Publikum 2017 - 2018

InnleggSkrevet: 05. Desember 2017 22:18
Kampen Vålerenga-Storhamar som var berammet til søndag 14. januar er nå flyttet til lørdag 13. januar kl. 1600 i Gjøvik fjellhall !

http://www.vif-hockey.no/2017/12/05/ny-match-gjovik/

InnleggSkrevet: 05. Desember 2017 22:50
Sorum skrev:Kampen Vålerenga-Storhamar som var berammet til søndag 14. januar er nå flyttet til lørdag 13. januar kl. 1600 i Gjøvik fjellhall !

Får bare håpe de klarer å få til en kamp i Spektrum neste sesong. Eventuelt en winter classic selv om utendørskamper er en sportslig nedtur
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 31. Desember 2017 17:47
Sorum skrev:Kampen Vålerenga-Storhamar som var berammet til søndag 14. januar er nå flyttet til lørdag 13. januar kl. 1600 i Gjøvik fjellhall !

Godt nytt!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 31. Desember 2017 17:57
I år ser det ut til at serieoppsettet berre er rot, med utsette kampar over ein lav sko. Vel er desember føre jul ein dårleg månad generelt sett, men maken til nedtur for desember skal ein leite lenge etter. M/S drog 260 og Lørenskog 247 i 30. serierunde. Det må arbeidast skikkeleg med oppsettet føre neste sesong.

Derimot vart romjulskampane ein suksess også i år. Vi burde ha kampar også 2. juledag. Ikkje alle lag maktar det, men dei som gjer det, burde få sjansen. Ein av førjulskampane kunne då bli flytt til andre juledag og neste heimekamp kunne då bli 30. des. og ikkje 28. des. slik at romjulskampane ikkje kom for tett.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 31. Desember 2017 18:21
Fjella skrev:I år ser det ut til at serieoppsettet berre er rot, med utsette kampar over ein lav sko. Vel er desember føre jul ein dårleg månad generelt sett, men maken til nedtur for desember skal ein leite lenge etter. M/S drog 260 og Lørenskog 247 i 30. serierunde. Det må arbeidast skikkeleg med oppsettet føre neste sesong.

Derimot vart romjulskampane ein suksess også i år. Vi burde ha kampar også 2. juledag. Ikkje alle lag maktar det, men dei som gjer det, burde få sjansen. Ein av førjulskampane kunne då bli flytt til andre juledag og neste heimekamp kunne då bli 30. des. og ikkje 28. des. slik at romjulskampane ikkje kom for tett.

Litt faglig lesestoff til deg som takk for godt arbeid med tilskuertall gjennom nok et år.

http://www.eurohockeyclubs.com/news/12- ... ops-europe
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 01. Januar 2018 17:49
DonCherry skrev:Litt faglig lesestoff til deg som takk for godt arbeid med tilskuertall gjennom nok et år.

http://www.eurohockeyclubs.com/news/12- ... ops-europe

Takk, interessant artikkel, midt i blinken for meg.

Artikkelen er skriven av Szymon Szemberg. Dette meiner han er viktiige årsakar til at Sveits har greidd seg så bra, dvs. har det høgste publikumstalet uansett liga i Europa, berre NHL er høgare i verdssamanheng. Eg vil kommentere somme av punkta der eg dreg jamføringar med vår GET-ligaen.

1. Konstant format på serien, og enkle reglar for opp og nedrykk mellom nivå 1 og 2. Dette er oppfylt også i GET/1. div.

2. I høve til andre nasjonale kvalitetsseriar er det få kampar. Det er berre 50 kampar per lag mot 52, 54 og 60 i andre store ligaer i Europa. Alle kampane blir dermed relevante, sjå også pkt. 1. I GET er det også bra om ikkje klubbane sjølve har rota det til slik som i år med å pakke kampar i klynger. Vanlegvis er det ikkje gale i GET for sesongar utan OL. Men det kan gjerast mykje betre. Kan koma inn på det ein annan gong.
Ein ting det ikkje blir sagt noko om er derby-kampar. Det må vera 6 av dei i Sveits sidan 11x4 framleis er 44 og ikkje 50. Dette burde vore innført også i Noreg ved å sløyfe enden av den skakke GET-serien vi har, der laga ikkje får utdelt like mange heimekampar. Med firedobbel serie og 10 lag blir det med 6 derby-kampar 42 serierundar. Då hadde vi også sluppe tre kampar i veka.

3. Faste speldagar. GET- vanlegvis ikkje så verst. Somme klubbar i GET slurvar her ved å veksle mellom laurdag og sundag. Så har vi TV-kampen framskoten, det må vi leve med.

4. Grense for utlengingar i Sveits så låg som fire. Slikt kan ein gjera når ein står utanfor EU, seier forfattaren, men vi har altså fått det til som ei friviljug ordning om enn med sju i staden for fire. Denne grensa burde vore lågare også hjå oss, men sidan det er ei frivillig ordning må alle lag vera samde. Får å få til det må ein gå varsamt fram, prøve å redusere til seks eller kanskje la målvakta gå for to t.d. Argumenta for nedskjering kjenner vi frå debatten vår. 1) Dei som blir henta, blir av høgre kvailtet og 2) Fleire nasjonale får sjansen.

5. Dei fleste sveitsiske spelarane blir i ligaen. Her er det lite vi kan gjera, og argumenta mot er også sterke om vi vil ha gode landslag.

6. Sveits er eit lite land med stutte avstandar, slik at borte-supportarar ikkje treng overnatting. Hjå oss er det stort sett slik med Stavanger som unntak (men vi ynskjer vel eigentleg å ta heile landet i bruk).

7. Sjå originalen

8. Historiske rivalar, er vel slik i alle ligaer meir eller mindre.

9. Sjå original. Kan ikkje sjå at dette punktet er viktig, kanskje tvert imot.

10. Fotballen er ikkje drepen for hockeyen i Sveits. Enn så lenge heller ikkje for GET, men utviklinga har gått meir og meir i retning av overlapping mellom seriane.

11. Alt under same paraplyen. Altså godt samarbeid mellom dei to øvste divisjonane. Det har vi vel hos oss også?

12. Spelar ein underhaldande ishockey, gøy å gå på hockey-kamp i Sveits, sjølv om ikkje alle arenaane er like gode. Hjå oss er det vel berre Stavanger, Hamar, Lillehammer? Sparta? som held mål. I 1. div. har vi Gjøvik som held mål.

InnleggSkrevet: 03. Januar 2018 02:21
Fjella skrev:

Tre kamper i romjula tror jeg kan bli bra. Men 2. juledag ville jeg ikke ha satset på. De fleste har nok tradisjoner den dagen. Men vi kan spille 27., 29. og 30. To kamper på to dager. Jeg tror det kan fungere.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 03. Januar 2018 22:16
Sorum skrev:Tre kamper i romjula tror jeg kan bli bra. Men 2. juledag ville jeg ikke ha satset på. De fleste har nok tradisjoner den dagen. Men vi kan spille 27., 29. og 30. To kamper på to dager. Jeg tror det kan fungere.

Nei takk, veldig mange har flere pliktoppdrag i romjula. Det holder å sjonglere inn 2 kamper der, og en ekstra kamp mot et annet lag vil ødelegge noe av det spesielle med dobbeltoppgjørene. Less is more :)

InnleggSkrevet: 03. Januar 2018 23:14
Drebin skrev:
Sorum skrev:Tre kamper i romjula tror jeg kan bli bra. Men 2. juledag ville jeg ikke ha satset på. De fleste har nok tradisjoner den dagen. Men vi kan spille 27., 29. og 30. To kamper på to dager. Jeg tror det kan fungere.

Nei takk, veldig mange har flere pliktoppdrag i romjula. Det holder å sjonglere inn 2 kamper der, og en ekstra kamp mot et annet lag vil ødelegge noe av det spesielle med dobbeltoppgjørene. Less is more :)

Ja, det kan godt være at to kamper er nok i romjula.
Forrige

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot], Oilerspotetå og 9 gjester