Nitten.no

Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 03. Mai 2018 20:19
Tidligere Nettavisen-journalist Roy Kvatningen har sagt opp jobben og satser på ei hockeyblekke i Norge. Det jeg har lest av han tidligere er kvalitet, så her bør vi som har interesse støtte opp og bli abonnenter når det blir tilgjengelig. Fokus skal visstnok være mest på norsk hockey, hadde vært kjempegøy om dette prosjektet ble vellykket!
De 3 første sakene er gratis, og holder høyt nivå.

http://nitten.no/

InnleggSkrevet: 03. Mai 2018 20:48
Drebin skrev:Tidligere Nettavisen-journalist Roy Kvatningen har sagt opp jobben og satser på ei hockeyblekke i Norge. Det jeg har lest av han tidligere er kvalitet, så her bør vi som har interesse støtte opp og bli abonnenter når det blir tilgjengelig. Fokus skal visstnok være mest på norsk hockey, hadde vært kjempegøy om dette prosjektet ble vellykket!

Roy er en god kompis (vi har begge bodd i NY nå i flere år) og han vet hva han driver med. Dette er bra og bidrar til interesse. Blir kvalitet hele veien. Alle bør tegne abn!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 04. Mai 2018 08:54
AMK79 skrev:
Drebin skrev:Tidligere Nettavisen-journalist Roy Kvatningen har sagt opp jobben og satser på ei hockeyblekke i Norge. Det jeg har lest av han tidligere er kvalitet, så her bør vi som har interesse støtte opp og bli abonnenter når det blir tilgjengelig. Fokus skal visstnok være mest på norsk hockey, hadde vært kjempegøy om dette prosjektet ble vellykket!

Roy er en god kompis (vi har begge bodd i NY nå i flere år) og han vet hva han driver med. Dette er bra og bidrar til interesse. Blir kvalitet hele veien. Alle bør tegne abn!

Her er det berre å abonnere fyrst som sist, i alle fall om han ikkje dyngar ned stoffet med reklame.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 08. August 2018 19:43
Noen som har tegnet abbonnement? Har begynt å komme masse spennende GET-stoff nå i tillegg til NHL som jeg ikke er så interessert i. Dybdeintervjuer og ting en ikke vanligvis leser i norsk hockey. Jeg synes dette er knallbra, viktig at vi som er interesserte støtter opp om dette. Tror faktisk noe sånt er viktig for veksten av sporten og, å ha en egen kanal.

InnleggSkrevet: 08. August 2018 20:59
Drebin skrev:Noen som har tegnet abbonnement? Har begynt å komme masse spennende GET-stoff nå i tillegg til NHL som jeg ikke er så interessert i. Dybdeintervjuer og ting en ikke vanligvis leser i norsk hockey. Jeg synes dette er knallbra, viktig at vi som er interesserte støtter opp om dette. Tror faktisk noe sånt er viktig for veksten av sporten og, å ha en egen kanal.

Det aller beste hadde vært et ordentlig nettsted for GET og 1. div, slik vi ser alle andre nasjoner har. Vet at Topphockey har intensjoner om å få til noe. Et nettsted som samarbeider med de som har rettigheter til nett-tv. Her kunne Kvatningen (han som står bak nitten.no) vært perfekt som redaktør/journalist. Et nettsted som nitten.no blir for oss spesielt interesserte, også fordi man må betale for tilgang.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 08. August 2018 21:40
Drebin skrev:Noen som har tegnet abbonnement? Har begynt å komme masse spennende GET-stoff nå i tillegg til NHL som jeg ikke er så interessert i. Dybdeintervjuer og ting en ikke vanligvis leser i norsk hockey. Jeg synes dette er knallbra, viktig at vi som er interesserte støtter opp om dette. Tror faktisk noe sånt er viktig for veksten av sporten og, å ha en egen kanal.

Eg har abonnert. Ja, artiklane er grundige og Kvartningen skriv godt. Innlogginga er enno noko krøkkete, må skrive brukar og passord for kvar gong du vil inn.

InnleggSkrevet: 09. August 2018 12:49
Sorum skrev:

Det aller beste hadde vært et ordentlig nettsted for GET og 1. div, slik vi ser alle andre nasjoner har. Vet at Topphockey har intensjoner om å få til noe. Et nettsted som samarbeider med de som har rettigheter til nett-tv. Her kunne Kvatningen (han som står bak nitten.no) vært perfekt som redaktør/journalist. Et nettsted som nitten.no blir for oss spesielt interesserte, også fordi man må betale for tilgang.

Dersom norsk topphockey står bak så vil ikke det være et nøytralt produkt. Ergo vil det ikke bedrives journalistikk, men PR.

Løsningen til Kvatningen er god synes jeg. Men som sagt, det vil bli for den harde kjerne.

InnleggSkrevet: 09. August 2018 16:11
Tenno skrev:Dersom norsk topphockey står bak så vil ikke det være et nøytralt produkt. Ergo vil det ikke bedrives journalistikk, men PR.

Alternativt informasjon :-). Med en i staben så er det så klart begrenset hva Kvatningen klarer å få til, men uten tvil en berikelse så langt. Om kjernen er ivrige på å stille opp og betale for produktet så kan Kvatningen og nitten.no klare seg godt (kanskje så godt at han får på plass en eller to ressurser til). Ser ikke noe problem i at klubbene og Norsk topphockey også kommer med noe. Skjer det er det supert om de kan leve side om side.

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Brillemann, Forgetable, tropp_rett og 25 gjester