FREDAGENS NM-KVARTFINALER I GET-LIGAEN 17/18 9-3-2018.

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 23:25
Drebin skrev:
CCCP skrev:Du også :roll: Ja jeg ser nok flest hockeykamper i Oslo fordi basen er der når jeg ikke er på farten, har derfor best koll på VIF laget,men bland ikke meg inn i hagemøbelsalget til VIF. Det får du ta med huuum :)

Auda, her har virkelig imagebyggingen feilet ;) Jeg legger meg flat!

Det går så bra så.

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 23:28
Hawkie skrev:
Drebin skrev:Var sikker på Storhamar-Frisk i semien, men nå som både Frisk og Lilehammer er ferdig samtidig har jeg ombestemt meg. Mjøsderby i semien, Storhamar-Frisk i finalen. Strikkmotoren til MS har dessverre stoppet.

Heldigvis*. Kall meg arrogant og dum, men jeg vil heller møte Lillehammer enn MS i semien selv om riskioen for å bli utslått er større. Rammen rundt vil vel isåfall bli noe av det bedre som har vært i norsk hockey gjennom tidene hva gjelder semifinaleserier.

Om så blir tilfellet, så bør vel Lillehammer ta i bruk "storstua". Tenk å få dette oppgjøret til 7 kamper.

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 23:41
Må si VIF viste tæl og guts i kveld: Lillehammer var på hæla i store deler av kampen.
Merket at to spillere var ute! Trodde de skulle tape på stillingen 1-1, og en spiller utvist. Sterkt å komme tilbake og vinne!
Kred til begge lag!!!
Trond Johnsen. Life is hard - and then you die...

InnleggSkrevet: 10. Mars 2018 03:35
Hawkie skrev:
Drebin skrev:Var sikker på Storhamar-Frisk i semien, men nå som både Frisk og Lilehammer er ferdig samtidig har jeg ombestemt meg. Mjøsderby i semien, Storhamar-Frisk i finalen. Strikkmotoren til MS har dessverre stoppet.

Heldigvis*. Kall meg arrogant og dum, men jeg vil heller møte Lillehammer enn MS i semien selv om riskioen for å bli utslått er større. Rammen rundt vil vel isåfall bli noe av det bedre som har vært i norsk hockey gjennom tidene hva gjelder semifinaleserier.

og med landes beste formidler på tv/radio.
Tv2 bør skrive kontrakt med "mannen" fra Lillehammer som er bedre enn de som har tatt på seg denne oppgaven.
Bedre å høre på han enn de som er på TV2
La han få med seg Smirnof fra Storhamar. Ingen bedre enn disse to

InnleggSkrevet: 10. Mars 2018 09:45
Perfekt regissert serie for Lillehammer, med inntekter fra både en ekstra hjemmekamp samt avansement i overtime etter en ekstra pause. Noe som tør å gi et anslag i kroner og øre?
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 10. Mars 2018 23:45
Drebin skrev: Storhamar-Frisk i finalen.

Tja det var nå det da Drebin ;) Og det er du sikker på??
Mvh Esa.

InnleggSkrevet: 11. Mars 2018 09:45
MaxDelt skrev:Må si VIF viste tæl og guts i kveld: Lillehammer var på hæla i store deler av kampen.
Merket at to spillere var ute! Trodde de skulle tape på stillingen 1-1, og en spiller utvist. Sterkt å komme tilbake og vinne!
Kred til begge lag!!!

Ja, Vålerenga var nære å vinne denne kampen, men det er målene som teller. LIK vant 4 kamper VIF 1. Så gratulerer til deg og Lillehammer med fortjent semi plass. Nå er det bare VM og glede seg til, men det blir jææævelig lenge til.
ps. takk for "ordkrigen" LIK :) Litt moro skal vi ha det også, selv om det ikke blir noen forfatter pris av det.

InnleggSkrevet: 11. Mars 2018 11:36
huuum skrev:
MaxDelt skrev:Må si VIF viste tæl og guts i kveld: Lillehammer var på hæla i store deler av kampen.
Kred til begge lag!!!

Ja, Vålerenga var nære å vinne denne kampen, men det er målene som teller. LIK vant 4 kamper VIF 1. Så gratulerer til deg og Lillehammer med fortjent semi plass. Nå er det bare VM og glede seg til, men det blir jææævelig lenge til.
ps. takk for "ordkrigen" LIK :) Litt moro skal vi ha det også, selv om det ikke blir noen forfatter pris av det.

Takk for det! Du skal ha kred for stort hjerte og stor optimisme for laget!!!
Hvis VIF spiller neste sesong som de gjorde i 5. match: med stor innsats, og DISIPLINERT fysisk hockey, blir det det garantert mange oppturer for deg!
Og møtes lagene våre i en serie igjen, er vi garantert klare :lol:
Trond Johnsen. Life is hard - and then you die...

InnleggSkrevet: 11. Mars 2018 16:39
Heldig Henriksen der som ikke får 5 for spearing

InnleggSkrevet: 11. Mars 2018 17:25
Ser ut som Joyce har studert målvakter fra 80 tallet. Litt alternativ i spillestilen. :)

InnleggSkrevet: 11. Mars 2018 17:32
CCCP skrev:Ser ut som Joyce har studert målvakter fra 80 tallet. Litt alternativ i spillestilen. :)

Sett bildet av han i baris?

Overraskende form på han.
"-Vi skal ende blant topp tre i serien. Jeg hater å tape."
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 11. Mars 2018 18:51
Esa skrev:

Det er jeg ikke, men jeg er sikker på at Storhamar og Frisk kommer til å møtes i dette sluttspillet ;)
Gratulerer med semifinaleplassen!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 11. Mars 2018 19:17
Drebin skrev:
Esa skrev:

Det er jeg ikke, men jeg er sikker på at Storhamar og Frisk kommer til å møtes i dette sluttspillet ;)
Gratulerer med semifinaleplassen!

Takker for det :) ja da møtes dere eventuelt Frisk i semin tror dere ikke velger naboen nå..da får vi Lillehammer ikke å forakte det tøft blir det uannsett!

Trekninga av semin blir vist på TV2-Nyhetskanalen i sporten ifra KL09.45.
Mvh Esa.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 11. Mars 2018 20:25
Jeg tror Storhamar tar Frisk i semifinalen for å bli kvitt Asker. Bare gjetter, Söderström var i Askerhallen på fredag å studerte kampen.

InnleggSkrevet: 12. Mars 2018 17:22
KjellKjellenBigset skrev:Perfekt regissert serie for Lillehammer, med inntekter fra både en ekstra hjemmekamp samt avansement i overtime etter en ekstra pause. Noe som tør å gi et anslag i kroner og øre?

Ca. 200.000,-kr altså. Takk, Vålerenga! ;)
Forrige

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Hamburger og 22 gjester