Frisk Asker - Lagbygge og rykte 2017/2018

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 12:58
Helt OK fornøyd, men hadde håpet på 2 plass og M/S...Fryktet egentlig Oilers mer enn VIF, da det var snakk om at de skulle bruke 2-3 millioner på nye spillere osv. Nå sitter de igjen med Trettenes og Soares utestengt de fire første kampene. Frisk pleier å levere gode kamper i DNB så håper og tror at det blir semifinale :)

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 15:31
daggen skrev:Helt OK fornøyd, men hadde håpet på 2 plass og M/S...Fryktet egentlig Oilers mer enn VIF, da det var snakk om at de skulle bruke 2-3 millioner på nye spillere osv. Nå sitter de igjen med Trettenes og Soares utestengt de fire første kampene. Frisk pleier å levere gode kamper i DNB så håper og tror at det blir semifinale :)

Sikkert Trettenes dem skulle bruke 2-3 mill på ;)

Det går mot kortreist moro i semin med Frisk - Vålerenga

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 15:36
huuum skrev:
daggen skrev:Helt OK fornøyd, men hadde håpet på 2 plass og M/S...Fryktet egentlig Oilers mer enn VIF, da det var snakk om at de skulle bruke 2-3 millioner på nye spillere osv. Nå sitter de igjen med Trettenes og Soares utestengt de fire første kampene. Frisk pleier å levere gode kamper i DNB så håper og tror at det blir semifinale :)

Vålerenga i semien? Huuum - du klarer å servere den ene ufrivillige morsomheten etter den andre :lol:
Trond Johnsen. Life is hard - and then you die...

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 15:44
huuum skrev:

Hvem av Storhamar og Sparta ryker i kvarten da?

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 16:14
Jeg har faktisk ingen tro på Frisk i dette sluttspillet.

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 16:50
flaks skrev:
huuum skrev:

Hvem av Storhamar og Sparta ryker i kvarten da?

Nå tror jeg ikke Sparta ryker, men tror faktisk det blir ganske jevnt mot M/S som Sparta har slitt voldsomt med i år.
Carolina Panthers, Hurricanes og Sparta.

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 17:06
slasher skrev:Jeg har faktisk ingen tro på Frisk i dette sluttspillet.

Jeg er redd jeg er enig med deg der.. De har gang på gang nå i serieinnspurten vist oss at de ikke er best når det gjelder....

Basse er ikke i form, Saponari er en skygge av seg selv, Medby har ikke kommet i gang denne sesongen i det hele tatt, Nunn er svært variabel - det samme er Foster, Wall er en tabbegarantist, Pageau har aldri kommet på det nivået vi så i sluttspillet sist sesong, Nilsson småskadet og om mulig enda mer puckkåt denne sesongen enn tidligere...

Håpet er at det skjer noe i hodet, særlig på utlendingene og de erfarne spillerne, nå når det er sluttspill.
Og så håper jeg Kåsa sin offervilje smitter sånn at vi ser den samme holdningen hos fler av de andre.
Og så må jo Dahlberg opp et hakk selvsagt....
Bazinga

InnleggSkrevet: 28. Februar 2018 18:27
Bazinga skrev:
slasher skrev:Jeg har faktisk ingen tro på Frisk i dette sluttspillet.

Jeg er redd jeg er enig med deg der.. De har gang på gang nå i serieinnspurten vist oss at de ikke er best når det gjelder....

Basse er ikke i form, Saponari er en skygge av seg selv, Medby har ikke kommet i gang denne sesongen i det hele tatt, Nunn er svært variabel - det samme er Foster, Wall er en tabbegarantist, Pageau har aldri kommet på det nivået vi så i sluttspillet sist sesong, Nilsson småskadet og om mulig enda mer puckkåt denne sesongen enn tidligere...

Håpet er at det skjer noe i hodet, særlig på utlendingene og de erfarne spillerne, nå når det er sluttspill.
Og så håper jeg Kåsa sin offervilje smitter sånn at vi ser den samme holdningen hos fler av de andre.
Og så må jo Dahlberg opp et hakk selvsagt....

Nøyaktig det jeg tenker også. Men rett skal være rett; tredjerekka har vært bra i det siste, og både Lystad, Granholm og Geheb får pluss i margen. Men det aller viktigste poenget er at gutta går på is og ser slitne ut. Null gnist eller innsats. Spiller på 80%. De få gangene de skrur på bryteren er de jo veldig bra. Men det er altfor sjelden til at det blir pokal i NM.

InnleggSkrevet: 01. Mars 2018 10:00
slasher skrev:Men det aller viktigste poenget er at gutta går på is og ser slitne ut. Null gnist eller innsats. Spiller på 80%. De få gangene de skrur på bryteren er de jo veldig bra. Men det er altfor sjelden til at det blir pokal i NM.

Vi får jo virkelig håpe at nettopp det at nå er hver kamp mer umiddelbart tellende er nok til å gjøre at de stiller klare og tente til hver kamp.

InnleggSkrevet: 06. Mars 2018 22:25
Noen som har peiling på tilstanden til Kåsastul?
Frykter han er ferdig for i år..så ut som en lei vridning i kneet.

InnleggSkrevet: 06. Mars 2018 23:17
trumf skrev:Noen som har peiling på tilstanden til Kåsastul?
Frykter han er ferdig for i år..så ut som en lei vridning i kneet.

Er nok ferdig for sesongen ja https://www.budstikka.no/sport/ishockey ... -55-632297
Forrige

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Brillemann, riedle og 26 gjester