LØRDAGENS NM-KVARTFINALER I GET-LIGAEN 17/18. 3-3-2018.

Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 05. Mars 2018 17:47
Bazinga skrev:Jeg vil påstå at Roy og Kjell Espen er sterkt delaktig i at Enga kommer til å ryke rett ut av kvarten i år (også).
Både under kamp og mellom kamper har de et enormt fokus på ting de selv ikke kan gjøre noe med. Det være seg dommeravgjørelser, diving, pucker som er inne eller ikke.. etc.

Hva tror dere dette gjør med det mentale hos spillerne? Blir de mer eller mindre fokusert på sine arbeidsoppgaver tror dere?
Dere trenger ikke å svare for svaret er så åpenbart. Gode trenere ville gjøre alt de kan for å dempe sin egen frustrasjon og å utstråle fokus på de riktige, og viktige tingene i kamp og utenfor banen.
Sånn som knoll og tott holder på nå så går jo spillerne rundt med et skyhøyt frustrasjonsnivå over helt feil ting. De går garantert nå inn i kampen med dette som et stort fokus - dommere, motspillere etc. I motsetning til det man bør ha fokus på , nemlig eget spill og egne prestasjoner.

Men bare fortsett Roy og Kjell Espen - dere gir jo semifinaleplassen i gave til Lillehammer :)
Tror nok de ville tatt dette uansett, men dere to sørger ihvertfall for å fjerne den spenningen som kunne ha vært der.

Bazinga

Synes dommerklaging fra benkene har gått betraktelig ned de siste årene, antagelig fordi det er mindre gruffsituasjoner nå enn før. Og fordi trenerne ser at dårlig disiplin straffer seg.
Unntaket er Roy, som har vært en versting siden han kom tilbake fra landslaget. Rart egentlig, mtp erfaringen han har fra Norge, hvor vi som liten nasjon ofte ble bortdømt mot de store, uten at det kom masse fra benken. Mulig han føler seg for stor for ligaen. Uansett spesielt at en med den erfaringen ikke ser at han bare skader egne interesser med fjaset sitt.

InnleggSkrevet: 05. Mars 2018 18:24
Uten tvil at Roy er den verste blant alle trenerne - sett fra min plass i Kristins Hall. Pinlig å se hvordan han holder på!
På sikt skader han bare laget sitt!!!!
Trond Johnsen. Life is hard - and then you die...

InnleggSkrevet: 05. Mars 2018 19:07
MaxDelt skrev:Uten tvil at Roy er den verste blant alle trenerne - sett fra min plass i Kristins Hall. Pinlig å se hvordan han holder på!

Så så, i første kamp hadde han god grunn til det. Ikke mye klaging i kamp to vel:)
Akkurat nå er det dere som syter mest.
I følge dere har dere best trener, beste utlendinger (enig) beste Norske.(langt ifra) Nå gjenstår bare publikummet! Og der kan vi vel enes om at dere er mest ræva.

InnleggSkrevet: 05. Mars 2018 19:50
huuum skrev:
MaxDelt skrev:Uten tvil at Roy er den verste blant alle trenerne - sett fra min plass i Kristins Hall. Pinlig å se hvordan han holder på!

Så så, i første kamp hadde han god grunn til det. Ikke mye klaging i kamp to vel:)
I følge dere har dere best trener, beste utlendinger (enig) beste Norske.(langt ifra) Nå gjenstår bare publikummet! Og der kan vi vel enes om at dere er mest ræva.

Hvem har sagt vi er best på noen områder? At vi på en del områder er bedre enn dere, betyr ikke vi er best i Norge!
At vi er ræva supportere er godt mulig...

Det lever vi fint med så lenge laget vårt presterer!!!

InnleggSkrevet: 05. Mars 2018 23:21
huuum skrev:

Er det deg, Roy?

Vi troppet opp med 500 bortefans i Forum på lørdag. I dag kunne jeg telle hele 12 stykker fra den beryktede Klanen på bortetribuna i Kristins Hall. Ære være! :lol:

InnleggSkrevet: 05. Mars 2018 23:26
KjellKjellenBigset skrev:
huuum skrev:

Er det deg, Roy?

Vi troppet opp med 500 bortefans i Forum på lørdag. I dag kunne jeg telle hele 12 stykker fra den beryktede Klanen på bortetribuna i Kristins Hall. Ære være! :lol:

500 er bra, det må være rekord, for det pleier vel å være 3 stk. Men det er klart at det er litt mer stas med sluttspill.
Klanen og hockey ekstisterer vel ikke ? Det var vel i gamle dager de fylte Jordal.

InnleggSkrevet: 05. Mars 2018 23:33
CCCP skrev:500 er bra, det må være rekord, for det pleier vel å være 3 stk. Men det er klart at det er litt mer stas med sluttspill.
Klanen og hockey ekstisterer vel ikke ? Det var vel i gamle dager de fylte Jordal.

3 flere enn ooh StORe Klanen da. Året rundt med Vål'enga!

Husk feriepengerutbetaling på onsdag! :lol:

InnleggSkrevet: 05. Mars 2018 23:50
CCCP skrev:500 er bra, det må være rekord, for det pleier vel å være 3 stk. Men det er klart at det er litt mer stas med sluttspill.

Sikter du til meg så tar du feil.

InnleggSkrevet: 05. Mars 2018 23:54
CCCP skrev:

Sikter du til meg så tar du feil.

Ok. Beklager. Jeg var sikker på at du var en av de 14-15 VIF-fans som finnes :lol:

InnleggSkrevet: 06. Mars 2018 08:27
KjellKjellenBigset skrev:Ok. Beklager. Jeg var sikker på at du var en av de 14-15 VIF-fans som finnes :lol:

Ser riktignok flest VIF kamper(ikke veldig mange) da basen er i Oslo når jeg ikke er på farten.

InnleggSkrevet: 06. Mars 2018 10:00
Kan være tilbøyelig til å innrømme at vi har et ledelses problem når klubben offentlig går ut og sier at denne ....og etterhvert neste sesong! kun er mellomsesonger i påvente av at Norges nye hockey metropol skal åpnes.
Det er feil på alle måter når ikke klubben engang gidder å sette opp busser til bortekampene. Det er respektløs oppførsel først og fremst for egne spillere og ikke minst ganske fjernt fra det som kjennetegner alt ved Vålerenga. Buss er viktig! ikke alle er like komfortable på sleaføre og dårlig infrastruktur som omfavner Lillehammer og omegn.
Vel, når det er sagt har LIK fremdeles det simpleste og dommer smiskete publikum i Norge. Frisk ligger på andreplass men ligger milevis bak rævsleikera på Lillehammer. Ikke overraskende at dere lever godt med det.
I morgen taper dere. Måtte det fortsette:)

InnleggSkrevet: 06. Mars 2018 10:24
Dette med publikum er jo veldig subjektivt og vanskelig å bedømme.

Jeg har etter hvert vært ganske mye i mange ishaller i Norge, og det er ingen tvil om at det er god stemning i dem alle - veldig ofte.

I mine øyne har mange Kålenga-supportere høye tanker om egen kultur, supporterkultur og stemning. Sånn sett synes jeg stemningen på engas kamper veldig ofte faller gjennom isen. Spesielt i forum, og også på Jordal da det var lite folk (som dessverre heller var regelen, enn unntaket).

Men jeg har vært på kamper mot både sil og Oilers på Jordal med veldig god stemning! Og det har vært gøy. Jeg har dog aldri vært på Jordal eller i Forum når Lillehammer har vært på besøk, og tenkt at, du verden - for en stemning hjemmefansen lager.

Når det kom under 1000 i forum på lørdag, og opp mot halvparten var Lillehammer-supportere, så faller nåværende kritikk på sin egen urimelighet.

Samtidig er det ingen tvil om at Lillehammer burde hadde flere folk på flere kamper i år, og ikke minst at alle burde laget mer lyd. Det er heller ikke unikt for noen.

InnleggSkrevet: 06. Mars 2018 10:29
Huuum!

Må innrømme at jeg begynner å få vondt av deg...
Dette går fra vondt til verre!
Du har et lag som svikter deg kapitalt!!!
Kanskje en plakat med Ulriksen og co over senga din, gjør at du får tilbake tornerosesøvnen din? :lol:

Men, nå skal jeg ikke være infam lenger!

InnleggSkrevet: 06. Mars 2018 10:53
huuum skrev:I morgen taper dere. Måtte det fortsette:)

Det ville vært helt krise om vi tapte i morgen og fikk en ekstra hjemmekamp her på fredag med hyggelige merinntekter. Denne serien går nok til 7 kamper uansett :lol:
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 06. Mars 2018 13:38
På generelt grunnlag vil jeg si at jeg er mest imponert over Storhamar-fansen. Stiller alltid opp i Stjernehallen med minst 30-40 mann samme hvilken dag.
®
Forrige

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester