DAGENS NM-KVARTFINALER I GET-LIGAEN 17/18. 7-3-2018.

InnleggSkrevet: 07. Mars 2018 21:48
Goalie skrev:Stene ble liggende lovlig lenge der.

Hvis han spiller iløpet av kampen så er det sykt ass

Har blitt en uting blant lagene det der, satse på at det blir dømt 5 minutter. Men det er klart, det er nok noen som får seg en trøkk også.Ikke alltid like lett for dommere det der.

InnleggSkrevet: 07. Mars 2018 22:47
MaxDelt skrev:Rent statistitisk: (hvis lagene hadde vært like gode), er det 6,25% sjanse for at VIF skal nå semien (dvs vinne 4 strake)!

Legger vi til grunn at Lillehammer har vunnet 7 av 8 kamper (87,5% seiersrate) innbyrdes i år, blir sjansen for VIF avansement:

0,02441%!!!

Seier til VIF i dag betyr deres avansesjansene til følgende:

12,5% (50-50 styrkeforhold)

1,2167% (LIK har vunnet 7 av 9 kamper i år = 77,7% seiersrate)

NB! Det tas ikke hensyn til ev hjemmebanefordel og andre kjente/ukjente variabler!
Trond Johnsen. Life is hard - and then you die...

InnleggSkrevet: 07. Mars 2018 22:55
Tar vi kun hensyn til resultatene mellom lagene i kvarten, er sjansen til avansement for VIF:

1 seier på 4 kamper (seiersrate 25%)

1,5625%

InnleggSkrevet: 07. Mars 2018 22:55
For øvrig.. noen som vet hvem/hvordan bestemanns-prisene bestemmes på Vålerengas kamper?
riedle

InnleggSkrevet: 07. Mars 2018 23:06
riedle skrev:For øvrig.. noen som vet hvem/hvordan bestemanns-prisene bestemmes på Vålerengas kamper?

Uten at jeg skal påstå at jeg vet det sikkert så tipper jeg det er representanter for matchsponsoren.

InnleggSkrevet: 07. Mars 2018 23:09
Huuum

Gratulerer!

InnleggSkrevet: 07. Mars 2018 23:11
Ellis med -4 og målgivende indianer tildeles BB. Den er grei! :lol:

InnleggSkrevet: 07. Mars 2018 23:11
Brevik1 skrev:
riedle skrev:For øvrig.. noen som vet hvem/hvordan bestemanns-prisene bestemmes på Vålerengas kamper?

Uten at jeg skal påstå at jeg vet det sikkert så tipper jeg det er representanter for matchsponsoren.

Ante meg. Helt ute veldig ofte. I dag igjen
riedle

InnleggSkrevet: 07. Mars 2018 23:18
Noen som så Enga-LIk som kan gi en kamprapport? Diving og dommere er det ikke så farlig med, men noen tegn til at enga er på gang eller Lillehammer motsatt? Noe som tyder på at det blir mer enn 5 kamper?
Storhamar
Brynäs
London Knights

InnleggSkrevet: 07. Mars 2018 23:18
Ja, ja ...

Blir ekstra penger i klubbkassa da!

Så blir det en grei fredagskveld for oss tilskuere!

Håper folk kjenner sin besøkelsestid - og gir gutta velfortjent støtte når de sender Enga hjem som slakt :lol:

InnleggSkrevet: 07. Mars 2018 23:28
MaxDelt skrev:Ja, ja ...

Håper folk kjenner sin besøkelsestid - og gir gutta velfortjent støtte når de sender Enga hjem som slakt :lol:

Noe amatørmessig at billettsalget ikke er åpent på en kveld folk er revansjesugne?

InnleggSkrevet: 07. Mars 2018 23:40
KjellKjellenBigset skrev:

Noe amatørmessig at billettsalget ikke er åpent på en kveld folk er revansjesugne?

Er det mulig?

InnleggSkrevet: 07. Mars 2018 23:43
MaxDelt skrev:

Er det mulig?

Ikke mulig på Ticketmaster hvert fall. Spartas hjemmekamp på fredag er det dog mulig å kjøpe til.
Sist endret av KjellKjellenBigset den 07. Mars 2018 23:48, endret 1 gang

InnleggSkrevet: 07. Mars 2018 23:47
KjellKjellenBigset skrev:Ikke mulig på Ticketmaster hvert fall. Sparta hjemmekamp på fredag er det dog mulig å kjøpe til.

Det er vel enkelt? Den kampen har vært klar i mange dager....
riedle

InnleggSkrevet: 07. Mars 2018 23:54
riedle skrev:
KjellKjellenBigset skrev:Ikke mulig på Ticketmaster hvert fall. Sparta hjemmekamp på fredag er det dog mulig å kjøpe til.

Poenget er at her mister man spontaneffekten som oppstår idet kampen på fredag nå blir en godbit. Jeg husker nemlig billettsalget samme kvelden vi slo Oilers i en viss femtematch og skaffet oss en matchball hjemme i sjette.

InnleggSkrevet: 08. Mars 2018 00:05
riedle skrev:

Poenget er at her mister man spontaneffekten som oppstår idet kampen på fredag nå blir en godbit. Jeg husker nemlig billettsalget samme kvelden vi slo Oilers i en viss femtematch og skaffet oss en matchball hjemme i sjette.

Ta på deg buksene nå, de er nede.
riedle

InnleggSkrevet: 08. Mars 2018 00:13
riedle skrev:Ta på deg buksene nå, de er nede.

Jeg hadde bukser på da jeg kjørte rett på 7/11 etter den kampen og kjøpte billet. De som stod i køen foran meg hadde også bukser på. Kanskje han ene hadde shorts, det dro jo seg mot våren, men det er jeg litt usikker på.

InnleggSkrevet: 08. Mars 2018 00:36
CCCP skrev:
Goalie skrev:Stene ble liggende lovlig lenge der.

Hvis han spiller iløpet av kampen så er det sykt ass

Har blitt en uting blant lagene det der, satse på at det blir dømt 5 minutter. Men det er klart, det er nok noen som får seg en trøkk også.Ikke alltid like lett for dommere det der.

Stene fikk hjernerystelse etter en stygg hook rett i fleisen fra Nyhus. Nyhus fikk selvfølgelig matchstraff. For VIF er det en svekkelse da de nå står igjen med tre rene centere. Tipper Filip Gunnarsson må ta doble skift fra fredag.

InnleggSkrevet: 08. Mars 2018 07:49
Ja, det var en stygg sak Sørum. Som passet svært dårlig. Rasmus Juell er egentlig center og kan gå inn der, men da må vi gå ned på 3 femmere. Nå vet vi hvordan vi må spille for å ha en bitteliten mulighet til å vinne fredag. Det er bandy! Vi må ikke komme nær en eneste LIK spiller. Så får vi håpe domerne ikke ser syner når Hylekoret har blitt varme. Fem mot fem er vi bedre enn LIK og nå begynner LIK å bli slitne. Vi har klart det før og kan klare det igjen. Vinner vi en kamp til har vi ny «hjemmekamp» søndag. Ja, noen har buksene nede.

InnleggSkrevet: 08. Mars 2018 09:30
huuum skrev:Ja, det var en stygg sak Sørum. Som passet svært dårlig. Rasmus Juell er egentlig center og kan gå inn der, men da må vi gå ned på 3 femmere. Nå vet vi hvordan vi må spille for å ha en bitteliten mulighet til å vinne fredag. Det er bandy! Vi må ikke komme nær en eneste LIK spiller. Så får vi håpe domerne ikke ser syner når Hylekoret har blitt varme. Fem mot fem er vi bedre enn LIK og nå begynner LIK å bli slitne. Vi har klart det før og kan klare det igjen. Vinner vi en kamp til har vi ny «hjemmekamp» søndag. Ja, noen har buksene nede.

Det er vel ikke bare VIF som tar sommerferie på fredag, huuum?
Finn fram Hawaii-shortsen din...
Bye-bye!!!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 08. Mars 2018 10:02
Chelsea Dagger skrev:
Nå er du urettferdig synes jeg. Shampo's trenerfilosofi (eller er det sportssjeffilosofi?) er ikke bare å fortelle alle hvilke drittspillere de er. Han er også nøye med å påminne de om at de må gå ut og være mer sinnsyke - før kampstart og i alle pauser.

Jeg har sett en halv episode av Iskrigerne, men da virka Shampo nesten sykelig opptatt av å se kuken til spillerne. At han ikke har blitt felt av #metoo-kampanjen ennå er for meg en gåte... :lol:
®

InnleggSkrevet: 08. Mars 2018 10:19
Åhlberg skrev:Noen som så Enga-LIk som kan gi en kamprapport? Diving og dommere er det ikke så farlig med, men noen tegn til at enga er på gang eller Lillehammer motsatt? Noe som tyder på at det blir mer enn 5 kamper?

Lillehammer roter det voldsomt til på 1-0 og 4-1.

I tillegg tok Dineen en utrolig dum utvisning på 2-1, som vi slapp inn på. De tre feilene var matchavgjørende, sammen med et overtallsspill fra gjestene som aldri vær i nærheten.

InnleggSkrevet: 08. Mars 2018 10:48
RedFarmer skrev:
Chelsea Dagger skrev:
Nå er du urettferdig synes jeg. Shampo's trenerfilosofi (eller er det sportssjeffilosofi?) er ikke bare å fortelle alle hvilke drittspillere de er. Han er også nøye med å påminne de om at de må gå ut og være mer sinnsyke - før kampstart og i alle pauser.

Jeg har sett en halv episode av Iskrigerne, men da virka Shampo nesten sykelig opptatt av å se kuken til spillerne. At han ikke har blitt felt av #metoo-kampanjen ennå er for meg en gåte... :lol:

Har ikke du mer enn nok med 1 divisjon da? Enn å slenge dritt om et program du tydelig både ser og elsker.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 08. Mars 2018 11:46
huuum skrev:
RedFarmer skrev:
Chelsea Dagger skrev:

Har ikke du mer enn nok med 1 divisjon da? Enn å slenge dritt om et program du tydelig både ser og elsker.

Folk må gjerne elske Iskrigerne, men det bidrar ikke akkurat positivt til norsk hockeys omdømme.
®

InnleggSkrevet: 08. Mars 2018 13:30
Tror ikke Enga får noen landsdekkende sponsorer av Iskrigerne nei :shock: :roll: :lol:
Carolina Panthers, Hurricanes og Sparta.
ForrigeNeste

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 6 gjester