SIL SIL SIL v2.0

InnleggSkrevet: 27. Mars 2018 21:41
Gnosten skrev:Forsberg sett på VIP'en på siste semi mot Frisk. Spiller han for Storhamar neste år tro?

Håper da ikke det ser ikke helt at vi har bruk for han vi har en bedre 3 rekke center i Svensson uansett.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 02. April 2018 20:04
http://www.h-a.no/sport/hockey/tjener-millioner-paa-finalespill
Klubben gjør gode penger på sluttspill det sier seg selv, men mer gledelig at det går minst 500.000 i pluss for serien, etter signeringen av Berglund! Minimum 1,5 million for sluttspillet etter at bonuser er utbetalt.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 03. April 2018 22:11
Bovim høyaktuell for Storhamar.
https://www.sa.no/sparta-warriors/ishoc ... -46-488924

InnleggSkrevet: 03. April 2018 23:17
svenoss skrev:Bovim høyaktuell for Storhamar.

Nå har ikke jeg sett Sparta voldsomt mye i år. Men er dette virkelig en forsterkning? Det står i HA at han betraktes som skøytesterk. Jeg kan i så fall ikke forstå at skøytesterk betyr det samme som rask. I hvert fall ikke det jeg så i kvartfinaleserien mot M/S, hvor han ble parkert og kjørt kontra på i PP flere ganger (resulterte i tap også). Noe sarpinger som kan bekrefte/avkrefte? Jeg synes at spillere som Løvhaug Hansen fortjener å bli satsa på, og om det står mellom han og sånne som Bovim, mener jeg svaret bør gi seg sjøl. Ja, Bovim har vel vært en god offensiv back, men er han god nok? Hvem skal i så fall vekk?
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 03. April 2018 23:38
Bovim er en god norsk offensiv back i GET. Om han kommer og Øksnes allerede tyder det på at man ønsker å bruke muligheten nå til å bygge en ny god norsk stamme for flere år fremover. Men da må noen også ut.

InnleggSkrevet: 04. April 2018 11:31
Bovim er meget god på skøyter, ferdigheter og fart.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 04. April 2018 11:48

Men... Har ikke han feil statsborgerskap for at Storhamar skal signere han? 8-)
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 04. April 2018 18:49
Chelsea Dagger skrev:

Men... Har ikke han feil statsborgerskap for at Storhamar skal signere han? 8-)

Det er det det forhandles om nå. Bovim ønsker dobbelt pass mens Storhamar insisterer på svensk statsborgerskap for at overgangen skal gå i orden. Ryktes at de har satt sitt stjerneteam av advokater på saken.

InnleggSkrevet: 04. April 2018 19:15
Hampus er nok norske neste sesong sammen med Østlud da har vi en sterk norsk stamme vi kan bygge videre på.

InnleggSkrevet: 06. April 2018 10:58
Drebin skrev:Bovim er en god norsk offensiv back i GET. Om han kommer og Øksnes allerede tyder det på at man ønsker å bruke muligheten nå til å bygge en ny god norsk stamme for flere år fremover. Men da må noen også ut.

Ganske trygg på at Søgaard og Frøshaug er ferdig etter i år.

Mitt tips er:

Jimmy
Østli
Hansen
Bovim
Bull
Øksnes
Morrison/Utledning

Så har vi Engh/Hesbråten i bakhånd.

Jeg mener at Hesbråthen burde spiller løper, har vist store svakheter i dette sluttspillet.

InnleggSkrevet: 06. April 2018 14:05
Da har Curran blitt enig med Rögle. Synd men ikke uventa.
Storhamar
Brynäs
London Knights

InnleggSkrevet: 06. April 2018 14:28
Åhlberg skrev:Da har Curran blitt enig med Rögle. Synd men ikke uventa.

Perfekt timing!

InnleggSkrevet: 06. April 2018 14:50

Sikkert moro for Curran, men relativt sikker på at han kommer til å falle igjennom. Det kan jo hende han klarer seg når spilletiden faller en del og det gir ekstra overskudd, men alt i alt tror jeg han takler for dårlig det å bli satt under så hardt press som han vil bli i SHL. En ser hvor mye feil han faktisk gjør med den spillestilen sin i GET så kan en bare tenke hvordan det vil arte seg i SHL hvor motstanderen vesentlig oftere tar vare på de sjansene han gir bort. I går var det vel 3 ganger han spilte Lillehammer på blank?

For all del, en utrolig spiller med noen helt sjuke hender. Men det er i GET tempo det fungerer, ikke SHL. Skal bli spennende å se dog.

InnleggSkrevet: 06. April 2018 15:36
KjellKjellenBigset skrev:

Perfekt timing!

Jepp, tar med seg et gull til Sverige.
Storhamar
Brynäs
London Knights
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 06. April 2018 15:39
Curran må så klart tilpasse seg, men det har han gjort denne sesongen og. Han spilte på en helt annen måte i starten av sesongen, før det eksploderte etter et par måneder. Jeg har mine tvil om han holder nivået, spesielt defensivt, men noen blir bedre med bedre medspillere så vi får se.
Synes uansett det er kult at han går rett fra GET til SHL, er ikke så ofte det skjer lenger. Men noen må bare ta den sjansen med de sinnssyke tallene hans.

InnleggSkrevet: 06. April 2018 15:40

Er vel tilbake på Hamar før jul, tipper jeg
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 06. April 2018 15:45
Sakaro skrev:
Drebin skrev:Bovim er en god norsk offensiv back i GET. Om han kommer og Øksnes allerede tyder det på at man ønsker å bruke muligheten nå til å bygge en ny god norsk stamme for flere år fremover. Men da må noen også ut.

Mitt tips er:

Jimmy
Østli
Hansen
Bovim
Bull
Øksnes
Morrison/Utledning

Jeg mener at Hesbråthen burde spiller løper, har vist store svakheter i dette sluttspillet.

Søgaard har kontrakt et år til, og får mye tillit i sluttspillet så jeg er rimelig sikker på at han fortsetter. Söderström er opptatt av bredde i troppen, så jeg tipper vi har 8 seniorbacker neste sesong.
Morrison er jeg positiv til å beholde, han ble beskrevet som mer offensiv enn Curran og om han får en mer ledende rolle neste ses tror jeg han vil blomstre. Vi har gode trenere som får det beste ut av mange av spillerne.

InnleggSkrevet: 06. April 2018 15:46
Tiger_n skrev:

Sikkert moro for Curran, men relativt sikker på at han kommer til å falle igjennom. Det kan jo hende han klarer seg når spilletiden faller en del og det gir ekstra overskudd, men alt i alt tror jeg han takler for dårlig det å bli satt under så hardt press som han vil bli i SHL. En ser hvor mye feil han faktisk gjør med den spillestilen sin i GET så kan en bare tenke hvordan det vil arte seg i SHL hvor motstanderen vesentlig oftere tar vare på de sjansene han gir bort. I går var det vel 3 ganger han spilte Lillehammer på blank?

For all del, en utrolig spiller med noen helt sjuke hender. Men det er i GET tempo det fungerer, ikke SHL. Skal bli spennende å se dog.

Tror du kan få rett, tror ikke han er god nok defensivt til å lykkes i SHL, men skal bli veldig morsomt å se.
Storhamar
Brynäs
London Knights

InnleggSkrevet: 06. April 2018 16:14
Åhlberg skrev:
KjellKjellenBigset skrev:

Perfekt timing!

Jepp, tar med seg et gull til Sverige.

Gullhjelmen kan han sikkert få beholde ja.

InnleggSkrevet: 06. April 2018 21:02
Drebin skrev:
Sakaro skrev:

Mitt tips er:

Jimmy
Østli
Hansen
Bovim
Bull
Øksnes
Morrison/Utledning

Søgaard har kontrakt et år til, og får mye tillit i sluttspillet så jeg er rimelig sikker på at han fortsetter. Söderström er opptatt av bredde i troppen, så jeg tipper vi har 8 seniorbacker neste sesong.
Morrison er jeg positiv til å beholde, han ble beskrevet som mer offensiv enn Curran og om han får en mer ledende rolle neste ses tror jeg han vil blomstre. Vi har gode trenere som får det beste ut av mange av spillerne.

Jeg er 100% sikker på at Morrison har fått beskjed om og være en stay home defence for Storhamar, Han har syke hender og er raskere på jerna en Curran vi kan ha en ny Curran i han.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 07. April 2018 00:45
Curran har bestämt sig
http://bloggar.expressen.se/mrmadhawk/2 ... stamt-sig/

InnleggSkrevet: 11. April 2018 17:34
https://www.expressen.se/sport/hockey/h ... r-leksand/

Søderstrøm vil ikke gi noen kommentar til om han trener Leksand neste sesong. For en måned siden sa han til HA at han var sikker på å trene Storhamar neste sesong. Vet ikke helt hva jeg skal tro.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 12. April 2018 20:21
Da var vi her, Bøtta er på plass i skapet igjen. Ikke til å tro det som har skjedd de siste 4 årene. Selv var jeg så heldig å vokse opp med suksessen på 90-tallet og ble bortskjemt slik, men jaggu var det noen skrale år etter Bøtta i 08. Evig økonomiprat, dårlig lag og dårlige trenere. Men alltid en x-faktor og plutselig kunne Storhamar være innmari gode, eller utrolig dårlige. Husker da Kongsvinger rykket opp var det seriøst diskutert om Skads skulle spille for de.
Og så Larrivée da. De åra etter han kom tilbake var han så mye bedre enn alle andre. Skulle vi vinne, måtte Larry være god. Spilte med skade "hele tida", men styrte alt med Magic. Jobbet hardest, skøt sentret, spilte PP og PK og gjorde alt. Husker de første åra etter han var tilbake, om vi ledet med 1 mot slutten var taktikken å spille Larry 1v1, da gjorde han noe utrolig og satte spikeren. At han endelig fikk lov til å løfta Bøtta, det var så ubeskrivelig fortjent for en canadier som har levd og åndet slik for klubben. Begynner nesten å grine igjen bare av å tenke på det.

Endelig!

InnleggSkrevet: 20. April 2018 23:27
https://www.h-a.no/sport/hockey/27-millioner-i-overskudd-og-mye-dugnadsaand

For noen tall som ble presentert for kalenderåret 2017 av Storhamar, dette er meget sterkt og gledelig måtte det fortsette. Enorm jobb som er lagt ned. Fattige fettere med Njål og de som driver dugnadsgjengen må hylles før 1 puck droppes neste sesong.

2 748 601 kroner er det eksakte overskuddet for 2017 og da røk man i kvartfinalene.

InnleggSkrevet: 21. April 2018 01:19
Nadaa skrev:https://www.h-a.no/sport/hockey/27-millioner-i-overskudd-og-mye-dugnadsaand

For noen tall som ble presentert for kalenderåret 2017 av Storhamar, dette er meget sterkt og gledelig måtte det fortsette. Enorm jobb som er lagt ned. Fattige fettere med Njål og de som driver dugnadsgjengen må hylles før 1 puck droppes neste sesong.

2 748 601 kroner er det eksakte overskuddet for 2017 og da røk man i kvartfinalene.

Dette var positivt overraskende, egentlig helt ekstremt i norsk målestokk. Trodde 2017 skulle bli et relativt svakt år, med kvartfinaleexit og synkende tilskuertall etter jul. Sponsorsiden må ha økt enormt, var jo en periode i høst hvor det nesten daglig ble presentert nye samarbeidspartnere.
ForrigeNeste

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: fjesiltre og 20 gjester