11-RUNDE AV GET-LIGAEN 17/18.

Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 12. Oktober 2017 00:37
Heisan igjen hockeyvenner! :)

Da er jeg tilbake med en ny kamptråd hvor vi har disse kampene på menyen:

Ifra GET-Ligaens runde:11

Spilles idag TORSDAG 12-10-2017:

KONGSVINGER-FRISK ASKER
Kongsvinger ishall,KL18.30.

Hoveddommere er:Owe Lüthcke/Robert Hallin.

STJERNEN-MANGLERUD STAR
Stjernehallen,KL18.30.

Hoveddommere er:Eirik Hansen/Thomas Stubberud Tysland.

Så til rundens tvsendte hovedkamp med sendestart KL18.20TV2-Sportskanalen:

VÅLERENGA-LØRENSKOG
Furuset Forum,KL18.30.

Hoveddommere er:Tommy Søstumoen/Lars Arve Kronborg.

Ifra denne runden der disse to kampene er flyttet:

Stavanger Oilers-Sparta spilles ikke før til neste år da Oilers spilte hjemmekamp i CHL går mot finske KalPa Kuopio.
Lillehammer-Storhamar spilles 18 november=Winther Classic i Håkons Hall.

Lykke til!

Alle kampene kan dere også se på SUMO...

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Kommende kamper i GET-Ligaen spilles førstkommende helg hvor vi har disse som skal spilles:
Ifra runde:12

Lørenskog-Storhamar
Sparta-Kongsvinger
Manglerud Star-Stavanger Oilers
Lillehammer-Stjernen
Frisk Asker-Vålerenga

Det var alt jeg hadde for denne gang... så da må dere ha en fortatt god uke videre alle sammen!
Mvh Esa.

InnleggSkrevet: 12. Oktober 2017 07:39
Aiaiaiai!

Idag har vi:

B på Kongsvinger. Det går rett og slett for fort Vinger i denne kampen.

B i Stjernehallen. Store skadeproblemer for hjemmelaget og de siste kampene har vært syltynne.

H i Forum. Aner ikke hvorfor, men magefølelsen sier det.

InnleggSkrevet: 12. Oktober 2017 08:00
På Kongsvinger har hjemmelaget en sjelden mulighet til poeng mot Frisk i dag. Frisk stiller uten Mario Lamoureaux, Endre Medby, Fredrik Lystad Jacobsen, Henrik Ødegaard og Magnus Geheb. Og skal jeg tro ryktene er det Furseth som står i buret. Men likevel tror jeg Frisk klarer å jobbe seg til en seier.

Manglerud er bra for tiden, så om de tar Stjernen som har vært veldig svake i det siste, er det absolutt ingen overraskelse. Men denne matchen føles åpen.

På Furuset blir det garantert et tett oppgjør. Umulig å spå denne. Men Vif må jo begynne å bli fryktelig tynne på back-siden? Jeg lukker øynene og tipper et målrikt oppgjør som ender med knepen borteseier.

InnleggSkrevet: 12. Oktober 2017 09:33
slasher skrev:På Kongsvinger har hjemmelaget en sjelden mulighet til poeng mot Frisk i dag. Frisk stiller uten Mario Lamoureaux, Endre Medby, Fredrik Lystad Jacobsen, Henrik Ødegaard og Magnus Geheb. Og skal jeg tro ryktene er det Furseth som står i buret. Men likevel tror jeg Frisk klarer å jobbe seg til en seier.

Manglerud er bra for tiden, så om de tar Stjernen som har vært veldig svake i det siste, er det absolutt ingen overraskelse. Men denne matchen føles åpen.

På Furuset blir det garantert et tett oppgjør. Umulig å spå denne. Men Vif må jo begynne å bli fryktelig tynne på back-siden? Jeg lukker øynene og tipper et målrikt oppgjør som ender med knepen borteseier.

Det meste står og faller på Dalberg. Står han vinner Frisk. Står han ikke er det plutselig åpent.
Hadde Dalberg stått for Kongsvinger hadde Kongsvinger også blitt seriemestere.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 12. Oktober 2017 09:45
huuum skrev:
slasher skrev:På Kongsvinger har hjemmelaget en sjelden mulighet til poeng mot Frisk i dag. Frisk stiller uten Mario Lamoureaux, Endre Medby, Fredrik Lystad Jacobsen, Henrik Ødegaard og Magnus Geheb. Og skal jeg tro ryktene er det Furseth som står i buret. Men likevel tror jeg Frisk klarer å jobbe seg til en seier.

Det meste står og faller på Dalberg. Står han vinner Frisk. Står han ikke er det plutselig åpent.

Fullt så enkelt er det nok ikke. Føler meg ganske skråsikker på at om både Vinger og Frisk hadde stilt fulltallige, men bytta keepere innbyrdes, hadde Frisk fortsatt stukket av med alle poengene. På samme måte som at ditt kjøre *** fortsatt hadde vært på nedre halvdel av tabellen om dere hadde bytta ut Søberg med Dahlberg.
I'm a post modern vegetarian; I eat meat, ironically

InnleggSkrevet: 12. Oktober 2017 11:09
huuum skrev:Det meste står og faller på Dalberg. Står han vinner Frisk. Står han ikke er det plutselig åpent.

Hehehe.... Rart ikke Frisk har fem strake seriemesterskap da ;-)

InnleggSkrevet: 12. Oktober 2017 18:25
slasher skrev:På Kongsvinger har hjemmelaget en sjelden mulighet til poeng mot Frisk i dag. Frisk stiller uten Mario Lamoureaux, Endre Medby, Fredrik Lystad Jacobsen, Henrik Ødegaard og Magnus Geheb. Og skal jeg tro ryktene er det Furseth som står i buret. Men likevel tror jeg Frisk klarer å jobbe seg til en seier..

Ingen Oscar Nilsson i troppen heller. Kjører en kupong på hjemmeseier nå.

InnleggSkrevet: 12. Oktober 2017 18:52
Som vanlig fantastisk føring av kampen i Stjernehallen, slik det har vært i 20 år- Lurer på når de skal ta slikt på alvor der jeg.
riedle

InnleggSkrevet: 12. Oktober 2017 20:02
Grusom kamp av Stjernen så langt. M/S ikke like gode som vanlig, da ville kampen vært avgjort
"-Vi skal ende blant topp tre i serien. Jeg hater å tape."
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 12. Oktober 2017 21:01
AnonNym skrev:Grusom kamp av Stjernen så langt. M/S ikke like gode som vanlig, da ville kampen vært avgjort

Det ordna seg. Månsson x3.
Heia Stjernen!

InnleggSkrevet: 12. Oktober 2017 21:05
Forgetable skrev:
AnonNym skrev:Grusom kamp av Stjernen så langt. M/S ikke like gode som vanlig, da ville kampen vært avgjort

Det ordna seg. Månsson x3.

Lov å ha flaks! Stjernen har vel ikke hatt for mye av det så langt. Uansett, hadde jeg vært bekymret etter dagens forestilling
"-Vi skal ende blant topp tre i serien. Jeg hater å tape."

InnleggSkrevet: 12. Oktober 2017 21:07
Forgetable skrev:Det ordna seg. Månsson x3.

What?! Jeg dævver. Det MÅ jeg se ved selvsyn :lol:
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 12. Oktober 2017 21:18
KjellKjellenBigset skrev:

Verden leverer stadig vekk voldsomme overraskelser.
Heia Stjernen!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 12. Oktober 2017 21:25
riedle skrev:Som vanlig fantastisk føring av kampen i Stjernehallen, slik det har vært i 20 år- Lurer på når de skal ta slikt på alvor der jeg.

Hvis det er skuddstatistikken du tenker på overhørte jeg i pausa at det var noe krøll med registreringa og at fører ikke kunne se om trykk på knappen ble registrert før programmet ble oppdatert eller noe sånt.

Kan ikke annet enn føle med MS i dag btw. Månsson var ok i 1, helt HELT på trynet i 2, men jobba bra i 3. 3 mål i dag var dog LITT i overkant godt betalt.
®

InnleggSkrevet: 12. Oktober 2017 21:51
Forgetable skrev:
KjellKjellenBigset skrev:

Verden leverer stadig vekk voldsomme overraskelser.

Perfekt egentlig. Med disse tre målene forlenget han sitt opphold i Stjernen og jeg får gleden av å oppleve dette individet live igjen på søndag. Jeg fryktet nemlig at han kom til å få spaken før den tid. Scorer han tre mål der så tar jeg selvmord.

InnleggSkrevet: 13. Oktober 2017 08:11
slasher skrev:
huuum skrev:Det meste står og faller på Dalberg. Står han vinner Frisk. Står han ikke er det plutselig åpent.

Så Dalberg har stått stille siste 5 år? ;)

InnleggSkrevet: 13. Oktober 2017 14:34
huuum skrev:
slasher skrev:

Så Dalberg har stått stille siste 5 år? ;)

Han har vel holdt ca samme høye nivå i 5 år
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 15. Oktober 2017 20:44
Svakt av Vålerenga ikkje å sluttføre kampen mot Lørenskog. Dermed får vi ingen ajourført tabell heller, sjølv no etter at endå ei runde er spela. Vålerenga bør få ført kampen, koma eg oppover på tabellen og dermed forklate sumpa.

Elles får vi vita av det offisielle Boxscore at 1200 såg kampen Storhamar - Vålerenga. Eg noterte 5193 etter Scoreboard. Det er ikkje greitt å føre statistikk under slike vilkår. Kva blir det offisielle talet til slutt?

InnleggSkrevet: 15. Oktober 2017 21:13
Fjella skrev:Svakt av Vålerenga ikkje å sluttføre kampen mot Lørenskog. Dermed får vi ingen ajourført tabell heller, sjølv no etter at endå ei runde er spela. Vålerenga bør få ført kampen, koma eg oppover på tabellen og dermed forklate sumpa.

Elles får vi vita av det offisielle Boxscore at 1200 såg kampen Storhamar - Vålerenga. Eg noterte 5193 etter Scoreboard. Det er ikkje greitt å føre statistikk under slike vilkår. Kva blir det offisielle talet til slutt?

Kampen VIF-Lørenskog ser ferdig ført ut nå. Har spilt 12 kamper, og siste publikumstall var 931.

Jeg husker at kampen SIL - VIF var ført med 5193 samme kveld som den var spilt. Så var det plutselig bare 1200. Har sent mail til SIL-kontoret, de må få på plass det riktige publikumstallet.

InnleggSkrevet: 07. November 2017 09:48
Det er flott

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: AnonNym, Bing [Bot] og 19 gjester