Frisk Asker - Lagbygge og rykte 2018/2019

InnleggSkrevet: 11. Mai 2018 13:02
Highwayman skrev:Tilgi meg for min manglende datakyndighet hva gjelder sitater og gjengivelse av tekst fra øvrige innlegg.

Slik jeg forsto det ut i fra Doffin skal hallen bygges med en tilskuerkapasitet på 3000 tilskuere. Jeg vil anta at det er totalkostnadene for byggingen av ny hall og oppgradering av eksisterende hall med kostnadsramme på 280(?) MNOK inkl. MVA som legger premisset for dette. Med forbehold om feil i eget korttidsminne er det tegnet inn VIP-bokser, ca. 20 i tallet, i underlaget for entreprenørene. Spørsmålet jeg stiller er om VIP er inkludert i de 3000 tilskuerne, eller om det kan legges til, la oss si 200 ekstra, slik at totalen blir 3200?

Grunnen til at jeg stiller spørsmålet er fordi at jeg har oppfattet dette prosjektet som et offentlig privat samarbeid der Frisk har fått tilbud om å bygge, eie og drifte de kommersielle delene av den nye hallen. I mitt hode er VIP i aller høyeste grad kommersielt, i tillegg til restaurant etc, og derfor kommer utenom.

Siteringskurs her viewtopic.php?f=3&t=2160 Men det funker også Ok når innlegget kommer som en generell kommentar e.l. til de siste innleggene om temaene. Apropos VIP-losjer. På Jordal er det tegnet inn 22 eller 23 av varierende størrelse. Har hørt at det er forandret til ca 10 etter ønske fra VIF. Kanskje fordi det kunne bli vanskelig å selge så mange. Men også fordi store arealer frigjøres til vrimleomrder for mindre sponsorer og gjester slik de hadde det på gamle Jordal. De får uansett kremplasser i hallen.
Forrige

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester