L.I.K. L.I.K. L.I.K. II

InnleggSkrevet: 30. Oktober 2018 06:27
Men spillere som er tatt opp i en GET stall bør vel ikke svekke et lag i 1 div?. De som blir svekket er vel spillerne som ikke får spille GET men må spille jr hockey ned 17-18 åringer , tenker at det må være det beste for utviklingen å spille senior hockey .

InnleggSkrevet: 02. November 2018 18:47
Reichenberg klar for kamp mot Sparta.

https://www.gd.no/sport/ishockey/lilleh ... -18-780406
-hawk-

InnleggSkrevet: 04. November 2018 16:26
Jøss,, har ikke Sportsjef ntg/trener u 21/ og pappa satt sine sønner sammen i 1 rekka :))))

InnleggSkrevet: I går 01:42
Hockey Classic – en tradisjon https://www.gd.no/debatt/sport/leder/ho ... -18-791290

Når det kommer over 9100 denne andre gangen beviser det at det er liv laga for slike kamper. Så det kan helt klart bli en tradisjon. Men hva med å la isen ligge en uke lenger og forsøke med en lørdagskamp til? I så fall tror jeg det må bli med Vålerenga som motstander. Etter Storhamar er Vålerenga det laget som sørger for nest mest tilskuere i Kristins Hall. Vålerenga og Klanen satte opp eget hockey-tog til Gjøvik i serieåpninga i 2017. Det kan de gjøre til Lillehammer også. Tar bare to timer. Det er realistisk med 3-400 fra Oslo til en slik kamp. Ettersom kostnadene ikke øker veldig med ei uke til med is så vil et publikumstall på 4-5000 gi et bra pluss i regnskapet.

InnleggSkrevet: I går 11:15
Sorum skrev:Hockey Classic – en tradisjon https://www.gd.no/debatt/sport/leder/ho ... -18-791290

Når det kommer over 9100 denne andre gangen beviser det at det er liv laga for slike kamper. Så det kan helt klart bli en tradisjon. Men hva med å la isen ligge en uke lenger og forsøke med en lørdagskamp til? I så fall tror jeg det må bli med Vålerenga som motstander. Etter Storhamar er Vålerenga det laget som sørger for nest mest tilskuere i Kristins Hall. Vålerenga og Klanen satte opp eget hockey-tog til Gjøvik i serieåpninga i 2017. Det kan de gjøre til Lillehammer også. Tar bare to timer. Det er realistisk med 3-400 fra Oslo til en slik kamp. Ettersom kostnadene ikke øker veldig med ei uke til med is så vil et publikumstall på 4-5000 gi et bra pluss i regnskapet.

Ikke enig. Håkons Hall-effekten vil bli utvannet ved å legge flere kamper dit. Kanskje vi kan få til noe mot dere i Ungdomshallen.

InnleggSkrevet: I går 21:51
KjellKjellenBigset skrev:Ikke enig. Håkons Hall-effekten vil bli utvannet ved å legge flere kamper dit. Kanskje vi kan få til noe mot dere i Ungdomshallen.

Selvsagt må alt fokus være inn mot Hockey classic. Det sikrer man i så fall ved å legge den til den første av evt to helger. La merke til at det ble spilt en U-18 kamp både fredag og søndag i HH og en U-21 kamp på lørdag. Mulig det var flere kamper også.

Det er klart det er ressurskrevende med et slikt arrangement. Men jeg mener man kunne forsøke en helg til. Når Stjernen hadde Winter-Classic hadde de også en stor U-14 turnering, 24 lag, som ble spilt i fire ishaller i Østfold, og med finalespill på Fredrikstad stadion. Kanskje man kunne få til noe lignende på Lillehammer? Dere har jo tre ishaller. Kanskje kunne Gjøvik vært med. Så kunne alle disse ungdommene være gjester på seriekampen mellom LIK-Vålerenga som spilles lørdag kveld i HH. Der kunne alle som hadde billett til Winter Classic få halv pris. En vanlig hjemmekamp mot VIF i Kristins hall samler gjerne 1600 tilskuere. Hvis kampen spilles i Håkons Hall med litt lavere priser så tror jeg jeg nok man minst kunne ha doblet publikumstallet.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: I går 22:21
Sorum skrev: billett til Winter Classic få halv pris. En vanlig hjemmekamp mot VIF i Kristins hall samler gjerne 1600 tilskuere. Hvis kampen spilles i Håkons Hall med litt lavere priser så tror jeg jeg nok man minst kunne ha doblet publikumstallet.

Beholde isen ei uke for en kamp som i beste fall går i null, for at klansklientellet skal dra på tur med pyropøbelen sin?
Forrige

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Raftman, spade og 22 gjester