Stavanger Oilers - Lagbygge og Rykter 2018/19

InnleggSkrevet: 27. Juli 2018 12:27
Bayhawk skrev:Burlon virker til å kunne slå godt i fra seg, ref Youtube.

Men drakt nr 7 blir vel vanskelig å innfri ??

77 bør være et godt alternativ.

InnleggSkrevet: 27. Juli 2018 18:56
https://www.aftenbladet.no/100Sport/and ... 8771b.html

Drakt nummer 33 kan vel også brukes?
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 27. Juli 2018 20:14
Klysetrynet skrev:https://www.aftenbladet.no/100Sport/andreidretter/Oilers-henter-canadisk-back--og-forhandler-med-malscorer-258771b.html

55 har vel ikkje vore i brug siden Grafsrønningen? Det e jo et godt gammalt backnummer.
Any major dude will tell you

InnleggSkrevet: 27. Juli 2018 21:43
Brillemann skrev:
Klysetrynet skrev:https://www.aftenbladet.no/100Sport/andreidretter/Oilers-henter-canadisk-back--og-forhandler-med-malscorer-258771b.html

55 har vel ikkje vore i brug siden Grafsrønningen? Det e jo et godt gammalt backnummer.

Det var nummeret til Josh S... :) Er bare Bobby Aber... og Grafs utenom Josh som har brukt #55 i Oilers.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 28. Juli 2018 09:18
Mr. G skrev:
Brillemann skrev:

Det var nummeret til Josh S... :) Er bare Bobby Aber... og Grafs utenom Josh som har brukt #55 i Oilers.

Hekkan så fort eg glømte Soares, då! Alzheimer?
Any major dude will tell you
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 30. Juli 2018 12:46
Sistemann på plass... and it's a good one!

http://www.oilers.no/nyheter/siste-signering-pa-plass/

https://www.eliteprospects.com/player/75068/mario-lucia

InnleggSkrevet: 30. Juli 2018 14:32
Det ser ut som en knallsignering for Oilers!
Bazinga

InnleggSkrevet: 12. August 2018 19:48
Ser Oilers reklamerer for sesongkort til salgs. Mener å huske at det har vært venteliste tidligere år? Etter et raskt overblikk vil jeg anta det er hvertfall rundt 200-300 ledige i år. Er det jeg som husker feil eller har sist fiaskosesong faktisk resultert i dette?

InnleggSkrevet: 13. August 2018 13:56
Ser Oilers reklamerer for sesongkort til salgs. Mener å huske at det har vært venteliste tidligere år? Etter et raskt overblikk vil jeg anta det er hvertfall rundt 200-300 ledige i år. Er det jeg som husker feil eller har sist fiaskosesong faktisk resultert i dette?

Det stemmer at det har vært venteliste hvertfall siden DNB ble ferdigstilt. At markedsavdelingen ville få det tøft denne sesongen etter fiaskoen i forrige hvor hele administrasjonen oppførte seg neste for profesjonelle og ikke ville diskutere jobbsikkerheten til trenere eller spillere offentlig er ikke akkurat noen bombe, men at de har klart å opprettholde 50M i sposorinntekter, og at det nå er 2-300 ekstra plasser for "nye" fans til å få oppleve sporten kan på lang sikt være gunstig for klubben.

At det ikke er kremplasser igjen er naturlig, siden sesongkortholdere fra tidligere sesonger kan legge inn søknad om å forbedre plassene sine fra år til år. Men min første kamp i DNB satt jeg rett bak glasset til utvisningsboksen til motstanderne, ikke fantastike plasser, men stemningen var nok til å sette meg opp på venteliste på sesongkort, noe jeg fikk 2 år senere.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 14. August 2018 13:10
Dagens rekker i kampen mot Sparta:

Vikingstad-Vigier-Djupvik
Lorentzen-Forsberg-Rødne
Lane-Lagace-Søberg
Hoff-Medhus-Haglund

Burlon-Mostue
Sveum-Rokseth
Ulriksen-JoJo
Myreng

Holm/Wikstøl

InnleggSkrevet: 14. August 2018 15:29
Badman skrev:Dagens rekker i kampen mot Sparta:

Lorentzen-Forsberg-Rødne
Lane-Lagace-Søberg
Hoff-Medhus-Haglund

Burlon-Mostue
Sveum-Rokseth
Ulriksen-JoJo
Myreng

Holm/Wikstøl

What about Morley?
riedle

InnleggSkrevet: 14. August 2018 21:06
riedle skrev:
Badman skrev:Dagens rekker i kampen mot Sparta:

Lorentzen-Forsberg-Rødne
Lane-Lagace-Søberg
Hoff-Medhus-Haglund

Burlon-Mostue
Sveum-Rokseth
Ulriksen-JoJo
Myreng

Holm/Wikstøl

What about Morley?

Ut fra Aftenbladet er han ikke kampklar da han har operert i sommer.
Mario Lucia kom nettopp og har bare hatt 1 trening så han var heller ikke med.
Simen Talge skadet men ikke noe alvorlig.

InnleggSkrevet: 20. August 2018 15:53
Gode nyheter!

Oilers opplyser på twitter at ALLE utlendingene har fått arbeidstilatelsen i orden.

InnleggSkrevet: 24. August 2018 11:06
Noen som vet om kampene i UK blir streamet noe sted ?

InnleggSkrevet: 25. August 2018 13:34
Hva slags rolle tror dere Rødne og Vikingstad får i år?

InnleggSkrevet: 25. August 2018 21:13
Svak kamp til nå av Oilers , ligger under 1-4 litt ut i 2. per. :shock: Oilers mål ved Lucia.

InnleggSkrevet: 25. August 2018 21:28
Hockeystormakten UK gir Oilers en leksjon , 1-5 nå , jeezes... :twisted:
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 25. August 2018 21:49
galiani skrev:Hockeystormakten UK gir Oilers en leksjon , 1-5 nå , jeezes... :twisted:

Nottingham slo TPS Turkku og SC Bern og vant sin gruppe i CHL i fjor. Meget godt lag.

InnleggSkrevet: 25. August 2018 21:52
Badman skrev:
galiani skrev:Hockeystormakten UK gir Oilers en leksjon , 1-5 nå , jeezes... :twisted:

Nottingham slo TPS Turkku og SC Bern og vant sin gruppe i CHL i fjor. Meget godt lag.

Ja, er klar over det. Laget er vel stappet med 15-16 habile Nord Amerikanere. Oilers mangler en del spillere , bl. a Morley og Vikingstad.

InnleggSkrevet: 26. September 2018 10:50
Hva skjer med oppspillene i Oilers?? Så og si hvert eneste förstepass misser, da blir det vanskelig å vinne kamper...
Only girls stay down

InnleggSkrevet: 26. September 2018 11:10
JTHM skrev:Hva skjer med oppspillene i Oilers?? Så og si hvert eneste förstepass misser, da blir det vanskelig å vinne kamper...

Helt enig. Her er det mye å jobbe med. Har nok dessverre ikke gode nok spillere helt bakerst. Oppspill kommer for sent og da er de ofte upresise uten mål og mening.

InnleggSkrevet: 26. September 2018 11:25
Egentlig ikke så bekymret. I motsetning til i fjor ser vi glimtvis hva som bor i de nye spillerne og selv om flere av dem har dummet seg ut i starten så har vi tidligere sett flere spillere som vi har forgudet i mars som nærmest ble stemplet som bomkjøp i september. Spillegleden er tilstede og det er ikke den murringen som vi tidlig så blant enkelte spillere i fjor.

Det som bekymret litt i går var hvor mye lenger VIF var kommet i å "sette laget". Det er jo et rutinert lag og sikkert lettere å spille sammen, men de hadde også en enorm tenning i går samtidig som de er veldig gode å holde på pucken.
Selv om Oilers kunne vunnet, og noen trolig vil si at dette hadde vi rodd iland "for noen år siden", så var det langt fra ufortjent at VIF fikk med seg poeng.

Tidvis brukte våre spillere så mye krefter i egen sone at det bare ble å lempe inn i VIFs sone - for så å bytte. Av importspillerne så synes jeg de leverte bra i går. Lucia gjorde riktignok endel rart innimellom men han blir bra. Morley og Vigier er som regel bedre i kamper der ikke muskler betyr alt men viste og at de finner hverandre bra.
Og med to mann i karantene der hvertfall den ene har spilt bra så kan dette fort bli bra!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 26. September 2018 11:48
Bayhawk skrev:Egentlig ikke så bekymret. I motsetning til i fjor ser vi glimtvis hva som bor i de nye spillerne og selv om flere av dem har dummet seg ut i starten så har vi tidligere sett flere spillere som vi har forgudet i mars som nærmest ble stemplet som bomkjøp i september. Spillegleden er tilstede og det er ikke den murringen som vi tidlig så blant enkelte spillere i fjor.

Det som bekymret litt i går var hvor mye lenger VIF var kommet i å "sette laget". Det er jo et rutinert lag og sikkert lettere å spille sammen, men de hadde også en enorm tenning i går samtidig som de er veldig gode å holde på pucken.
Selv om Oilers kunne vunnet, og noen trolig vil si at dette hadde vi rodd iland "for noen år siden", så var det langt fra ufortjent at VIF fikk med seg poeng.

Tidvis brukte våre spillere så mye krefter i egen sone at det bare ble å lempe inn i VIFs sone - for så å bytte. Av importspillerne så synes jeg de leverte bra i går. Lucia gjorde riktignok endel rart innimellom men han blir bra. Morley og Vigier er som regel bedre i kamper der ikke muskler betyr alt men viste og at de finner hverandre bra.
Og med to mann i karantene der hvertfall den ene har spilt bra så kan dette fort bli bra!

Jeg tror ikke vi skal være så veldig bekymret over hvor mye mer det andre laget var satt enn Oilers. De har beholdt omtrent hele laget sitt fra forrige sesong og lagt på et par nye nordmenn, hvor noen av dem til og med har en bakgrunn fra laget. Det er vel èn import (Ekelund) som ikke har vært i klubben før som må spilles inn, i tillegg til tre nordmenn (Strøm, Grønstad og Røymark). Oilers, på sin side, har jo nok en gang et halvt nytt lag som må settes, pluss ny trener. Dette tar naturlig nok lenger tid. Er mye mer optimistisk enn jeg var i fjor i alle fall. Spillerne smeller endelig litt til og det vises en helt annen innsats enn i fjor.
I'm a post modern vegetarian; I eat meat, ironically

InnleggSkrevet: I går 00:23
Backen er på blokken til flere klubber, deriblant det tyske storlaget Düsseldorfer EG.
Oilers-backen Johannes Johannesen ønsket i Tyskland
Oilers-backen Johannes Johannesen (21) følges tett av det tyske storlaget Dusseldorfer EG. Selv drømmer Stavanger-karen om et nytt utenlandseventyr.

Resten er bak betalingsmur.
Forrige

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: 21-Andersen og 22 gjester