Dagens oddskuppong

InnleggSkrevet: 16. Oktober 2016 12:55
Frisk Asker - Kongsvinger Knights
H 1,35(0-3)

Athletic Bilbao - Real Sociedad
H 1,70

New Orleans Saints - Carolina Panthers
B 1,59

Miami Dolphins - Pittsburgh Steelers
B 1,27

SKA St. Petersburg - Vityaz Chekhov
H 1,35(0-1)

Totalodds 6,26/Innsats 100
Carolina Panthers, Hurricanes og Sparta.

InnleggSkrevet: 08. November 2016 09:40
500kr på Lørenskog i dag til 2.40 i odds. Bengtsberg fortsatt skada, så 2.40 er meget spillbart

InnleggSkrevet: 08. November 2016 20:18
Har tippa Oilers med -3 hcp og Frörlunda med -1 hcp i dag.

InnleggSkrevet: 13. November 2016 14:10
Frisk Asker - Stjernen
I dag: 17:00
H 2,05 Handikap fulltid (0-1)

Storhamar Hockey - Manglerud Star
H 1,50 Handikap fulltid (0-1)

Samlet odds
3,08

Mulig premie
924 kr

InnleggSkrevet: 13. November 2016 14:43
Kjellvis skrev:Frisk Asker - Stjernen

Samlet odds
3,08

Mulig premie
924 kr

Her kan du få omtrent 4 i odds hvis du vil.
riedle

InnleggSkrevet: 14. November 2016 10:23
riedle skrev:
Kjellvis skrev:Frisk Asker - Stjernen

Samlet odds
3,08

Mulig premie
924 kr

Her kan du få omtrent 4 i odds hvis du vil.

Når man først skal gi bort penger, er det greit pengene går til noe fornuftig.

InnleggSkrevet: 19. September 2017 15:25
Får dra opp denne da.

Selv med lite flyt sålangt på GET bongene, så kjører jeg på med en ny bong :D

Sparta Sarpsborg - Vålerenga IF HUB-fulltid(1,80) H

Alltid jevne matcher mellom disse to, ofte også målfattig. Egentlig en helt åpen match, som jeg tror hjemmelaget drar i land.

Stjernen - Storhamar Hockey Handikap fulltid 1-0(2,17) B

Stjernen virker fryktelig svake sålangt, selv om de vant mot Lillehammer sist. Om Storhamar mener alvor når de vil utfordre Oilers, er dette en må vinne kamp. Og det tror jeg de gjør relativt greit.

Totalodds 3.91(tippefrist 18.25)

InnleggSkrevet: 21. September 2017 08:49
Uten at jeg har sett Kongsvinger sine matcher så virker det som de har spilt jevnt med både Lørenskog og Sparta på hjemmebane, i hvert fall resultatmessig. Føler det hadde vært typisk Lillehammer å levere en begredelig match i dag, etter den fantastiske matchen de leverte på tirsdag. Dermed er 12 i odds på hjemmelaget for fristende.
100kr på hjemmeseier i Kongsvinger

InnleggSkrevet: 21. September 2017 13:50
Spennende J_B! Lykke til!

Selv prøver jeg med meg en frekk singel med Manglerud seier borte mot Vålerenga. Dette Enga laget er tynn suppe, og hvis Manglerud klarer å nøytralisere Ylven, Ahlholm,Lindstrøm rekka, så er det gode sjanser for borteseier.

Vålerenga - M/S B 3.50 i odds.

InnleggSkrevet: 21. September 2017 20:54
J_B skrev:Uten at jeg har sett Kongsvinger sine matcher så virker det som de har spilt jevnt med både Lørenskog og Sparta på hjemmebane, i hvert fall resultatmessig. Føler det hadde vært typisk Lillehammer å levere en begredelig match i dag, etter den fantastiske matchen de leverte på tirsdag. Dermed er 12 i odds på hjemmelaget for fristende.

Dumt man ikke tippa mer! :oops:

InnleggSkrevet: 21. September 2017 20:56
Kjellvis skrev:Spennende J_B! Lykke til!

Selv prøver jeg med meg en frekk singel med Manglerud seier borte mot Vålerenga. Dette Enga laget er tynn suppe, og hvis Manglerud klarer å nøytralisere Ylven, Ahlholm,Lindstrøm rekka, så er det gode sjanser for borteseier.

Gratulerer!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 21. September 2017 20:59
J_B skrev:
J_B skrev:Uten at jeg har sett Kongsvinger sine matcher så virker det som de har spilt jevnt med både Lørenskog og Sparta på hjemmebane, i hvert fall resultatmessig. Føler det hadde vært typisk Lillehammer å levere en begredelig match i dag, etter den fantastiske matchen de leverte på tirsdag. Dermed er 12 i odds på hjemmelaget for fristende.

Ambivalent måte å tjene penger på det, Simen?
Trond Johnsen. Life is hard - and then you die...

InnleggSkrevet: 21. September 2017 21:04
MaxDelt skrev:
J_B skrev:

Ambivalent måte å tjene penger på det, Simen?

Ja.. Jeg ville heller hatt en borteseier for å si det sånn!

InnleggSkrevet: 21. September 2017 21:05
J_B skrev:

Gratulerer!

Takk det samme! Moro når man lykkes! :D

InnleggSkrevet: 21. September 2017 21:11
Kjellvis skrev:
J_B skrev:

Gratulerer!

Takk det samme! Moro når man lykkes! :D

Joa, selv om jeg egentlig håpet at jeg ikke skulle vinne i dag :lol:

InnleggSkrevet: 21. September 2017 21:17
Jeg ser den :lol:
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 21. September 2017 21:52

Jeg satset på denne samt det tipset i neste tråd , som var at Manglerud tok Vif.
Odds på 31.5!

Takk for tipsa!!

InnleggSkrevet: 22. September 2017 09:39
Torzan skrev:

Jeg satset på denne samt det tipset i neste tråd , som var at Manglerud tok Vif.
Odds på 31.5!

Takk for tipsa!!

Så moro! Gratulerer :D

InnleggSkrevet: 22. September 2017 09:44
To nye kuponger til i morgen:
Sparta-Frisk U (4.40)
Stjernen-Vinger B (7.85)
Innsats: 50kr
Totalodds: 34.54

Lillehammer-Enga H (1.73)
MS-Lørenskog H (2.37)
Storhamar-Stavanger H (2.18)
Innsats: 100kr
Totalodds: 8.94

InnleggSkrevet: 22. September 2017 16:02
J_B skrev:
Torzan skrev:

Odds på 31.5!

Takk for tipsa!!

Så moro! Gratulerer :D

Moro!!!

InnleggSkrevet: 22. September 2017 20:18
Med to strake fulltreffer på bonger, går man på med nytt mot!

Sparta Sarpsborg - Frisk Asker
Handikap fulltid 1-0 (2,70) B

Både Frisk og Sparta har hatt en kanonstart på sesongen og er ubeseiret. Sparta vant på straffer mot Lørenskog sist, mens Asker vant på straffer på Hamar. Undertegnede tror at Frisk stikker av med seieren, Frisk har tradisjonelt et relativt godt tak på Sparta i Sarpsborg, og nullet faktisk Sparta sist lagene møttes i Sarpsborg i seriespillet.

Undertegnede går for en borteseier med 2 mål eller mer i Sarpsborg til 2,70 i odds.

InnleggSkrevet: 26. September 2017 16:47
Får prøve meg på dagens kamp fra GET.

Sparta - Storhamar! To topplag som møtes i Sarpsborg..

Ofte veldig jevne kamper mellom disse to. Sparta fryktelig ineffektive og ble straffet knallhardt sist mot Frisk Asker, og tapte kanskje litt ufortjent. Men mål preger kamper. Om Sparta vil vinne, er importspillere som Kyle Osterberg nødt til å levere. Det vil seg liksom ikke helt offensivt for Sparta om dagen, selv om det spillemessig er ganske habilt.

Og Storhamar, de har 3 rekker som potensielt kan avgjøre en match til sin fordel. Med ligaens beste spiller Christian Larrivee skadefri ( Han er allerede oppe i 6 mål), en Patrick Thoresen som bare blir bedre og bedre og en Joakim Jensen som har funnet tilbake til scoringsformen.

Undertegnede setter dermed pengene på Storhamar seier til 2.00

Sparta Sarpsborg - Storhamar Hockey
HUB-fulltid B (2.00) Tippefrist 18.55

InnleggSkrevet: 26. September 2017 17:39
Kjellvis skrev:Får prøve meg på dagens kamp fra GET.

Sparta - Storhamar! To topplag som møtes i Sarpsborg..

Ofte veldig jevne kamper mellom disse to. Sparta fryktelig ineffektive og ble straffet knallhardt sist mot Frisk Asker, og tapte kanskje litt ufortjent. Men mål preger kamper. Om Sparta vil vinne, er importspillere som Kyle Osterberg nødt til å levere. Det vil seg liksom ikke helt offensivt for Sparta om dagen, selv om det spillemessig er ganske habilt.

Og Storhamar, de har 3 rekker som potensielt kan avgjøre en match til sin fordel. Med ligaens beste spiller Christian Larrivee skadefri ( Han er allerede oppe i 6 mål), en Patrick Thoresen som bare blir bedre og bedre og en Joakim Jensen som har funnet tilbake til scoringsformen.

Undertegnede setter dermed pengene på Storhamar seier til 2.00

Sparta Sarpsborg - Storhamar Hockey
HUB-fulltid B (2.00) Tippefrist 18.55

Lykke til! Har tippet på Storhamar selv i dag :)

InnleggSkrevet: 28. September 2017 16:47
Ikke helt heldig med forrige tips. Sparta kjempet Storhamar ut av stilen. Men går på med nytt mot!

Lørenskog - Lillehammer. (tippefrist 18.25!)

To lag som ikke har scoret massivt med mål i år, til tross for at det er to lag som definitivt er bedre offensivt enn defensivt. Spesielt Lillehammer er på papiret ganske gode fremover. Lillehammer har vunnet de siste tre kampene innbyrdes, dog er de ganske ujevne. Noe Seier-tap-seier-tap-seier på de fem siste vitner om.

Lørenskog er ikke lett å skjønne seg på de heller. Bra høyeste nivå, men fryktelig lavt laveste nivå. Tapet av Jeff Jaikaitis i buret ( erstattet av tidligere Manglerud målvakt Sebastian Idoff) er etter min mening en stor svekkelse.

Lørenskogs svakhet er fart blant backene, Lillehammer's store styrke er raske spillvendinger. Undertegnede tror at Lillehammer kniper seieren i denne kampen.

Lørenskog IK - Lillehammer IK B (1.90 i odds)

InnleggSkrevet: 28. September 2017 17:30
Kjellvis skrev:Ikke helt heldig med forrige tips. Sparta kjempet Storhamar ut av stilen. Men går på med nytt mot!

Lørenskog - Lillehammer. (tippefrist 18.25!)

To lag som ikke har scoret massivt med mål i år, til tross for at det er to lag som definitivt er bedre offensivt enn defensivt. Spesielt Lillehammer er på papiret ganske gode fremover. Lillehammer har vunnet de siste tre kampene innbyrdes, dog er de ganske ujevne. Noe Seier-tap-seier-tap-seier på de fem siste vitner om.

Lørenskog er ikke lett å skjønne seg på de heller. Bra høyeste nivå, men fryktelig lavt laveste nivå. Tapet av Jeff Jaikaitis i buret ( erstattet av tidligere Manglerud målvakt Sebastian Idoff) er etter min mening en stor svekkelse.

Lørenskogs svakhet er fart blant backene, Lillehammer's store styrke er raske spillvendinger. Undertegnede tror at Lillehammer kniper seieren i denne kampen.

Lørenskog IK - Lillehammer IK B (1.90 i odds)

Fikk 2.50 før i dag, men nå er oddsen snart spilt ned til det halve. Men ikke rart med de manglene Lørenskog har i dag. De har vel knapt en etablert get-back, pluss at flere viktige offensivt mangler.
riedle
ForrigeNeste

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot], Google [Bot] og 7 gjester