Stavanger Oilers - Lagbygge og rykte 2017/2018

InnleggSkrevet: 20. April 2017 19:24
sthans skrev:
Har her antatt at Oilers vil ha med Martinsen videre og at Røste Fossen og Henriksen blir såpass friske at de tilbys ny kontrakt. Bortsett fra et par dybdesigneringer + muligens Trettenes har Higson dermed allerede nordmennene på plass og vi skriver ikke engang mai. Imponerende.

Det betyr også at Trettenes må få ut fingen før norske løpere er låst. Det gjenstår i beste fall kun 2-3 plasser før så er tilfelle.

Ser at ligaen ikke blir noe mer spennende enn de siste sesongene akkurat. Larvik cruiser videre. Resten av oss får klare oss med deltagerdiplom igjen.

InnleggSkrevet: 20. April 2017 20:03
Brevik1 skrev:
sthans skrev:
Har her antatt at Oilers vil ha med Martinsen videre og at Røste Fossen og Henriksen blir såpass friske at de tilbys ny kontrakt. Bortsett fra et par dybdesigneringer + muligens Trettenes har Higson dermed allerede nordmennene på plass og vi skriver ikke engang mai. Imponerende.

Det betyr også at Trettenes må få ut fingen før norske løpere er låst. Det gjenstår i beste fall kun 2-3 plasser før så er tilfelle.

Ser at ligaen ikke blir noe mer spennende enn de siste sesongene akkurat. Larvik cruiser videre. Resten av oss får klare oss med deltagerdiplom igjen.

Det får jeg virkelig ikke håpe er tilfelle. I plassen for å synke hen i fatalisme håper jeg snarere våre konkurrenter tar opp hansken ved å bygge langsiktig infrastruktur/organisasjon samt trene like hardt.

InnleggSkrevet: 20. April 2017 20:14
Vil Oilers gå etter Espeland også? Han kunne i tilfelle vært en ren erstatter for Kunes.

InnleggSkrevet: 20. April 2017 20:38
I motsetning til tidligere har Oilers nå startet støvsugingen av de beste spillerne i andre klubber.

Så de som hevdet at Oilers "tenkte" på ligaens beste, kan vel gå litt stille i dørene om dagen.

Når det er sagt, tror jeg alle andre klubber hadde gjort det samme i deres posisjon.
"-Vi skal ende blant topp tre i serien. Jeg hater å tape."

InnleggSkrevet: 20. April 2017 21:07
Børresen var på vei tilbake til Hamar, men fikk et "tilbud han ikke kunne si nei til" :lol:

InnleggSkrevet: 20. April 2017 21:12
Olden ferdig i Leksand, noe for Oilers ?

InnleggSkrevet: 20. April 2017 21:15
AnonNym skrev:I motsetning til tidligere har Oilers nå startet støvsugingen av de beste spillerne i andre klubber.

Så de som hevdet at Oilers "tenkte" på ligaens beste, kan vel gå litt stille i dørene om dagen.

Når det er sagt, tror jeg alle andre klubber hadde gjort det samme i deres posisjon.

Alle lag følger hierarkiet og henter gode spillere fra andre klubber, og det er ingen som vil påstå Oilers ikke gjør dette. Spørsmålet er om de gjør det mer enn andre klubber? Personlig har jeg vanskelig for å se at så er tilfelle.

Storhamar har virkelig raidet Lillehammer, Lørenskog har gjort tilsvarende med VIF, og også andre klubber. VIF på sin side har ikke hentet så mange de senere år fra konkurrenter (noen er det dog), men man skal ikke være altfor historieløse og glemme at de VAR Stavanger Oilers på området i veldig mange år.

Jeg ser uansett ikke at det å hente Børresen og Strøm fra andre klubber kan sies å være "tapping av konkurrenter". Det er vel mer "naturlige overganger", all den tid spillere vil bevege seg fra tid til annen.

Men for all del, Oilers har hull som må dekkes. Om løsningen er å hente spillere fra konkurrenter så gjør de dette. Oilers vbeste trumfer ligaens beste. Såpass bør det ikke være tvil om.

InnleggSkrevet: 20. April 2017 21:18
Olga skrev:Børresen var på vei tilbake til Hamar, men fikk et "tilbud han ikke kunne si nei til" :lol:

Et hestehode kan gjøre mer nytte enn mange tror.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 20. April 2017 22:58
For meg er Børresen signeringen et skritt for langt. Strøm var grei nok, da han neppe hadde fortsatt i Lørenskog likevel.

For meg var fjorårssesongen den kjedeligste siden vi begynte å vinne. Serien var en parademarsj (sett bort fra litt vakling mot slutten), og sluttspillet likeså helt frem til finalen der Frisk, all ære til dem, klarte å gi oss konkuranse. Sånn kan det ikke fortsette. Glansen av å vinne vil etterhvert falme hvis der ikke er spenning.

Samtidig ser jeg Oilers' dilemma. Oilers vil hevde seg i Europa, og med mange spillere i avgang, mer enn hva egen rekruttering kan erstatte, må man fremdeles hente utenifra. Måten vi har gjort det før, der vi stort sett hentet spillere på vei hjem fra utlandet, eller unggutter som ikke fikk tillit i egne klubber, var perfekt. Vi svekket ingen, samtidig som vi styrket oss selv. I den kategorien kan vi ikke sette Børresen. Forhåpentligvis holder vi oss unna Dahlstrøm og Olden om de ønsker seg hjem nå, slik at de kan styrke de andre klubbene.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 20. April 2017 23:43
Badman skrev:For meg er Børresen signeringen et skritt for langt. Strøm var grei nok, da han neppe hadde fortsatt i Lørenskog likevel.

For meg var fjorårssesongen den kjedeligste siden vi begynte å vinne. Serien var en parademarsj (sett bort fra litt vakling mot slutten), og sluttspillet likeså helt frem til finalen der Frisk, all ære til dem, klarte å gi oss konkuranse. Sånn kan det ikke fortsette. Glansen av å vinne vil etterhvert falme hvis der ikke er spenning.

Samtidig ser jeg Oilers' dilemma. Oilers vil hevde seg i Europa, og med mange spillere i avgang, mer enn hva egen rekruttering kan erstatte, må man fremdeles hente utenifra. Måten vi har gjort det før, der vi stort sett hentet spillere på vei hjem fra utlandet, eller unggutter som ikke fikk tillit i egne klubber, var perfekt. Vi svekket ingen, samtidig som vi styrket oss selv. I den kategorien kan vi ikke sette Børresen. Forhåpentligvis holder vi oss unna Dahlstrøm og Olden om de ønsker seg hjem nå, slik at de kan styrke de andre klubbene.

Dette var kloke ord. På sikt tjener verken Oilers eller de andre lagene i Get ligaen på Oilers blir for sterke. Ikke sportslig og heller ikke økonomisk!
Trond Johnsen. Life is hard - and then you die...

InnleggSkrevet: 21. April 2017 00:16
Oilers har ambisjoner om å vinne. Skal man da ta sjansen på mindre gode spillere for å gjøre ligaen mer spennende?

InnleggSkrevet: 21. April 2017 03:09
Badman skrev:For meg er Børresen signeringen et skritt for langt. Strøm var grei nok, da han neppe hadde fortsatt i Lørenskog likevel.

.

Hvis du synes det er "kjedelig" til tross for at Lørenskog ga Oilers kamp i serien til nest siste serierunde, og Frisk holdt til kamp 6, til tross for at de manglet sin antatt viktigste spiller hele finaleserien, så er det enkelt og greit bare å si at du åpenbart er lei av å vinne.

Oilers tar sikte på å være et topplag, og den dagen de følger din "modell" og skal gi andre klubber lillefingeren ved å ikke dekke opp hull i spillerstallen "for å være snille med konkurrentene", den dagen blir klubben vippet fra tronen. Forskjellen er ikke SÅ stor som noen indikerer, og det kan til og med stilles spørsmål om Oilers alltid har det beste mannskapet på papiret. Noen kaller klubben "Larvik" og glemmer at Oilers faktisk taper ganske ofte. Gikk det eksempelvis av seg selv da de tapte 1-5 hjemme mot Storhamar og Frisk?

VIF skal få ny hall og kommer garantert sterkere. Også andre klubber vil få bedre rammebetingelser framover, og det er bare å si at Oilers har en stor ulempe mht. geografisk beliggenhet enn disse. Hvorfor de da skal gi ved dørene ved å ikke forsterke laget av hensyn til disse samme konkurrentene er for meg en gåte. Gjorde RBK dette da de var på sitt sterkeste? Brydde VIF og Storhamar seg om at andre lag ikke hadde mulighet til å vinne noe i en lang periode? Bryr de andre lagene seg om at mitt favorittlag Viking aldri får til noe som helst?

Jeg hadde skjønt problemet fra Oilers sin side om alle lag hadde ytt motstand som Kongsvinger. Da ville interessen fra publikum forsvunnet både hjemme og borte. Når tilfellet er at ligaen faktisk er ganske jevn, og få/ingen kamper er avgjort på forhånd så er det en annen sak. Som sagt tror jeg at andre lag kommer sterkere etter hvert, men hvorfor skal det være Oilers sin oppgave å slippe dem opp på siden, og dermed også forbi etter hvert? At andre lag ikke vinner kan da umulig være Oilers problem!`

Jeg husker ellers mye frustrasjon i årets sesong fra Oilers-fans i den perioden ting ikke fungerte. Jeg tror ikke folk generelt sett er "lei av å vinne". De som er dette bør tenke på at den dagen klubben slutter å vinne kan være oppstarten til en lengre periode uten titler. I det hele tatt er det ingen garanti for at de vil gjeninnta tronen noen gang. Forhåpentligvis vil de nye "Larvikene", enten disse er VIF, Storhamar, Sparta eller andre tenke på stakkars Oilers og ikke forsterke lagene sine slik at Oilers kan holde følge. Dette vil jo sikkert skje, vil jeg tro.

InnleggSkrevet: 21. April 2017 06:22

Wow, det var imponerende kloke ord Badman.

InnleggSkrevet: 21. April 2017 08:37
Oilers sitt "dilemma" er vel at de jo ønsker å vinne hvert år, men samtidig så vet de selv at det ikke er bra at ett lag vinner hvert år, og at det beste er at noen andre også vinner innimellom.

Tror ingen er tjent med at Oilers tar the Double hvert år i 20 år fremover. Tror heller ikke det kommer til å skje, og synes heller ikke at vi er SÅ overlegne. Er jo ikke sånn at seriegullet er sikret 10 serierunder før slutt liksom ?

InnleggSkrevet: 21. April 2017 08:46
staale skrev:Oilers sitt "dilemma" er vel at de jo ønsker å vinne hvert år, men samtidig så vet de selv at det ikke er bra at ett lag vinner hvert år, og at det beste er at noen andre også vinner innimellom.

Tror ingen er tjent med at Oilers tar the Double hvert år i 20 år fremover. Tror heller ikke det kommer til å skje, og synes heller ikke at vi er SÅ overlegne. Er jo ikke sånn at seriegullet er sikret 10 serierunder før slutt liksom ?

Nei, men om man henter de beste norske fra de andre lagene så er det det som vil skje.
Jeg tror Oilers heller burde satse på å hente de som "feiler" i Sverige og skal hjem, samt prøve å få frem egne lokale spillere. Som Badman skriver.

Det virker som publikum allerede er i ferd med å bli mette/blaserte i Oilers og de varseltegnene bør man ikke ta lett på.

InnleggSkrevet: 21. April 2017 10:06
Jeg kjenner meg absolutt ikke igjen i beskrivelsen..

'Stövsuger markedet for norske spillere' - faktum er vi har hentet inn to nye norske spillere. Dere kan selv se hvilke nordmenn som er i avgang..
'Mette/blaserte' - jeg kjenner ingen i Oilers, hverken i administrasjonen eller på tribunen som ikke fremdeles elsker å vinne?

Det er vanskelig nok å sette opp et vinnerlag, om oppgaven skal være å sette opp et lag som helst skal komme på annenplass i serien og samtidig la sluttspillrundene gå til 7 kamper, ja, da har vi en utfordring..

Om det bankes eller hamres....
Only girls stay down

InnleggSkrevet: 21. April 2017 10:19
JTHM skrev:Jeg kjenner meg absolutt ikke igjen i beskrivelsen..

'Stövsuger markedet for norske spillere' - faktum er vi har hentet inn to nye norske spillere. Dere kan selv se hvilke nordmenn som er i avgang..
'Mette/blaserte' - jeg kjenner ingen i Oilers, hverken i administrasjonen eller på tribunen som ikke fremdeles elsker å vinne?

Det er vanskelig nok å sette opp et vinnerlag, om oppgaven skal være å sette opp et lag som helst skal komme på annenplass i serien og samtidig la sluttspillrundene gå til 7 kamper, ja, da har vi en utfordring..

Om det bankes eller hamres....

Det er kun utifra kommentarer her på forumet ref Inpain sitt innlegg under finaleserien. Samt flere tomme seter og kommentarer fra Wikestad og Erevik på hvordan de har opplevd DnB arena i år.

Jeg ser helt klart Oilers sitt dilemma, men tror de skal passe på å hente de beste norske spillere fra andre klubber. Nå er det kun Børresen og Strøm (Hadde muligens ikke fortsatt i Lørenskog uansett), så poenget mitt er bare at de skal passe seg med å støvsuge andre klubber for de beste norske spillerne.

InnleggSkrevet: 21. April 2017 11:02
Det sverter vår egen sport, og respektløst ovenfor Get ligaen og de andre lagene de som prøver å tagge Larvik på Stavanger.
Og sammenligningen er ikke i nærheten og relevant.

Det er vel egentlig respektløst ovenfor Larvik også, de gikk faktisk 15 år uten å tape en seriekamp, og 17 år uten å tape en hjemmekamp. Samtidig skal Larvik straffes for at de faktisk la lista på et nivå der de var vel første norske lag som vant i Europa...

Så vidt meg bekjent er ikke Stavanger i nærheten av 15 år uten tap eller 17 år uten hjemmetap.
Vi kommer ut av en sesong, der ingen kamper mellom de 9 øverste lagene har hatt gitt utfall på forhånd, og selv Kongsvinger slo faktisk årets finalist Frisk som igjen gjorde et meget respektabelt sluttspill.
Kvartfinalene var tette og jevne (og trakk flere folk enn noen gang).

Stavanger hadde klasse, vinnervilje og vinnerkultur til å ta det til slutt, men det er der lista ligger.
De fra Stavanger får korrigere, men så vidt meg bekjent har de aldri vunnet tittelen på under 6 kamper, selv om de vist evne til å bikke det den veien.

Tror ikke Bayern Munchen blir beskyldt for å ødelegge tysk fotball, Rosenborg har to langt mer suverene the double i norsk fotball osv. Det er bedre å ha noen som legger lista , enn at lag skal senke ambisjonene. Men i det bildet er det også viktig at alle tar spillerutviklingen sin på alvor.

InnleggSkrevet: 21. April 2017 11:21
Støvsuge markedet?

Hvis Strøm og Børresen er å støvsuge Get ligaen da er ligaen tynn, noe jeg ikke mener den er.

Jeg synes det virker som Stavanger er blitt flinke til å hente lurt og de har ikke hentet de største stjernene når de hentet norsk tidligere. Det er vel greit å minne om at verken Strøm eller Børresen ble hentet fra moderklubbene sine.

Holm, Sveum, Solberg, Salsten, Hoff, Martinsen, Rokseth, Søberg ble vel alle hentet til Stavanger på et tidspunkt de ikke var markante Get spillere.

Hvis Storhamar med det publikumstrøkket osv. ønsker å hente hjem Børresen og andre så ville jeg vært mer forbannet på egen klubb om hvorfor man ikke er konkurransedyktig, enn på Siddisene.

Kan det være at unge norske spillere ser at de kommer inn i en treningskultur, vinnerkultur osv. som kanskje gjør dem til landslagsspillere og får muligheten ute.

Jeg har ikke svarene men tror mange klubber har noe å strekke seg etter. Og hvis det er inntektene så er jo svaret hvordan kan man øke dem.

Jeg tror enhver av de 7 klubbene her på Østlandet burde hatt sjans til å hente Salsten, Hoff, Martinsen og Søberg når Stavanger hentet dem, hvis man hadde villet satset på dem, gitt tillit osv. Det var ikke akkurat sentrale spillere hos Enga, Skauen, Storhamar el. de hentet.

InnleggSkrevet: 21. April 2017 11:22
Selvfølgelig skal Oilers gå for å vinne, noe annet er bara svada. Og selvfølgelig skal de gå for de beste spillerne de kan få.
Her er det bare sette støvsugeren på full fres. Spillere kommer til Oilers nettopp for å vinne. Og hater å tape.
Hva Wikestad og Erevik mener om Oilers og DNB arena er revnende likegyldig. De er farget av sitt og sine, og det er så tydelig at det er komisk.

InnleggSkrevet: 21. April 2017 11:39
Støvsuge er for meg noe helt annet...

Da henter man sentrale spillere, landslagsspillere osv.

Da er man mer på når Mjøsfolket (begge lag)var på shopping raid i Oslo området på 90 tallet.
Det er vel ingen som tror at Salsten, Thoresen, Dahlstrøm, Ellingsen med flere, og til og med Jimmer'n er født rundt Mjøsa.

Eller når Lørenskog henter x Spets, S. Thoresen, Espeland mfl. fra en direkte konkurrent.

TIK hentet vel også i sin tid en del navn direkte fra konkurrenter.

Så personlig synes jeg det blir litt historieløst å kalle Strøm og Børresen støvsuging.

Og at de 4 "MS" spillerne nå spiller på A og U25 landslag for laget i vest, bør være et godt spark i leggen til Jordal/Groruddalen og andre lag som kunne plukket opp og satset på disse, uten at de behøvde å flytte like langt på seg. Her bør de nesten få kred for å ha utviklet norske landslagsspillere/eller hjulpet dem til fortsatt å være landslagsaktuelle når karrierepila kanskje virket å gå en annen vei.

Det som det over viser er også at utviklingen fra 19-22 år (og lengre) går litt i rykk og napp, og kanskje ikke egen klubb skal avskrive folk like raskt, selv om de var inne og virket veldig lovende som 18 åring.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 21. April 2017 11:56
Freezing skrev:Det sverter vår egen sport...

Det hadde vært fint om du siterte noe fra det innlegget du svarer på, gjelder flere av innleggene dine siste minuttene, litt vanskelig å sette dem i kontekst :-)

Dette gjelder for øvrig ikke bare deg!

Enten siterer folk ikke i det hele tatt, eller de siterer hele innlegget :-/

- SutreAtle

InnleggSkrevet: 21. April 2017 12:09
Nesrene skrev:
Freezing skrev:Det sverter vår egen sport...

Det hadde vært fint om du siterte noe fra det innlegget du svarer på, gjelder flere av innleggene dine siste minuttene, litt vanskelig å sette dem i kontekst :-)

Dette gjelder for øvrig ikke bare deg!

Enten siterer folk ikke i det hele tatt, eller de siterer hele innlegget :-/

- SutreAtle

Tar den,
det gikk på at det er blitt populært å bruke "Larvik" på Stavanger, og det synes jeg nedgraderer jevnheten i ligaen, og er totalt urelevant. Larvik tapte ikke på 15 år, mens Oilers kan lett gå på en smell i garasjen mot MS. De hadde vel et par ganske stygge hjemmetap også. De har vært meget gode til å bikke sluttspillet sin vei, men har bare vunnet serien tre siste (som er sterkt men historisk ikke unikt). Går man på en kamp i Get ligaen i dag er det veldig få og så godt som ingen kamper der man kan være sikker på vinneren.

InnleggSkrevet: 21. April 2017 12:16
Freezing skrev:Og at de 4 "MS" spillerne nå spiller på A og U25 landslag for laget i vest, bør være et godt spark i leggen til Jordal/Groruddalen og andre lag som kunne plukket opp og satset på disse, uten at de behøvde å flytte like langt på seg. Her bør de nesten få kred for å ha utviklet norske landslagsspillere/eller hjulpet dem til fortsatt å være landslagsaktuelle når karrierepila kanskje virket å gå en annen vei.

Nå skal det nevnes at Oilers hentet både Hoff og Salsten etter at de hadde hatt solide sesonger for MS. Så å gi de så veldig mye cred for at de plukket opp disse skal du vel være litt forsiktig med. Når Oilers har bestemt seg for å hente, så er det få som kan konkurrere, slik er det! Når det er sagt, så mener jeg ikke at det er feil..

InnleggSkrevet: 21. April 2017 13:01
naganu skrev:
Freezing skrev:Og at de 4 "MS" spillerne nå spiller på A og U25 landslag for laget i vest, bør være et godt spark i leggen til Jordal/Groruddalen og andre lag som kunne plukket opp og satset på disse, uten at de behøvde å flytte like langt på seg. Her bør de nesten få kred for å ha utviklet norske landslagsspillere/eller hjulpet dem til fortsatt å være landslagsaktuelle når karrierepila kanskje virket å gå en annen vei.

Nå skal det nevnes at Oilers hentet både Hoff og Salsten etter at de hadde hatt solide sesonger for MS. Så å gi de så veldig mye cred for at de plukket opp disse skal du vel være litt forsiktig med. Når Oilers har bestemt seg for å hente, så er det få som kan konkurrere, slik er det! Når det er sagt, så mener jeg ikke at det er feil..

Ja, jeg mener ikke det er/var feil av Oilers å hente gode spillere som passer inn.
Men står fortsatt på at dette ikke var kanonsigneringer som ble gjort på spillere som mange var ute etter og sloss om på det tidspunktet.

Ja, de hadde hatt gode sesonger i MS

Men jeg tror også at hadde Roy og Shampo stått der etter den gode sesongen i MS og gitt de et Ok tilbud, respekt og tillit, sagt vi vil satse på dere. Så tror jeg at de ville foretrukket å ikke ta usikkerheten med å flytte på seg til ny by osv.
Samme gjelder for øvrig hvis Sune eller Kenneth Larsen hadde sagt det samme.

Jeg tror ikke disse to har noen fantasilønninger i Stavanger, men de får kanskje en bedre tilrettelagt treningshverdag, flere trenere, mer fysio osv. så rammene for å prestere blir kanskje bedre. Og i den alderen trakk muligens det like mye, sammen med muligheten til å vinne.

I tillegg virker det som om Stavanger er blitt flinkere og tydeligere til å hente tidlig, da føler spillerne seg mer ønsket enn om de blir spurt i Juli. eller om man sitter og filer til August. Samtidig vet nok spillerne at hvis de sitter for lenge på gjerdet, så går Stavanger videre til andre.

Mitt poeng er at det blir for enkelt for oss østlendinger å si at det er pengene som trekker hver gang, det er et stor endring å flytte. Og for all del de blir sikkert betalt ok. Men jeg tror også at de faktisk er tidlig på plass, og ikke minst alt rundt legges til rette for å prestere som toppidrettsutøver er viktig. Samt at det man har inngått avtale om å få, alltid blir til tiden og faktisk kommer i det hele tatt. Så kan man godt si at det har med økonomi å gjøre det også. Men det er mye rundt klubbene utover ren lønn som er viktig.

Men det blir for lett å skylde på lønn hver gang.

Hvordan har Odd og Godset klart å etablere seg i norsk toppfotball, når Enga, Viking og Brann ikke klarer å fremvise slik stabilitet. Hvordan har Sogndal i det hele tatt kart å etablere seg i Tippeligaen.

Hvis Storhamar virkelig ønsket Børresen, satte pris på ham, har behandlet ham med respekt hele veien oppover, og kan tilby det samme profesjonelle barmarkstrening, medisinsk oppfølging, treningsapparat etc. I tillegg kan tilby flere tilskuere og spill på hjemmebane, samme mulighet til å vinne noe osv. Er det kun lønn som har avgjort? Eller klarer Oilers å vise frem totalpakka tydeligere, eller han føler ikke Storhamar er like interessert i ham.
Jeg tror totalpakka, det å tro hva som er best for utviklingen din, føle seg ønsket, spill i CHL osv er viktigere enn kronedifferansen for en norsk spiller i den alderen. Mulig jeg har feil. Og jeg har ingen forutsetning for å vite hva vi snakker om i tilbudene.

Men vi kan ikke hver gang en spiller velger Oilers si at det er kr. som gjør valget, mens hvis man velger Allsvenskan så er det et godt steg og det sportslige.
Klubbene må ihvertfall ta opp kampen på de områdene de kan, og ikke alt rundt profesjonalitet i alle ledd, trening/treningskultur, personalbehandling, nøyaktighet i forhold til avtaler osv. koster så mye ekstra.
Man kan ihvertfall ikke bare si: " ikke støvsug/dere må legge lista lavere. Så skal vi ta opp kampen"
Oilers må tenke på seg, alle andre tenke på hva som må til for å ta opp kampen på sine premisser.

Det er dumt å bruke Iskrigerne som referanse, da det er klippet og limt, men det virket som om hvis Enga virkelig ville hatt Cocozza tilbake, hadde man fått til det hadde man gått fram litt annerledes.
ForrigeNeste

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot], Kjellvis og 4 gjester