparta og M/S. Alle dei andre laga har hatt tilbakegang, samla har laga mista 132 i gjennomsnitt.

Så korleis heng dette saman. Årsaka er at Kongsvinger og Lørenskog har falle ut, medan Ringerike har kome inn. Ringerike har trekt betre enn både Kongsvinger og Lørenskog.

Her er lista over framgang og tilbakegang, jamført med heile sesongen i fjor:
1 Sparta +72
2 M/S + 67
3 Stjernen -30
4 Stavanger -38
5 Frisk -57
6 Vålerenga -208
7 Storhamaer -359
8 Lillehammer -502
Samla altså -132

Det er godt gjort av Sparta å vera det laget som kjem best ut av det med ein framgang på +72 i desse fotballtidene. Elles er det absolutt godkjent av Stjernen, og også Stavanger kan gjera det godt framover no som resultata tek til å koma. M/S har spela ein kamp på Gjøvik med måteleg suksess.

Dei svake tala til Vålerenga kan forklarast med fråveret av kampar på Gjøvik, og Lillehammer manglar sin Hockey Classic. Men det spørs om laget greier 10 000 i år som i fjor.

Når det gjeld Storhamar, har det nok vore inflasjon i kampar. Det forklarar mykje. Det gjeld også delvis for dei andre laga. Høg inflasjon er skadeleg ikkje berre i økonimien, men også innanfor idretten. Det er rart at dei som driv elite-hockeyen vil at det skal vera slik. Ein skulle vente at dei brydde seg om produktet ishockey. Idretten vår gjer seg best med fulle tribunar.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 30. Oktober 2018 23:16
Fjella skrev:
Når det gjeld Storhamar, har det nok vore inflasjon i kampar. Det forklarar mykje. Det gjeld også delvis for dei andre laga. Høg inflasjon er skadeleg ikkje berre i økonimien, men også innanfor idretten. Det er rart at dei som driv elite-hockeyen vil at det skal vera slik. Ein skulle vente at dei brydde seg om produktet ishockey. Idretten vår gjer seg best med fulle tribunar.

Kampoppsettet hjelper heller ikke til. Perioder hvor det knapt er en hjemmekamp på 2 uker, før det renner på 3-4 på rad. Folk glemmer fort, er det for langt mellom kampene er det negativt. Det samme om det er for mange på kort tid, mange blir lei og for mange er det også dyrt.
Skjønner at det blir vanskeligere å sette opp med 9 lag, men jeg er ikke veldig imponert.

InnleggSkrevet: 30. Oktober 2018 23:43
Fjella skrev:Dei svake tala til Vålerenga kan forklarast med fråveret av kampar på Gjøvik, og Lillehammer manglar sin Hockey Classic. Men det spørs om laget greier 10 000 i år som i fjor.

Første hjemmekamp i fjor for VIF mot Storhamar hadde 5100 tilskuere. I år var det 1600 på tilsvarende kamp. Det utgjør en forskjell på over 300 for snittet.

At flere lag nå kjemper helt i toppen, skiller sju poeng mellom de fem beste, kan bidra positivt for disse lagene.

Lillehammer har truffet formen. 36 mål på de siste seks hjemmekampene. Har Sparta borte til helga og Oilers hjemme bare to dager før Hockey Classic lørdag 17. nov. Gode resultater i de to neste kan bidra til at det blir mye folk på kampen i Håkons Hall mot Storhamar. Det skal være solgt 5000 billetter allerede. Fra nå og frem til 17. nov har SIL to hjemmekamper. Først mot Ringerike lørdag 3. nov, så mot Skellefteå tirsdag 6. nov. Tipper mange hamarsinger får hockey-abstinenser og vil ta turen til Lillehammer 11 dager etter CHL-kampen.
Neste

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester