Poinstreak vs GO

InnleggSkrevet: 19. September 2017 09:40
Virker som om det er litt ustabilt. Dahlberg står oppført med to kamper, selv når kampen mot VIF ikke er ført. Han sto ikke mot Kongsvinger, og skal dermed ikke føres der. Ødelegger GAA.

InnleggSkrevet: 24. September 2017 15:01
Keeperstatistikken generelt virker å være fullstendig ute på jordet på hockey.no sine sider. Keepere står oppført med helt feil kampantall, og således blir mye feil.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 26. September 2017 17:27
Drebin skrev:Hvem og hvordan telles istiden?

Et godt spørsmål for blant annet denne kampen mellom Kongsvinger og Lillehammer forrige torsdag.

https://www.hockey.no/live/BoxScore/Box ... 6&teamid=0

InnleggSkrevet: 26. September 2017 20:04
slasher skrev:Keeperstatistikken generelt virker å være fullstendig ute på jordet på hockey.no sine sider. Keepere står oppført med helt feil kampantall, og således blir mye feil.

Tja, Bengstberg står oppført med 1 kamp spilt, men 2 wins og 1 tap. :? Cameron og Vigier spilte sågar 60 minutter (!) mot Kongsvinger, ja...

InnleggSkrevet: 27. September 2017 11:50
Ja det er godt de holder fokus på de viktige tingene.......................................
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 02. Oktober 2017 18:45
https://www.hockey.no/live/BoxScore/Box ... 30.09.2017

Kampen Stjernen - Lørenskog på lørdag.

Samtlige av Lørenskogs spillere er logget med istid fra 1:22 til 8:56 minutter.
Stjernen har to spillere som har vært på isen i 2 sek. hver. Mest tid på isen ble det for Mathias Månsson med hele 37:57. Dette er bemerkelsesverdig for en tredjerekke center. Nest mest tid på U19 spilleren Sander Rekstad i fjerderekken med 28:21.

Jeg undrer meg over at det føres slik statistikk som ikke er riktig, og jeg undrer meg over at systemet som benyttes godtar slik voldsom feilføring.

InnleggSkrevet: 09. Oktober 2017 12:06
Keeperstatistikken er jo bare søppel.
Ingen keeper har registrert en eneste SO.

For mange stemmer ikke GP med sum av W,T og L.
F.eks.
Bengtsberg står med 6 kamper, 5 W 0 T og 2 L.
Dahlberg har 6 kamper, 5 W, 0 T og 0 L.

Sparta har spilt 10 kamper.
Lillegrend står oppført med 2 kamper, Ward med 7.
Hvem sto den siste kampen?

InnleggSkrevet: 09. Oktober 2017 12:45
dab skrev:Keeperstatistikken er jo bare søppel.
Ingen keeper har registrert en eneste SO.

F.eks.

Helt håpløst..

InnleggSkrevet: 09. Oktober 2017 14:22

F.eks.

At ikke GP stemmer med sum av W, T og L kan ha sin naturlige forklaring. Om et lag bytter keeper i løpet av kampen så får begge registrert 1 kamp, men det er bare en av de som får registrert W eller L avhengig av når de bytter.

Forøvrig når det gjelder keeperstatsen til Sparta finner du den her: http://stats.sparta.no/Poengliga.aspx?goalie=1
Velg sesong 17/18
(Egenreklame :))

InnleggSkrevet: 09. Oktober 2017 20:59
Brevik1 skrev:

F.eks.

At ikke GP stemmer med sum av W, T og L kan ha sin naturlige forklaring. Om et lag bytter keeper i løpet av kampen så får begge registrert 1 kamp, men det er bare en av de som får registrert W eller L avhengig av når de bytter.

Tja, bytte keeper scenarioet kan jo forklare at det er mulig at GP er høyere enn W+T+L.
Men hva med Bengtsberg som har 5 seire og 2 tap på 6 kamper?
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 25. Oktober 2017 18:07

Jeg lurer også på hvorfor istid logges når kvaliteten på det som logges alt for ofte er så dårlig at det hele bør forkastes. Et godt eksempel på dette er fra gårdagens i Stavanger. Hvordan er det mulig at det kan registreres så mye feil som dette?

https://www.hockey.no/live/BoxScore/Box ... 24.10.2017
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 26. Oktober 2017 00:05
DonCherry skrev:

Jeg lurer også på hvorfor istid logges når kvaliteten på det som logges alt for ofte er så dårlig at det hele bør forkastes. Et godt eksempel på dette er fra gårdagens i Stavanger. Hvordan er det mulig at det kan registreres så mye feil som dette?

https://www.hockey.no/live/BoxScore/Box ... 24.10.2017

Ja si det. Vi logget tio til den store gullmedaljen men hockeylive fungerer ikke. Tror rett og slett at serveren som brukes ikke takler for mange forespørsler. Funka fint helt til første bytt så stoppa alt. Men hva jan man forvente av et system som er mekka hjemme i kjelleren på en vic 20
You miss 100% off the shots you never take
Wayne Gretzky
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 10. September 2018 18:07
Jeg fikk direkte assosiasjoner til en gammel klassiker av og med Tramteateret i det denne poppet opp.

https://twitter.com/trygve73/status/1038801673056120832

Keeperstatsen fremdeles under enhver kritikk:

1. GAA fremkommer ikke på boxscore
2. Kalkulering av GAA er fremdeles ikke riktig, på tredje sesongen!
3. TOI er åpenbart feilført

Dette er ikke vanskelig. Nå må dere ordne opp @norskishockey #2hockey

InnleggSkrevet: 24. September 2018 17:16
Jeg har sendt avgårde et par mail til NIHF vedr keeperstatistikken som er feil for Tommy Johansen og Jonas Strand. Dette etter kampen Stjernen-SIL, du ser det her nederst https://www.hockey.no/live/BoxScore/Boxscore/6877019

Keeperstatistikken https://www.hockey.no/live/Statistics/G ... 6&teamid=0

Men intet skjer, ingen svar å få.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 24. September 2018 17:59
Sorum skrev:Jeg har sendt avgårde et par mail til NIHF vedr keeperstatistikken som er feil for Tommy Johansen og Jonas Strand. Dette etter kampen Stjernen-SIL, du ser det her nederst https://www.hockey.no/live/BoxScore/Boxscore/6877019

Keeperstatistikken https://www.hockey.no/live/Statistics/G ... 6&teamid=0

Men intet skjer, ingen svar å få.

Det er flere som har påpekt feil i en rekke (alle?) kamper også denne sesongen. Ut fra det jeg har lest virker det mest som man fra forbundshold er lei av at folk fortsatt maser om dette og gir beng. Dvs, de MÅ jo gi beng når dette er TREDJE sesongen GET bruker dette pinlige systemet, og FJERDE året det er i bruk. Da har man ikke jobbet overtid for å rette feil og mangler akkurat.

InnleggSkrevet: 24. September 2018 20:07
Det foregår rettelser nå i kveld. F.eks er det rettet opp målpoeng i kampen Frisk-SIL. Ingen assist på Engebråten.
Kampen Stjernen-SIL står akkurat nå uten statistikk, så når det kommer på plass tror jeg vi er ajour.

Vil tro at klubbene og spillerne selv er interessert i at det blir riktig. Så de bør følge med selv også.

InnleggSkrevet: 24. September 2018 23:53
Sorum skrev:Det foregår rettelser nå i kveld. F.eks er det rettet opp målpoeng i kampen Frisk-SIL. Ingen assist på Engebråten.
Kampen Stjernen-SIL står akkurat nå uten statistikk, så når det kommer på plass tror jeg vi er ajour.

Vil tro at klubbene og spillerne selv er interessert i at det blir riktig. Så de bør følge med selv også.

Dette gjenspeiler hele forbundet. Slett, amatørmessig og flaut stykke arbeid. Utrolig lite riktige valg og løsninger i alt dem foretar seg.

Vi gunner på videre med Saltsten, Jøstne, Haukland og folk som har grodd fast på kontoret. Skål klubbene profesjonalisere seg, må faen meg forbundet gå foran!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 25. September 2018 00:01
Sorum skrev:Det foregår rettelser nå i kveld. F.eks er det rettet opp målpoeng i kampen Frisk-SIL. Ingen assist på Engebråten.

Fint at dem retter opp iblant når masinga blir for mye (kred til alle som gidder å følge opp dette!). Problemet er at dette systemet har vært i bruk i 4 år, og burde vært selvgående for 3,5 år siden.

1989 og B-VM, virker som det er der man stoppet opp og var fornøyd, alt som har skjedd siden har kommet pga slitsom masing fra ildsjeler rundt omkring i hockeynorge. Ikke bare her men i alt som forbundet tar i.

InnleggSkrevet: 25. September 2018 01:02
Fire år, og vi har fortsatt ikke fått tilgang til de ti årene med statistikk (og for det meste ikke engang resultater!) som lå i det gamle GamesOnline-systemet. Det var gammeldags, men det var ikke basert på pergamentruller, så på fire år burde det vært mulig å få til konvertering fra gammel til ny database.

InnleggSkrevet: 25. September 2018 13:21
Nå ser det ut til at HockeyLive er ajourført for GET-ligaen.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 25. September 2018 17:40
Sorum skrev:Nå ser det ut til at HockeyLive er ajourført for GET-ligaen.

Det skal ikke være slik med korrekt ajourføring av kamper et ukjent antall dager i ettertid, fire år etter at et system ble innført. Det hele utstråler en form for amatørskap som forbundet burde ta klar avstand fra.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 25. September 2018 17:42
Hamburger skrev:

Dette gjenspeiler hele forbundet. Slett, amatørmessig og flaut stykke arbeid. Utrolig lite riktige valg og løsninger i alt dem foretar seg.

Vi gunner på videre med Saltsten, Jøstne, Haukland og folk som har grodd fast på kontoret. Skål klubbene profesjonalisere seg, må faen meg forbundet gå foran!

Drebin skrev:

Fint at dem retter opp iblant når masinga blir for mye (kred til alle som gidder å følge opp dette!). Problemet er at dette systemet har vært i bruk i 4 år, og burde vært selvgående for 3,5 år siden.

1989 og B-VM, virker som det er der man stoppet opp og var fornøyd, alt som har skjedd siden har kommet pga slitsom masing fra ildsjeler rundt omkring i hockeynorge. Ikke bare her men i alt som forbundet tar i.

Dere har et godt poeng her.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 25. September 2018 17:46
DonCherry skrev:Det skal ikke være slik med korrekt ajourføring av kamper et ukjent antall dager i ettertid, fire år etter at et system ble innført. Det hele utstråler en form for amatørskap som forbundet burde ta klar avstand fra.

Skal forbundet ta avstand fra sitt eget system?

Jeg ville heller sagt at man skal fikse systemet fort som faen, og heller spyle ut av kontorene de udugelig folkene som bestilte systemet i første rekke.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 26. September 2018 17:24
Nesrene skrev:
DonCherry skrev:Det skal ikke være slik med korrekt ajourføring av kamper et ukjent antall dager i ettertid, fire år etter at et system ble innført. Det hele utstråler en form for amatørskap som forbundet burde ta klar avstand fra.

Skal forbundet ta avstand fra sitt eget system?

Jeg ville heller sagt at man skal fikse systemet fort som faen, og heller spyle ut av kontorene de udugelig folkene som bestilte systemet i første rekke.

Du får det sagt. Slik spyling kan være en måte for å markere avstand.

Forbundet setter krav til klubbene om at de skal profesjonaliseres på flere områder. Da burde det samme forbundet satt tilsvarende krav til seg selv på flere områder, blant annet hva gjelder innføringen av et Hockey Live som etter fire år fortsatt ikke fungerer tilfredsstillende.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 01. Oktober 2018 18:16
På GETs poengliste finner vi to spillere fra Storhamer på delt åttende plass sammen med noen til. Det speislle for de to fra Storhamar er at de har helt identisk statistikk i alle kolonner. Det eneste som skiller dem er navnet.

De to fra Storhamar er hhv Sven Adam Victor Svensson og Viktor Svensson. Er det noen som har sett Sven Adam spille?

https://www.hockey.no/live/Statistics/P ... 30.09.2018
ForrigeNeste

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Brillemann, flaks og 26 gjester