Stjernen Hockey - Lagbygge og rykter 2018/2019

Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 13. September 2018 17:56
"Svikter" med en million? Jeg vil jo si det er fantastisk at vi har klart å øke sponsorbudsjettet med to millioner på en sesong! Dessuten er det ingen som liker en sutrer. Dårlig og dum vinkling av Pettersen!
®
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 13. September 2018 21:25
RedFarmer skrev:"Svikter" med en million? Jeg vil jo si det er fantastisk at vi har klart å øke sponsorbudsjettet med to millioner på en sesong!

Mulig jeg er tett, men jeg tolker det som at de mangler en million på et "normalt" budsjett. Legger man på de tre millionene de ønsket ekstra, ligger de fire millioner under budsjett. Om de har økt sponsorinntektene med to millioner sammenliknet med normalbudsjettet, vil jeg si sutringen er svært upassende. Jeg tviler sterkt på at de har fått inn to millioner ekstra.
Forgetable eller noen andre kan sikkert oppklare.

InnleggSkrevet: 20. September 2018 17:21
"Å selge Arena Fredrikstad" hørtes fånyttes ut, med tanke på at den arenaen er 4-5 år unna. Sponsorer er ikke dumme heller. Snarere er det kanskje heller de som frykter tiden i Stjernehallen frem til da, med en enda mer nedslitt hall der det ikke investeres/vedlikeholdes, "for snart flytter man jo herfra".

Dessuten - dessverre (for jeg er Stjernentilhenger, og minimalt interessert i fotball og overhodet ingen FFK-supporter) er nok FFK nå ute av den mørkeste nedturen og kan se opp og frem igjen. Et FFK i nest øverste divisjon vil være langt mer attraktiv for sponsorer, og også ha organisatoriske ressurser til å omgjøre sponsorinteresse til sponsorinntekter. Det lokale sponsormarkedet er en kake med begrenset størrelse, dessverre.

InnleggSkrevet: 05. Oktober 2018 14:32
Lukas Enqvist kommer på utlån fra Timrå. Avtalen er at han spiller i første omgang 5 kamper for Stjernen og at klubbene og spilleren etter det ser på veien videre http://stjernen.no/lukas-enqvist/
Dette er vel ikke den hærføreren det samles inn penger til?

InnleggSkrevet: 05. Oktober 2018 15:11
Sorum skrev:Lukas Enqvist kommer på utlån fra Timrå. Avtalen er at han spiller i første omgang 5 kamper for Stjernen og at klubbene og spilleren etter det ser på veien videre http://stjernen.no/lukas-enqvist/

Nei.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 05. Oktober 2018 16:16
Sorum skrev:Lukas Enqvist kommer på utlån fra Timrå. Avtalen er at han spiller i første omgang 5 kamper for Stjernen og at klubbene og spilleren etter det ser på veien videre http://stjernen.no/lukas-enqvist/

Nei. Enqvist har en avtale på 5 kamper nå først. Man håper at han kan demme opp for Bröms som er ute i 3 måneder.
Heia Stjernen!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 12. Oktober 2018 15:29
Forgetable skrev:

Nei. Enqvist har en avtale på 5 kamper nå først. Man håper at han kan demme opp for Bröms som er ute i 3 måneder.

Jeg har en følelse av at 5 kamper egentlig er nok. Meningsløst å flytte Mikalsen, som har gjort en god jobb som senter, ut på vingen og Mikalsen 2 ut på benken til fordel for Enqvist.
®
Forrige

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: flaks, Shadwell og 14 gjester