L.I.K. L.I.K. L.I.K. II

Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 03. Desember 2017 22:01
J_B skrev:Cameron -8 og Vigier/Morley -7 siste seks kampene

Stakkars gutter - må jo dra hele laget, i tillegg til at de spiller alt for mye!!! Tanken er tom...
Trond Johnsen. Life is hard - and then you die...

InnleggSkrevet: 03. Desember 2017 22:14
https://www.hockey.no/live/Statistics/P ... mid=852911
Friestad (+2) og Dahl (+1) de eneste med + i statistikken på de siste 10 kampene
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 03. Desember 2017 22:48
J_B skrev:https://www.hockey.no/live/Statistics/Players?date=03.12.2017&tournamentid=374256&teamid=852911
Friestad (+2) og Dahl (+1) de eneste med + i statistikken på de siste 10 kampene

All ære og kred til dem!!

InnleggSkrevet: 04. Desember 2017 10:39
KjellKjellenBigset skrev:
J_B skrev:
MaxDelt skrev:Skauen - L.I.K. 2-1 etter 2 perioder:

Dette Lillehammer-laget går fra vondt til verre...
Kommer det ikke en respons i 3. periode, blir det spennende å høre Kvarnstrøms analyse etter kampen - både om selve kampen og generelt...

Kommentar fra Kvarnstrøm: Lørenskog har god keeper og vi spilte en ganske bra match..

Ganske bra? Hyfsad tipper jeg på. Hvis vi taper i dag og han kommer med noen gullkorn i etterkant, så seiler han opp som favoritt til stillingen som informasjonsminister i Irak.

Hyfsad betyr greit/ganske bra.

InnleggSkrevet: 04. Desember 2017 10:52
Tenno skrev:Hyfsad betyr greit/ganske bra.

Ok. Jeg har alltid tolket hyfsad som superlativ på et nivå godt over greit/ganske bra.

InnleggSkrevet: 04. Desember 2017 11:39
Tenno skrev:Hyfsad betyr greit/ganske bra.

Ok. Jeg har alltid tolket hyfsad som superlativ på et nivå godt over greit/ganske bra.

Jeg skal ikke være for bastant altså, men sjekket på google translate nå og da ble det ganske bra... Uten at det er noen fasit.

InnleggSkrevet: 06. Desember 2017 10:46
Meget deilig med seier igjen!

InnleggSkrevet: 07. Desember 2017 22:49
Slipper til 50 skudd mot et Sparta-lag på halv tolv. Hyfsad match? Synd at Sparta i form av sitt seiersmål måtte gi oss et konkret svar på hvorfor dette Lillehammer-laget har ramlet sammen og egentlig ikke er noe mer enn en middelhavsfarer.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 08. Desember 2017 09:59
Morsom kurositet!

Jeg husker at jeg i begynnelsen av sesongen, uttrykte bekymring (på lokalt hockeyforum for L.I.K.) for at vi muligens kom til å savne fjorårskaptein A Grønlunds lederegenskaper - både på og utenfor isen.

Dette ble regelrett latterliggjort av flere medlemmer, av de såkalt ekspertene, blant L.I.K.-fansen - sogar noen som er på inne på Puckprat også. Den ene etter den andre fansen diltet etter "LEDEREN" som PÅPEKTE AT VI OGSÅ "savnet" Svein Enok Nørstbø.

Hovmod står for fall.

Ellers ville jeg bare si at jeg har vondt av L.I.K.-gutta for tiden...

I går la de ned 100% innsats!

InnleggSkrevet: 08. Desember 2017 11:35
MaxDelt skrev:Morsom kurositet!

Jeg husker at jeg i begynnelsen av sesongen, uttrykte bekymring (på lokalt hockeyforum for L.I.K.) for at vi muligens kom til å savne fjorårskaptein A Grønlunds lederegenskaper - både på og utenfor isen.

Dette ble regelrett latterliggjort av flere medlemmer, av de såkalt ekspertene, blant L.I.K.-fansen - sogar noen som er på inne på Puckprat også. Den ene etter den andre fansen diltet etter "LEDEREN" som PÅPEKTE AT VI OGSÅ "savnet" Svein Enok Nørstbø.

Hovmod står for fall.

He he, husker at det ante meg at du misforstod den gangen. Jeg var ikke uenig at Grønlund var en meget god back å ha i laget, og sikkert mange andre med meg også. Poenget mitt var kun det med å snakke om/savne spillere som uansett er borte. Det hjelper ingen uansett.
riedle

InnleggSkrevet: 08. Desember 2017 12:06
Er det Riedle som er lederen?

Her inne uttrykte jeg skepsis til lagbyggingen idet Benik ble signert, da jeg mente vi manglet minst en spielführer fra backplass til å fordele pasninger og hamre inn mål. Det er nettopp dette som er grunnen til at vi i begrenset glad klarer å koble kvelertak og snurre rundt i minutt etter minutt i offensiv sone, slik motstanderen gjerne gjør med oss innimellom.

Ellis hadde jeg aldri særlig store forventninger til for å være helt ærlig. Han burde prestert bedre i Alpeligaen for å kunne være mannen vi sårt trenger. Totalt 53 poeng hittil på backkorpset. Curran har vel alene mer innen jula ringes inn... :evil:

InnleggSkrevet: 08. Desember 2017 12:43
KjellKjellenBigset skrev:Er det Riedle som er lederen?

På ingen måte :D Men noen har tydeligvis fått det for seg. Kanskje fordi man uttaler det man mener, og ikke det andre mener?

Det med backkorpset er det vel ikke mange som er uenig i. Men når det først ble som det ble, må man bare håpe de kan finne igjen den enkle måten å gjøre ting på. Ikke minst nå når motstanderne har sett hvor de skal presse hardest.
riedle
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 08. Desember 2017 13:01
KjellKjellenBigset skrev:Totalt 53 poeng hittil på backkorpset. Curran har vel alene mer innen jula ringes inn... :evil:

Er det noe å syte over? Vårt har... 18... :lol:
®

InnleggSkrevet: 08. Desember 2017 13:03
riedle skrev:

På ingen måte :D Men noen har tydeligvis fått det for seg. Kanskje fordi man uttaler det man mener, og ikke det andre mener?

Det med backkorpset er det vel ikke mange som er uenig i. Men når det først ble som det ble, må man bare håpe de kan finne igjen den enkle måten å gjøre ting på. Ikke minst nå når motstanderne har sett hvor de skal presse hardest.

Å ja..... jeg hadde et håp om at det var jeg som var lederen. Søren òg! :lol:

Det er altså backer som er best MED puck som savnes. Akkurat nå har vi et backkorps der alle backene har sine beste ferdigheter UTEN puck. Det kan ikke gå i lengden det vet du.

InnleggSkrevet: 08. Desember 2017 13:08
riedle skrev:

Å ja..... jeg hadde et håp om at det var jeg som var lederen. Søren òg! :lol:

Your welcome :D
riedle

InnleggSkrevet: 10. Desember 2017 21:10
10 poeng på de 10 siste kampene, 1 poeng i snitt
Før pausen i november hadde de 40 poeng på 17 kamper, 2,35 poeng i snitt.

Med samme snitt som før pausen ville Lillehammer hatt 63 poeng, nå står de med 50 poeng.
21 bak Storhamar, 10 poeng opp til Sparta på andre og 5 bak Frisk på tredje.

Ser vi nedover på tabellen er VIF kun 7 poeng bak.

Lillehammer og VIF har en kamp mindre spilt enn de 3 på topp.

Poengfangsten må opp, om Lillehammer skal få muligheten til å bestemme hvem de møter i kvarten.
-hawk-

InnleggSkrevet: 10. Desember 2017 21:17
hawk skrev:10 poeng på de 10 siste kampene, 1 poeng i snitt
Før pausen i november hadde de 40 poeng på 17 kamper, 2,35 poeng i snitt.

Med samme snitt som før pausen ville Lillehammer hatt 63 poeng, nå står de med 50 poeng.
21 bak Storhamar, 10 poeng opp til Sparta på andre og 5 bak Frisk på tredje.

Ser vi nedover på tabellen er VIF kun 7 poeng bak.

Lillehammer og VIF har en kamp mindre spilt enn de 3 på topp.

Poengfangsten må opp, om Lillehammer skal få muligheten til å bestemme hvem de møter i kvarten.

Kunne jo begynt med tre poeng i dag da, som de høflig takket nei til mot et umotivert og energiløst Oilers-lag. :x

InnleggSkrevet: 11. Desember 2017 09:55
Det er snart jul, må by på en liten gave da :)
-hawk-

InnleggSkrevet: 21. Desember 2017 22:34
L.I.K. er på en oppadgående kurve og det kan jeg like, men likevel har jeg et utenomsportslig spørsmål med en negativ undertone: Finnes det virkelig ikke noen i ledelsen med et snev av kremmerånd? :roll:

InnleggSkrevet: 30. Desember 2017 19:56
Sondre Bjerke MÅ ha spilt seg inn i landslagsdiskusjonen i løpet av disse to romjulskampene. Klassespiller! Foreslår at han bytter navn fra Bjerke til Bærebjelke. Så god er han.

InnleggSkrevet: 31. Desember 2017 14:39
Morsomt å følge Lillehammer om dagen men må si at med den troppen ville nok Hartzell fått mye mer ut av. Mye dårlig fra trener siden.. Og rovdrift på enkelte spillere. Lover ikke bra mot sluttspillet
BINGO :)
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 31. Desember 2017 14:51
Bingo skrev:Morsomt å følge Lillehammer om dagen men må si at med den troppen ville nok Hartzell fått mye mer ut av. Mye dårlig fra trener siden.. Og rovdrift på enkelte spillere. Lover ikke bra mot sluttspillet

Kommer nok inn ny trener til neste år, tipper jeg... ser ikke bort fra det blir en med kjennskap i klubben... Virker som Kvarmstrøm har fått laget så langt som han klarer med de spillerne han har til disposisjon...

InnleggSkrevet: 31. Desember 2017 15:04
Bingo skrev:Morsomt å følge Lillehammer om dagen men må si at med den troppen ville nok Hartzell fått mye mer ut av. Mye dårlig fra trener siden.. Og rovdrift på enkelte spillere. Lover ikke bra mot sluttspillet

Enig med deg angående Hartzell. Men spiller våre toppspillere så mye mer enn toppspillerne i andre lag? Har bare sjekket noen tilfeldige kamper og ser da ikke ut som våre toppspillere spiller mer enn andre lags toppspillere (med forbehold om at TOI-statistikken på hockey.no stemmer sånn noenlunde)

InnleggSkrevet: 31. Desember 2017 15:17
Taktiske Tor blir trener neste sesong og Reichenberg gjør comeback. Bjerke ny kaptein. Da snakker vi bøtte, tenker jeg! :lol:
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 31. Desember 2017 16:51
KjellKjellenBigset skrev:Taktiske Tor blir trener neste sesong og Reichenberg gjør comeback. Bjerke ny kaptein. Da snakker vi bøtte, tenker jeg! :lol:

Med taktiske Tor tilbake som trener, hadde jeg fått vibber om Messias...
ForrigeNeste

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: AMK79, Drebin, Google [Bot], Sorum og 24 gjester