L.I.K. L.I.K. L.I.K. II

InnleggSkrevet: 13. November 2016 09:33
Bengtsberg tilbake i dag eller?

InnleggSkrevet: 13. November 2016 11:27
J_B skrev:Bengtsberg tilbake i dag eller?

Kanskje. Morley ute.

InnleggSkrevet: 13. November 2016 12:42
Bengtsberg er fortsatt ute. Morley og Dahl mangler i tillegg.
riedle

InnleggSkrevet: 13. November 2016 12:55
riedle skrev:Bengtsberg er fortsatt ute. Morley og Dahl mangler i tillegg.

Hagen står også over i dag, men det har nok ikke noen annen grunn enn at de er nok backer, og han spilte u-20 i går.
riedle

InnleggSkrevet: 21. November 2016 13:52
En spiller som imponerer meg på L er backen Volden. God defensiv og utrolig taktisk smart i den fysiske delen av spillet.

Er han eget produkt? (gidder ikke Google :) )
WizVaz
"alt godt er enten umoralsk, fetende eller forbudt"

InnleggSkrevet: 21. November 2016 15:02
WizVaz skrev:En spiller som imponerer meg på L er backen Volden. God defensiv og utrolig taktisk smart i den fysiske delen av spillet.

Er han eget produkt? (gidder ikke Google :) )

Er trønder, men gikk på NTG. Har vært borte noen år. Var løper da han dro og kom hjem som back.

InnleggSkrevet: 24. November 2016 21:55
helt håpløst

InnleggSkrevet: 24. November 2016 22:28
Har Bjuhr ennå klart å krysse blå MED puck ?

InnleggSkrevet: 24. November 2016 22:32
Godt det ble seier til slutt, men her rota vi bort 1 poeng. Igjen er det kun 1100 på tribuna.. Eller sikkert 900, men 1100 solgte billetter. Det er flaut!

InnleggSkrevet: 24. November 2016 23:04
J_B skrev:Godt det ble seier til slutt, men her rota vi bort 1 poeng. Igjen er det kun 1100 på tribuna.. Eller sikkert 900, men 1100 solgte billetter. Det er flaut!

Det kommer ikke til å bli noen særlig flere heller. Lev med det eller ta initiativ til mytteri. Antakelig er det det som må til.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 25. November 2016 17:18
Fin måte å få flere tilskuere på; gå ut mot eget publikum!
http://www.lillehammerhockey.no/dagen-derpa/

InnleggSkrevet: 25. November 2016 19:37
Drebin skrev:Fin måte å få flere tilskuere på; gå ut mot eget publikum!

Det er bare å gratulere, det trekker ikke flere folk til Kristins Hall med å gå ut på den måten.

Selv viste jeg ikke at det var kamp igår, før det kom en sak på GD´s nettside, like før kampstart.
Da er det, for min del, forsent å komme seg på kamp ( har en drøy halvtime å kjøre til Lhmr. )

Om L.I.K hadde kampreklame i papirutgaven, det vet jeg ikke.
Har heller ikke sett noen bannere med reklame for hockey kamp de siste årene i Lillehammer, heller ingen plakater på butikker eller bensinstasjoner i lokalområdet.

Det bør være det minste de kan få til.
-hawk-
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 25. November 2016 22:11
hawk skrev:

Det er bare å gratulere, det trekker ikke flere folk til Kristins Hall med å gå ut på den måten.

Selv viste jeg ikke at det var kamp igår, før det kom en sak på GD´s nettside, like før kampstart.
Da er det, for min del, forsent å komme seg på kamp ( har en drøy halvtime å kjøre til Lhmr. )

Har heller ikke sett noen bannere med reklame for hockey kamp de siste årene i Lillehammer, heller ingen plakater på butikker eller bensinstasjoner i lokalområdet.

Det var kampannonse i GD og bannere på Hageland og ved fakkelmannen ovenfor Mesna-senteret.

InnleggSkrevet: 25. November 2016 22:34
Ræva markedsføring, eldgammelt kamparrangement og uambisiøse holdninger er i all hovedsak grunnen til at Lillehammer ikke fenger publikum. Ingen vet at det er kamp med mindre man er laaaangt over middels interessert, og den menigheten består jo av ca. 1100 stykker. Og har du vært på kamp, så får du inntrykk av å ha opplevd det samme tusen ganger tidligere. Det blir som å gå på kino og se opp igjen den samme filmen flere ganger. Å se den samme filmen tre ganger i uka blir nok i overkant for mange, da filmen tidligere har signalisert at den heller ikke har noen ambisjoner om å vinne en oscar.

InnleggSkrevet: 25. November 2016 23:02
hawk skrev:

Synes det hun skriver er helt innafor. Altså at hun ikke går ut mot eget publikum. Det pekes på en del fakta om laget denne sesongen som man kunne håpe ville bidra til høyere publikumstall. At det er det samme kamp etter kamp gjelder stort sett i alle haller. Arrangementet er til og med litt dårligere på Jordal denne sesongen uten fyrverkeri ifm introen. På Lillehammer er det da vitterlig en stor og viktig forskjell!? Laget er på 3. plass og er f.eks åtte poeng foran Storhamar. Det må da også være spennende kamper når de vinner med et mål gang etter gang?

Har ikke vært på bortekamp i Kristins Hall på mange år nå. Men tenker det kunne være en idè, hvis mulig, å legge om til NHL-rink for å få plass til to mindre tribuner på langsiden hvor spillerbenkene er nå. To tribuner som starter nede ved vantet. Å øke kapasiteten når man sliter med halvfull hall høres kanskje rart ut, men jeg tenker at det å gjøre noen grep i arenaen kan bidra til at det kommer mere folk.

Publikumstallene er svært viktig for klubbene. Gode publikumstall genererer større interesse for laget, både blant potensielle nye publikummere og de som ikke går så ofte. Ikke minst i jobben opp mot sponsorer. Derfor har i jeg i publikumstråden tatt til orde for at vi burde operere med korrekte publikumstall, basert på at man teller fysisk antall personer. Og så tar man det derfra. Når man ser at Lillehammer ligger på et snitt på 1400 er det spesielt at naboklubben, rivalen på alle måter, med et enkelt tastetrykk teller med inntil 1500 personer som ikke er på kampen engang. Ikke ment for å dra opp den diskusjonen i feil tråd, så ta det bare som et spark fra Tigerstaden.

InnleggSkrevet: 26. November 2016 08:27
sundayleague skrev:

Det var kampannonse i GD og bannere på Hageland og ved fakkelmannen ovenfor Mesna-senteret.

Reklame for kampen i bykjernen, hva med de som bor utenfor byen og ikke er i Lhmr. sentrum daglig, hvordan skal de få med seg at det er kamp?

Det kan ikke koste L.I.K mye penger å få opp noen plakater på Brøttum, Vingrom, Gausdal, Øyer, Tretten.
Flust av butikker og besinstajoner som kunne hatt en plakat hengende på sine tavler.
-hawk-
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 26. November 2016 10:57
Sorum skrev:Ikke ment for å dra opp den diskusjonen i feil tråd, så ta det bare som et spark fra Tigerstaden.

Greiere å ta det her, siden det ble slaktet fra alle hold i den aktuelle tråden?

InnleggSkrevet: 26. November 2016 14:22

Nå var nok dette tenkt som en kommentar fra en skribent, og ikke et innlegg fra klubben. Derfor skriver hun også "jeg", og underskriver også med sitt eget navn. Det gir en forskjell så vidt jeg kan forstå.
riedle

InnleggSkrevet: 27. November 2016 20:48
Sorum skrev: Når man ser at Lillehammer ligger på et snitt på 1400 er det spesielt at naboklubben, rivalen på alle måter, med et enkelt tastetrykk teller med inntil 1500 personer som ikke er på kampen engang.

Nå har du blitt forklart, fra hold, at denne tellemåten er vanlig i Get og andre idretter. Når det gjelder disse 1500 dreier det seg om en match mot Kongsvinger, hvor det møtte opp 1500 færre fysisk, enn solgte billetter. Nå har du blitt minnet på dette så mange ganger Sorum, at jeg mistenker du lider av ett tidlig stadie åreforkalkning :lol:

InnleggSkrevet: 28. November 2016 20:48
Hvordan er skadesituasjonen nå? Kun Morley ute?

InnleggSkrevet: 15. Februar 2017 11:40
Herlig å ha med Cameron og Vigier enda en sesong! Håper dog Cameron kan bruke sommeren på å jobbe med sinnemestring! Han har nesten 1 poeng i snitt per kamp til tross for snart 200 utvisningsminutter

InnleggSkrevet: 15. Februar 2017 11:54
Hvem ønsker dere å ha med videre neste sesong ? Selv ønsker jeg Bjuhr ut, og Dineen inn. Resten av importene er også velkomne, men frykter noen av de blir vel kostbare. To-tre årskontrakter til Ellingsen, Dahl, Noer og Nyhus.

InnleggSkrevet: 15. Februar 2017 12:27
Dropzone skrev:Hvem ønsker dere å ha med videre neste sesong ? Selv ønsker jeg Bjuhr ut, og Dineen inn. Resten av importene er også velkomne, men frykter noen av de blir vel kostbare. To-tre årskontrakter til Ellingsen, Dahl, Noer og Nyhus.

Dineen var meget bra da han var her, men han har en betydelig svakere sesong når det gjelder +- stats og poeng i år. Men kan se ut som om hele laget er dårligere enn foregående sesong også. Jeg ville kanskje byttet ut Bjuhr med en back. Ellers enig med at det hadde vært nydelig med lange kontrakter til Ellingsen, Dahl, Noer og Nyhus, sleng gjerne på en lang kontrakt til Nystuen også for min del. Jeg er faktisk litt usikker på Morley jeg da, uten tvil en fantastisk spiller men litt risky med tanke på skader kanskje? Har vel hatt hodeskader tidligere?

InnleggSkrevet: 15. Februar 2017 15:00
Hva har skjedd med Bjuhr? Fantastisk i starten på sesongen.

InnleggSkrevet: 16. Februar 2017 17:03
Cameron og muligens Morley ute resten av seriespillet. Da blir topp 4 veldig vanskelig tror jeg
ForrigeNeste

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Badman og 16 gjester