FREDAGENS NM-KVARTFINALER I GET-LIGAEN 17/18 9-3-2018.

Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 08. Mars 2018 19:05
Heisan nok engang hockeyvenner! :)

Her kommer jeg med en tidlig kvartfinale kamptråd til folket der vi har følgende kamper på menyen:

Ifra NM-KVARTFINALE KAMP:5

LILLEHAMMER-VÅLERENGA
Kristins Hall,KL19.00.

Hoveddommere er:Christian Persson/Roy Stian Hansen.

SPARTA-MANGLERUD STAR
Sparta Amfi,KL19.00.

Hoveddommere er:Robin Berg/Tommy Søstumoen.

Så til den tvsendte kampen ifra Askerhallen med sendestart KL18.50TV2-Sportskanalen:

FRISK ASKER-STAVANGER OILERS
Askerhallen,KL19.00.

Hoveddommere er:Marcus Wannerstedt/Tor Olav Johnsen.

Lykke til!

Kampene kan også ses på SUMO.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Eventuelle samt kommende kvartfinaler spilles allerede førstkommende Søndag 11-3-2018.

Med det så ønsker jeg dere en fortsatt god hockey uke og helg videre folkens!
Mvh Esa.

InnleggSkrevet: 08. Mars 2018 22:55
L.I.K. - VIF 4-1

Sparta - M/S 4-2

Frisk - Oilers 2-3 OT
Trond Johnsen. Life is hard - and then you die...

InnleggSkrevet: 08. Mars 2018 23:31
Får håpe Klanen kommer med mer enn én personbil i morgen da. Burde ha ambisjoner om to nå :lol:

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 00:39
Hvor mye får hjemmelaget i kompensasjon for at det er TV-kamp på åpen kanal? Dette er jo tredje av tre mulige hjemmekamper i kvarten for Frisk som er TV-kamp. Vet ikke hvor mye publikum som velger sofaene fremfor hallen, men noe svinn blir det vel.

Det betyr ikke at jeg er i mot TV-dekningen. Men er nysgjerrig når det er såpass skjevfordelt som det har vært hittil.

Og ja, det er mange gode argumenter for at nettopp dette oppgjøret prioriteres. Jeg skjønner hvorfor.

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 08:51
slasher skrev:Hvor mye får hjemmelaget i kompensasjon for at det er TV-kamp på åpen kanal? Dette er jo tredje av tre mulige hjemmekamper i kvarten for Frisk som er TV-kamp. Vet ikke hvor mye publikum som velger sofaene fremfor hallen, men noe svinn blir det vel.

Det betyr ikke at jeg er i mot TV-dekningen. Men er nysgjerrig når det er såpass skjevfordelt som det har vært hittil.

Og ja, det er mange gode argumenter for at nettopp dette oppgjøret prioriteres. Jeg skjønner hvorfor.

De får i hvert fall selge rekmaleplakatene...

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 10:25
slasher skrev:Hvor mye får hjemmelaget i kompensasjon for at det er TV-kamp på åpen kanal? Dette er jo tredje av tre mulige hjemmekamper i kvarten for Frisk som er TV-kamp. Vet ikke hvor mye publikum som velger sofaene fremfor hallen, men noe svinn blir det vel.

Omvendt logikk her. Økt eksponering teller snarere positivt for Frisk.

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 10:43
sthans skrev:Omvendt logikk her. Økt eksponering teller snarere positivt for Frisk.

Joda. Det er klart det. Men det hadde det også vært om det var TV-sending fra bortekampene deres. Jeg vet iallefall at Eliteserielagene i fotball blir forholdsvis godt kompensert for TV-sending fra deres kamper, og at TV-sending gir merkbart lavere publikumstall for mange klubber. Men pga den økonomiske kompensasjonen er likevel TV-sending positivt tatt i mot.

Men ja, selvfølgelig gir det også en viktig eksponering for både hockey og Frisk.

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 10:45
Tenno skrev:
De får i hvert fall selge rekmaleplakatene...

Der har man kompensasjon der ja.

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 13:15
slasher skrev:
sthans skrev:Omvendt logikk her. Økt eksponering teller snarere positivt for Frisk.

Joda. Det er klart det. Men det hadde det også vært om det var TV-sending fra bortekampene deres. Jeg vet iallefall at Eliteserielagene i fotball blir forholdsvis godt kompensert for TV-sending fra deres kamper, og at TV-sending gir merkbart lavere publikumstall for mange klubber. Men pga den økonomiske kompensasjonen er likevel TV-sending positivt tatt i mot.

Men ja, selvfølgelig gir det også en viktig eksponering for både hockey og Frisk.

TV kamp LIK-VIF tirsdag;)

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 13:30
Huuum!
Jeg får si som Supertramp synger:

«Dreamer - you are nothing But a dreamer...»

I kveld våkner du opp til ditt verste mareritt :ugeek:

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 14:12
MaxDelt skrev:Huuum!

Får håpe jeg ikke sovner under matchen i det minste da. Vålerenga kommer til å spille bandy (for om mulig spille 5 mot 5)
Nei gitt:) hockey gir meg nok ikke mareritt. Kl 22 i kveld er denne kampen historie uansett resultat. Jo! Den kjerring faen dere har til spiker og som babler om alle foretak i hele Oppland fylke hver jævlig gang dommern blåser i fløyta (og det gjør dem jo relativt ofte der oppe) er nok til å gi noen og enhver mareritt. 50% av oss går på kamp for å slippe kjerring maset hjemme. Så drar LIK med seg hele suppa inn i hockeyhallen også? Ingenting er hellig lenger. Det blir Sumo for min del og der har dere faktisk en av de beste.

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 14:50
huuum skrev:
MaxDelt skrev:Huuum!

Får håpe jeg ikke sovner under matchen i det minste da. Vålerenga kommer til å spille bandy (for om mulig spille 5 mot 5)
Nei gitt:) hockey gir meg nok ikke mareritt. Kl 22 i kveld er denne kampen historie uansett resultat. Jo! Den kjerring faen dere har til spiker og som babler om alle foretak i hele Oppland fylke hver jævlig gang dommern blåser i fløyta (og det gjør dem jo relativt ofte der oppe) er nok til å gi noen og enhver mareritt. 50% av oss går på kamp for å slippe kjerring maset hjemme. Så drar LIK med seg hele suppa inn i hockeyhallen også? Ingenting er hellig lenger. Det blir Sumo for min del og der har dere faktisk en av de beste.

Noe som sier meg at du ikke liker Lillehammer - kan ikke skjønne det :lol:

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 15:48
Max Delt, KjellKjellenBigset og huuum, dere har ikke vurdert å gå sammen og lage et show ? Så kan dere ringe Elina Krantz og spørre om dere kan få satt det opp på Latter.

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 18:33
Meldes om bra forhåndssalg i Askerhallen. Så mine tanker rundt TV-sendt match ser ikke ut til å være spesielt adekvat. Var bare 12xx på første, men brukbare 17xx på andre. Skal vi tippe rundt 2000 i kveld da.

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 21:05
slasher skrev:Meldes om bra forhåndssalg i Askerhallen. Så mine tanker rundt TV-sendt match ser ikke ut til å være spesielt adekvat. Var bare 12xx på første, men brukbare 17xx på andre. Skal vi tippe rundt 2000 i kveld da.

Har ikke helt oversikt over hvor mange sitteplasser det er i Askerhallen, men var bare 20 sitteplasser igjen på ticketco før kampen.

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 21:21
Petter Kristiansen med klubbrekord. Står respekt av å "gidde" å være med så lenge.

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 21:46
Oskar Nilsson får for diving, får en jabb av Cornet, men velger å "dø" som om det var Mike Tyson som slo.
Fint at de tar for sånt.

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 22:41
Og da er det bare å gjøre klar for salg av hagemøbler i DNB arena. Ble tidlig i år.
Fra spøk til alvor, lurer på om Thoresen hadde fått til litt mer med årets Oilers utgave.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 22:52
Gratulerer Frisk! Fullt fortjent :)
mvh
Maen som ikkje akkurat spinne i ved
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 22:56
CCCP skrev:Og da er det bare å gjøre klar for salg av hagemøbler i DNB arena. Ble tidlig i år.

10 minutter senere salgstart på Furuset, vet ikke om jeg synes det er grunn til å være høy og mørk :lol:
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 23:01
Var sikker på Storhamar-Frisk i semien, men nå som både Frisk og Lilehammer er ferdig samtidig har jeg ombestemt meg. Mjøsderby i semien, Storhamar-Frisk i finalen. Strikkmotoren til MS har dessverre stoppet.

Edit: Söderström var jo i Asker, ikke på Lillehammer. Det er vel et ok hint..
Sist endret av Drebin den 09. Mars 2018 23:19, endret 1 gang

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 23:05
Drebin skrev:
CCCP skrev:Og da er det bare å gjøre klar for salg av hagemøbler i DNB arena. Ble tidlig i år.

10 minutter senere salgstart på Furuset, vet ikke om jeg synes det er grunn til å være høy og mørk :lol:

Du også :roll: Ja jeg ser nok flest hockeykamper i Oslo fordi basen er der når jeg ikke er på farten, har derfor best koll på VIF laget,men bland ikke meg inn i hagemøbelsalget til VIF. Det får du ta med huuum :)

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 23:11
Drebin skrev:Var sikker på Storhamar-Frisk i semien, men nå som både Frisk og Lilehammer er ferdig samtidig har jeg ombestemt meg. Mjøsderby i semien, Storhamar-Frisk i finalen. Strikkmotoren til MS har dessverre stoppet.

Den motoren stoppet forrige kamp, da så vi ikke minst en sisteskanse som virket sliten.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 23:19
CCCP skrev:Du også :roll: Ja jeg ser nok flest hockeykamper i Oslo fordi basen er der når jeg ikke er på farten, har derfor best koll på VIF laget,men bland ikke meg inn i hagemøbelsalget til VIF. Det får du ta med huuum :)

Auda, her har virkelig imagebyggingen feilet ;) Jeg legger meg flat!

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 23:25
Drebin skrev:Var sikker på Storhamar-Frisk i semien, men nå som både Frisk og Lilehammer er ferdig samtidig har jeg ombestemt meg. Mjøsderby i semien, Storhamar-Frisk i finalen. Strikkmotoren til MS har dessverre stoppet.

Heldigvis*. Kall meg arrogant og dum, men jeg vil heller møte Lillehammer enn MS i semien selv om riskioen for å bli utslått er større. Rammen rundt vil vel isåfall bli noe av det bedre som har vært i norsk hockey gjennom tidene hva gjelder semifinaleserier.
Neste

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester