DAGENS NM-KVARTFINALER I GET-LIGAEN 17/18. 7-3-2018.

Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 08. Mars 2018 14:29
Kjellvis skrev:Tror ikke Enga får noen landsdekkende sponsorer av Iskrigerne nei :shock: :roll: :lol:

Er du sikker?

InnleggSkrevet: 08. Mars 2018 16:05
Jeg så på Iskrigerne jeg. Artig innblikk i hockeykulissene. Det utenomsportslige var kanskje en kryssning mellom Charter-feber, Tangerudbakken og Norske Rednecks, men underholdende når det ikke ble for mye av det.

Når det gjelder Shampoo og hans motivator-egenskaper i garderoben, så tror jeg nok det er litt todelt hvordan dette taes i mot av gutta der. Noen finner det nok direkte demotiverende å bli driti ut og latterliggjort av trenern sin. Andre tar det til seg og prøver å gjøre noe med det.

InnleggSkrevet: 08. Mars 2018 18:33
slasher skrev:Jeg så på Iskrigerne jeg. Artig innblikk i hockeykulissene. Det utenomsportslige var kanskje en kryssning mellom Charter-feber, Tangerudbakken og Norske Rednecks, men underholdende når det ikke ble for mye av det.

Når det gjelder Shampoo og hans motivator-egenskaper i garderoben, så tror jeg nok det er litt todelt hvordan dette taes i mot av gutta der. Noen finner det nok direkte demotiverende å bli driti ut og latterliggjort av trenern sin. Andre tar det til seg og prøver å gjøre noe med det.

Enig i det du skriver, både ang Charter-feber greiene og det du skriver ang motiveringen, men det blir nok slitsomt å høre hele tiden at du er "piss dårlig". Vi må huske at dette er klippet og limt, men for all del,Knutsen er ingen psykolog :) . For oss som har opplevd mye innenfor garderobeveggene i mange år, kan jeg fortelle at det er mye Knutsen tendenser rundt om kring. Dagens landslagstrener er vel den jeg kjenner som "klikker" mest. Da kan du snakke om å bli usakelig da.

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 14:06
Sorum skrev:
CCCP skrev:
Goalie skrev:Stene ble liggende lovlig lenge der.

Hvis han spiller iløpet av kampen så er det sykt ass

Har blitt en uting blant lagene det der, satse på at det blir dømt 5 minutter. Men det er klart, det er nok noen som får seg en trøkk også.Ikke alltid like lett for dommere det der.

Stene fikk hjernerystelse etter en stygg hook rett i fleisen fra Nyhus. Nyhus fikk selvfølgelig matchstraff. For VIF er det en svekkelse da de nå står igjen med tre rene centere. Tipper Filip Gunnarsson må ta doble skift fra fredag.

Den var tydeligvis ikke styggere enn at det endte med den ene kampen i karantene. Synd Stene ble skadet uansett.
riedle

InnleggSkrevet: 09. Mars 2018 19:13
Sorum skrev:
CCCP skrev:
Goalie skrev:Stene ble liggende lovlig lenge der.

Hvis han spiller iløpet av kampen så er det sykt ass

Har blitt en uting blant lagene det der, satse på at det blir dømt 5 minutter. Men det er klart, det er nok noen som får seg en trøkk også.Ikke alltid like lett for dommere det der.

Stene fikk hjernerystelse etter en stygg hook rett i fleisen fra Nyhus. Nyhus fikk selvfølgelig matchstraff. For VIF er det en svekkelse da de nå står igjen med tre rene centere. Tipper Filip Gunnarsson må ta doble skift fra fredag.

Du må få nye kilder. Stene spiller i dag, og da var det vel ingen hjernerystelse. Og at det ikke ble mer enn en kamp karantene virker da riktig.
riedle
Forrige

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Elgen, Nadaa, Ovi og 26 gjester