STJERNEN - STJERNEN - STJERNEN

InnleggSkrevet: 08. August 2011 15:57
Tar meg den frihet i å opprette Stjernens egen tråd her.

InnleggSkrevet: 08. August 2011 18:26
Hvordan så rekkene ut i treningskampen mot sparta?
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 08. August 2011 18:38
_16_ skrev:Hvordan så rekkene ut i treningskampen mot sparta?

1. Rekken var elendig
2. Rekken var elendig, så fikk blomqvist liten disp. Da ble den litt bedre
3. Rekken var elendig, ble enda mer elendig etter at den ene spilleren fikk bank (husker ikke navn)
4. Rekken..... Hadde de en 4. rekke?
"Gje ungdommen ei flaska brennevin før idretten tar de"
- Per inge Torkildsen

InnleggSkrevet: 08. August 2011 18:43
Ille morsom

InnleggSkrevet: 08. August 2011 19:04
KaSkade skrev:

1. Rekken var elendig
3. Rekken var elendig, ble enda mer elendig etter at den ene spilleren fikk bank (husker ikke navn)

Here we go again. Hadde helt seriøst håpet at dette forumet i noe større grad skulle vise seg å ikke inneholde drittslenging og tull. Vi som er først på her nå setter standarden, og det etter min oppfatning hadde det vært til det gode for alle om vi forsøkte å ha en tålig bra tone oss i mellom.

InnleggSkrevet: 08. August 2011 19:19
Bernie skrev:
KaSkade skrev:

1. Rekken var elendig

Here we go again. Hadde helt seriøst håpet at dette forumet i noe større grad skulle vise seg å ikke inneholde drittslenging og tull. Vi som er først på her nå setter standarden, og det etter min oppfatning hadde det vært til det gode for alle om vi forsøkte å ha en tålig bra tone oss i mellom.
Jøje meg... Dette er da laangt innenfor av hva vi må tåle, vi er ikke på møte hos indremisjonen heller?

InnleggSkrevet: 08. August 2011 19:35
Ravis skrev:
Bernie skrev:
KaSkade skrev:
1. Rekken var elendig

Jøje meg... Dette er da laangt innenfor av hva vi må tåle, vi er ikke på møte hos indremisjonen heller?

Det er da strengt tatt forskjell på indremisjonen og saklighet. Jeg håper dette forumet har moderatorer som kan gå inn og fjerne både tråder og innlegg som ikke er relaterte til emnet, som ikke er seriøse eller som kun handler om å slenge mest mulig dritt. Jeg er enig i at det skal være akseptabelt å si sin mening, men hold den for alles skyld på et seriøst nivå. Lag heller egne tråder hvor de som ønsker å lese og evt. skrive drittslenging, kan ta del i det.

Dessuten så slapp ikke 3. rekka til Stjernen inn et eneste mål, for den som var interessert i det. Noe mer vet jeg ikke, ettersom jeg ikke fikk sett kampen. 3. rekka bestod av Martin Lund (center), Andreas Heier (løper) og Dennis Pegenius (løper). En relativt ung rekke. Virker som om de klarte seg bra.

InnleggSkrevet: 08. August 2011 19:36

For så vidt enig i det, og ikke noe stort oppstuss av den grunn. Temperatur og meningsutvekslinger skal det helt klart være i et hockeyforum, men min oppfatning er i alle fall at vi kan vise litt respekt i de respektive klubbtrådene. Der bør lagenes egne supportere etter mitt syn ha en liten "frisone" hvor man kan diskutere egen klubb i ro og mak uten at "uvedkommede" blander seg inn og disser ethvert innlegg.

Om Stjernen-tråden skal overfylles av diverse meldinger fra f.eks. særpinger, blir noe av poenget med disse trådene som skal leve over lang tid borte - det er nå mitt syn på saken.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 08. August 2011 19:39
Bernie skrev:

For så vidt enig i det, og ikke noe stort oppstuss av den grunn. Temperatur og meningsutvekslinger skal det helt klart være i et hockeyforum, men min oppfatning er i alle fall at vi kan vise litt respekt i de respektive klubbtrådene. Der bør lagenes egne supportere etter mitt syn ha en liten "frisone" hvor man kan diskutere egen klubb i ro og mak uten at "uvedkommede" blander seg inn og disser ethvert innlegg.

Om Stjernen-tråden skal overfylles av diverse meldinger fra f.eks. særpinger, blir noe av poenget med disse trådene som skal leve over lang tid borte - det er nå mitt syn på saken.

dette! +1

InnleggSkrevet: 08. August 2011 19:50

Tror rekkene var som følger:

Gustafson, Mangan, Furuset Andersen
Syversen, Hermansson, Skinnars
Heier, Lund, Pegenius
M. Paulsen, Stenersen, Egeland

InnleggSkrevet: 08. August 2011 19:55
Dessuten så slapp ikke 3. rekka til Stjernen inn et eneste mål, for den som var interessert i det. Noe mer vet jeg ikke, ettersom jeg ikke fikk sett kampen. 3. rekka bestod av Martin Lund (center), Andreas Heier (løper) og Dennis Pegenius (løper). En relativt ung rekke. Virker som om de klarte seg bra.[/quote]

Heier endte på -2

(Fikk ikke helt til å sitere deler av et innlegg)

InnleggSkrevet: 08. August 2011 20:25
dickens-dickens skrev:Dessuten så slapp ikke 3. rekka til Stjernen inn et eneste mål, for den som var interessert i det. Noe mer vet jeg ikke, ettersom jeg ikke fikk sett kampen. 3. rekka bestod av Martin Lund (center), Andreas Heier (løper) og Dennis Pegenius (løper). En relativt ung rekke. Virker som om de klarte seg bra.

Heier endte på -2

(Fikk ikke helt til å sitere deler av et innlegg)[/quote]

Mye mulig. Lund endte hvert fall på 0 i følge seg selv. Kan ha kommet i undertall evt., eller under bytter for Heier.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 08. August 2011 20:56
Noen som kan si litt om de nye importene ? noen som har utmerket seg positivt enda?
Selvfølgelig altfor tidlig å si om noen blir en "hit" i år. men jeg har verken fått sett trening eller kampen på lørdag grunnet ferie.
Så takker for svar :)
Sittegruppa
STJERNEN HOCKEY

InnleggSkrevet: 08. August 2011 21:43
Ingen som utmerket seg spesielt i kampen, bortsett fra at Gustafsson serverte Sparta et drømmepass de scoret på og Antonoff som virket som en meget solid back (litt på etterskudd et par ganger, men alt i alt sterk og god).
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 08. August 2011 22:20
Antonoff virker best av de nye importene utifra en fattig match. Skinnars imponerte mest av samtlige på lørdag.

Det sies at bla. Mangan imponerer på trening. Tror ikke vi skal dømme noen etter den matchen der. Vet at det har vært NULL fokus på spillesystemer osv. Det begynte de med i dag, etter at Sundquist har sett alle gutta i kamp :)
Heia Stjernen!

InnleggSkrevet: 08. August 2011 23:27
Bernie skrev:

Heier, Lund, Pegenius

Hvordan var backparene??
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 08. August 2011 23:35
_16_ skrev:
Bernie skrev:

Heier, Lund, Pegenius

Hvordan var backparene??

Hagberg - Antonoff
Blomman - Karlsson
Gabrielsen - Qvistgaard

Kan opplyse om at Skinnars spilte Center, og klarte seg meget bra.
Heia Stjernen!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 09. August 2011 10:29
Positiv nykommer

Phil Mangan gleder seg til å ta fatt på oppgavene i Stjernen, men det er mye som er nytt for en ung canadier.

http://www.demokraten.no/lokalsport/article5694449.ece
Oilers forallti' uansett

Bilde

InnleggSkrevet: 09. August 2011 19:42
Det jeg syns var positivt var at vi delte ut flere saftige taklinger i kampen her, enn det vi gjorde hele fjorår sesongen? :D
Bra at det skal gjøre litt vondt ihvertfall å møte Stjernen igjen :)
Bilde

-Molviken

InnleggSkrevet: 09. August 2011 19:56
Molviken skrev:Det jeg syns var positivt var at vi delte ut flere saftige taklinger i kampen her, enn det vi gjorde hele fjorår sesongen? :D
Så lenge Stjernen spiller rævva hockey skjønner jeg at underholdningen må komme et annet steds fra. Dere har jo Egeland, en attraksjon i seg selv.

InnleggSkrevet: 09. August 2011 22:11
Ravis skrev:
Molviken skrev:Det jeg syns var positivt var at vi delte ut flere saftige taklinger i kampen her, enn det vi gjorde hele fjorår sesongen? :D
Så lenge Stjernen spiller rævva hockey skjønner jeg at underholdningen må komme et annet steds fra. Dere har jo Egeland, en attraksjon i seg selv.

Stjernen spilte ikke ræva hockey første halvdel av kampen, hadde veldig mange sjanser dem skulle ha scora på, men med tanke på det var første kampen, så kommer sjansene til å sitte framover. Siste halvdel av kampen så hadde ikke guttane noe krefter igjen, og sparta gjorde det dem ville. Sparta vant fullt fortjent enkelt å greit.

Taklinger er hockey, og alle områder som Stjernen er bedre i år enn i fjor er underholdning for meg som holder med Stjernen.
Hva andre Stjernen supportere syns, får dem svare på.

Enkelte spillere er en attraksjon. Elsket av sine egne, og hatet av motstanderne.

Bare Stjernen viser forbedring/fremgang fra fjoråret så er jeg fornøyd jeg. Det tror jeg flere andre er også :)
Bilde

-Molviken

InnleggSkrevet: 11. August 2011 02:06
Da er det snart klart for treningskamp mot Lørenskog der inne, noen som skal innover?

Tanker om kampen?

Stjernen sine rekker?

InnleggSkrevet: 11. August 2011 10:17
Hmm... Er du sikker på at det er kamp i dag. Mener å huske at en av kampene som er annonsert denne uken er feil. Trodde ikke de skulle spille før neste uke mot Enga

InnleggSkrevet: 11. August 2011 11:02
Dem spiller idag mot Lørenskog kl.19.00
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 15. August 2011 22:19
Noen som skal se matchen mot VIF i morra klokka 1900 i Stjernehallen? Vi håper på årets første mål i morgen kveld!

Gratulerer Stjernen med kjempeinnsats på Ironman. 3 på topp 11 er bra jobba ;) 4-plass for et så ungt lag er fantastisk!
Heia Stjernen!
Neste

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot], Puck, riedle og 22 gjester