Dagens oddskuppong

InnleggSkrevet: 28. September 2017 21:44
Var mye forfall hos Skauen uten tvil. Men jeg tror fortsatt jeg hadde holdt Lillehammer som knepen favoritt med færre forfall hos hjemmelaget :)
Carolina Panthers, Hurricanes og Sparta.

InnleggSkrevet: 28. September 2017 21:55
Kjellvis skrev:Var mye forfall hos Skauen uten tvil. Men jeg tror fortsatt jeg hadde holdt Lillehammer som knepen favoritt med færre forfall hos hjemmelaget :)

Jo jo, men slik det så ut før kamp i dag, var Lillehammer verdt en stor innsats. Ble dog slitsomt å se på lenge :)
riedle

InnleggSkrevet: 30. September 2017 14:02
Dagens GET tips:

Stavanger Oilers vs Vålerengen Idrettsforening.

Ligaens to store overraskelser ( i særdeles negativt fortegn) møtes til dyst i Stavanger. Vålerenga ligger faktisk helt sist på tabellen. Og etter å ha sett dette Enga laget noen kamper, så tror jeg faktisk det er det svakeste Enga laget jeg har sett i mine 20 år som hockeysupporter. De har 1 god rekke, og det er særdeles tynn suppe bak dem. De er totalt avhengige av rekka med Tobias Lindström, Rasmus Ahlholm og Martin Laumann Ylven. Og ikke minst at keeper Steffen Søberg står sin livs sesong. Backrekka er i tillegg syltynn.

Stavanger ser ut til å ha bommet litt med lagbygget i år. Importene Harrison Reed, Curtis Gedig og Lassi Kokkala har ikke slått til ( Kokkala for øvrig en spiller jeg før sesongen i andre forum uttalte var en potensiell poengkonge i ligaen. SNAKK OM Å BOMME!) Men dette Oilers laget skal uansett være mange hakk bedre enn Vålerenga denne sesongen, og de bør begynne å ta mer poeng snart. Den norske stammen er god, og med Soares og Romano i stigende form bør det bli seier.

Undertegnede tror Stavanger Oilers får en opptur i dag. Og velger spill med -2 handicap på Stavanger Oilers.

Stavanger Oilers - Vålerenga IF
Handikap fulltid 0-2 H

Odds: 2.18
Tippefrist 15.55

InnleggSkrevet: 01. Oktober 2017 16:18
Både jeg og Oilers gikk på en smell i går. Men ny dag og nye muligheter :)

Manglerud Star vs Sparta Warriors.

Sparta har imponert og overrasket så langt i sesongstarten. De har vært veldig gode spillemessig, men til tider sløst med mulighetene. En kruttsterk seier mot Storhamar sist, og kommer inn til denne matchen fulle av selvtillit. Eneste tapet er mot Frisk Asker. En kamp de etter spill og sjanser fort kunne vunnet. Spesielt lagkaptein Niklas Roest har imponert, og leder an sammen med Troy Rutkowski og Henrik Malmström.

Manglerud er som vanlig et lag som kriger mye, spiller med stor innsats og med hjerte utenpå drakta. De har hentet inn Jonas Berglund fra Frisk Asker, og han har svart til forventningene med 6 mål på 6 kamper. Det har buttet litt imot for M/S siste tiden, og med under middels keeperspill fra Martin Surek siste tiden, blir det tøft.

Derfor tror jeg Sparta stikker av med seieren i dagens møte.

Manglerud Star vs Sparta B (1.75 i odds)
Tippefrist 16.55

InnleggSkrevet: 01. Oktober 2017 16:52
Med svekket Frisk, som egentlig ikke har imponert sååå voldsomt spillemessig, slang jeg inn en bong på Lillehammer og Sparta til 4.00 i odds.

InnleggSkrevet: 01. Oktober 2017 16:58
Utrolig fristende med Lillehammer ja. Men Frisk har fortsatt god slagkraft, selv uten Dahlberg, Kristiansen, Ødegaard og Geheb. Fristet mer med O5.5 mål i den kampen for min del :)

Men lykke til med spillet :)

InnleggSkrevet: 03. Oktober 2017 17:36
Sparta Warriors vs Lillehammer!

Lag 3 mot lag 2 på tabellen. Sparta kommer til denne kampen nedsablet og rundspilt av Manglerud Star. Sparta hadde vel knapt 2-3 målsjanser i løpet av kampen. Etter en meget solid start har det lugget litt for Sparta. I dag har har de i tillegg endel fravær. Forwards Patrick Erikson, Didrik Svendsen og Herman Kopperud, på backsiden mangler Kristian Østby og Håkon Løken Pedersen. Skadene er såpass mange at de har lånt inn en spiller ved navn Jakop Klang fra IK Comet ( en spiller jeg helt ærlig ikke vet noenting om). Spennende å se om Sparta fortsetter med Ward i mål, eller om de slenger inn keepertalentet Jens Lillegrend.

Lillehammer kommer fra storseier 6-1 mot Frisk Asker. Spesielt importene til Lillehammer er fantastisk gode. Stephane Vigier, Brett Cameron, Joey Benik er rett og slett morsomme å se på når de har dagen. De er raske, bevegelige og tekniske meget gode. De kommer til denne kampen skadefrie, med selvtillit og 3 seire på rappen etter en ujevn start.

Sparta er normalt veldig gode på hjemme is. Men med litt skader, dalende formkurve og et Lillehammer i kanonform, så tror jeg denne vidåpne kampen heller i Lillehammers favør.

Sparta Sarpsborg - Lillehammer IK B

Odds:2.30
Tippefrist: 1855.

Kampen kan også ses på TV2 Sportskanalen.

InnleggSkrevet: 08. Oktober 2017 16:47
Storhamar Hockey vs Vålerenga Hockey

Derby på Hamar. Og to lag i hver sin ende av tabellen. Storhamar er store favoritter. Og jeg regner med at de innfrir!

Begge lag er skadefrie, men Storhamar har en langt større bredde i laget enn Enga. Vålerenga er syltynne bakover, og Storhamar scorer mye mål.

Oddsen på hjemmeseier er egentlig ganske uinteressant, derfor tar jeg sjansen på et handicap spill

Storhamar Hockey - Vålerenga IF H (0-2)

Odds: 2.40
Tippefrst 16.55

InnleggSkrevet: 08. Oktober 2017 18:15
Kjellvis skrev:
Begge lag er skadefrie, men Storhamar har en langt større bredde i laget enn Enga. Vålerenga er syltynne bakover, og Storhamar scorer mye mål.

Morsomt med tips, men når du skal skrive en del tekst om kampene, blir det håpløst med så feil fakta. Storhamar har manglet spiller/e siden sesongstart.
riedle

InnleggSkrevet: 08. Oktober 2017 18:16
riedle skrev:
Kjellvis skrev:

Morsomt med tips, men når du skal skrive en del tekst om kampene, blir det håpløst med så feil fakta. Storhamar har manglet spiller/e siden sesongstart.

Tar den på min kappe. :shock: Gikk litt fort i svingene denne gangen.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 14. Oktober 2017 12:28
Prøver en sylfrekk dobbel i dag.
Sparta Sarpsborg - Kongsvinger Knights
U 5,90 Handikap fulltid (0-2)

Lørenskog IK - Storhamar Hockey
Robin Dahlstrøm 6,50 Scorer mål i 1. periode

Totalodds 38,35

Sparta gjør ikke mer enn de må mot Kongsvinger, som i første bortekampen. Mulig de bare vinner med 1, men jeg tror det kommer et til når Kongsvinger må frem.
Storhamar har gått ut og avgjort de siste kampene i 1.periode, og etter å ha sett Skauen mot Vif sist tror jeg det skjer i dag og. Dahlstrøm blir servert på sølvfat om dagen, + han er sikkert interessert i å vise seg frem.
8-)

InnleggSkrevet: 14. Oktober 2017 13:06
Mitt tips i dag er Storhamar med -1 hcp til 1.87.

Dog er jeg ikke uenig i at det er typisk Sparta og ikke gjøre mer en akkurat det man må.

InnleggSkrevet: 21. Oktober 2017 14:35
De fleste spillselskapet har droppet oddsen på Stjernen kraftig idag formiddag, men Norsk tipping henger som vanlig etter og tilbyr 2.7. Tanker?

InnleggSkrevet: 21. Oktober 2017 14:54
Det er en match jeg er fryktelig usikker på. Selv om det er et fantastisk tidspunkt for Stjernen og møte Oilers. Klarer jeg ikke helt å se at de skal klare poeng. Dessuten tror jeg at det kanskje er en oppvekker for flere spillere der borte at det svake spillet har fått konsekvenser. Dessuten er Stjernen fryktelig svake i egen sone.

Så summa summarium tror jeg Oilers endelig får en seier igjen ( begynner jo faktisk å bli lenge siden sist)
Forrige

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: AnonNym, Bing [Bot] og 17 gjester