SPARTA SPARTA SPARTA II

InnleggSkrevet: 15. Januar 2018 17:30
Karaw skrev:Helt riktig.

Lukter tribuneplass på Karlsson HVIS Wolfe rekker å komme tilbake.

Tror nok det jeg og. Jeg har selv vært ganske kritisk til Karlsson, men jeg skal ta han litt i forsvar. For han er litt Nermark type, ganske god i egen sone, og skjermer pucken ganske bra med kroppen. Og det tror jeg blir viktig i sluttspillet. Men han er ganske stor, så skulle ønske han brukte fysikken mer.
Carolina Panthers, Hurricanes og Sparta.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 15. Januar 2018 22:05
Her en liten videosnutt med intervju med våres nye canadier Kevin Sundher og med Sjur :

https://www.youtube.com/watch?v=oFb88D2lb_w

Han har jeg trua på folkens! :D
Mvh Esa.

InnleggSkrevet: 23. Januar 2018 20:14
Angående keepersituasjonen: Er de ikke fornøyd med Ward i Sparta? Synes de bruker Lillegrend vel mye, når det syntest som om Ward skulle satses på som 1.keeper?!

InnleggSkrevet: 23. Januar 2018 20:25
hillhome skrev:Angående keepersituasjonen: Er de ikke fornøyd med Ward i Sparta? Synes de bruker Lillegrend vel mye, når det syntest som om Ward skulle satses på som 1.keeper?!

Jeg tipper Sparta tenker lengre enn denne sesongen. Tvilsomt at Ward blir en sesong til. Dessuten har jo Lillegrend vært minst like god de kampene han har stått, om ikke bedre til tider.

InnleggSkrevet: 24. Januar 2018 09:39
Huff, Trengte ikke at Tommy K. fikk matchstraff nå, når det er så viktig å beholde 2.plassen. Tipper han får 2-3 matchers avstengelse

https://www.hockey.no/live/Live/Match/6579988

InnleggSkrevet: 24. Januar 2018 13:26
hillhome skrev:Huff, Trengte ikke at Tommy K. fikk matchstraff nå, når det er så viktig å beholde 2.plassen. Tipper han får 2-3 matchers avstengelse

Nå har vel Didrik sonet ferdig sin karantene, så han er vel klar i morgen mot VIF
Uten at jeg dermed setter likhetstegn mellom de to :)

InnleggSkrevet: 24. Januar 2018 18:08
hillhome skrev:Huff, Trengte ikke at Tommy K. fikk matchstraff nå, når det er så viktig å beholde 2.plassen. Tipper han får 2-3 matchers avstengelse

Er ikke ofte jeg forsvarer Tommy med fikk han Match og Soares kun game. Hvorfor i alle dager blir det bedømt sånn, Soares var minst like ivrig. Tommy kunne sikkert spart seg for siste slaget er mulig det er derfor han for match???

InnleggSkrevet: 24. Januar 2018 18:22
Nadaa skrev:

Er ikke ofte jeg forsvarer Tommy med fikk han Match og Soares kun game. Hvorfor i alle dager blir det bedømt sånn, Soares var minst like ivrig. Tommy kunne sikkert spart seg for siste slaget er mulig det er derfor han for match???

Sitat dommersjef Geir Thomas Olsen:

Dommersjef skrev:– Det oppstår en situasjon der begge spillerne (Kristiansen og Soares) blir utvist for roughing. Årsaken til at den ene spilleren (Kristiansen) får en strengere straff er at han er mer voldsom og holder på lenger, sier dommersjef Geir Thomas Olsen til Sarpsborg Arbeiderblad.

InnleggSkrevet: 24. Januar 2018 18:34
Brevik1 skrev:
Nadaa skrev:

Sitat dommersjef Geir Thomas Olsen:

Dommersjef skrev:– Det oppstår en situasjon der begge spillerne (Kristiansen og Soares) blir utvist for roughing. Årsaken til at den ene spilleren (Kristiansen) får en strengere straff er at han er mer voldsom og holder på lenger, sier dommersjef Geir Thomas Olsen til Sarpsborg Arbeiderblad.

Så han blir straffet for og slåss bedre ref. voldsom.............. og holde på lengre. holde på lengre er jeg enig i, men og få straff for og være bedre til å sloss er feil i min bok.

InnleggSkrevet: 24. Januar 2018 20:06
Brevik1 skrev:

Nå har vel Didrik sonet ferdig sin karantene, så han er vel klar i morgen mot VIF
Uten at jeg dermed setter likhetstegn mellom de to :)

Tommy er hardtarbeidende, tøff og ikke minst real på ordentlig. Didrik er bare ute for å skade andre spillere. Det er forskjellen på de to.

InnleggSkrevet: 24. Januar 2018 22:34
Må si meg enig med Huum. Som jeg skrev etter Lillehammer bataljen. Får håpe Didrik snart er ferdig i Sparta( Hadde nesten håpt at klubben kvittet seg med han når han ble utestengt). Han bidrar med særdeles lite. Meget begrenset hockeyspiller, og mister hodet alt for lett fordi han skal kompensere for begrensingene.

InnleggSkrevet: 25. Januar 2018 14:27
To kamper på Tommy K.

Dette begynner å bli fuckings latterlig.
"-Vi skal ende blant topp tre i serien. Jeg hater å tape."

InnleggSkrevet: 25. Januar 2018 15:34
AnonNym skrev:To kamper på Tommy K.

Hadde ærlig talt ikke regnet med annet! Latterlig? JA!!

InnleggSkrevet: 25. Januar 2018 17:43
hillhome skrev:

Latterlig og latterlig. Matchstraffen er grei, han får 1 kamp for den. Han er repeat offender og får 1 kamp for det. Ser ikke hva som er latterlig med straffen?
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 25. Januar 2018 17:52
Brevik1 skrev:
hillhome skrev:

Latterlig og latterlig. Matchstraffen er grei, han får 1 kamp for den. Han er repeat offender og får 1 kamp for det. Ser ikke hva som er latterlig med straffen?

Det kunne rett og slett ikke endt med færre kamper enn to...
Heia Stjernen!

InnleggSkrevet: 25. Januar 2018 18:01
Hvorfor er det så latterlig egentlig? Tommy fullfører minst ett slag når Soares ligger nede. Det hadde blitt et par kamper i andre ligaer enn GET og det. Hadde Tommy gitt seg istedet for å fortsette slik, så hadde det nok ikke blitt noen kamper.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 25. Januar 2018 18:34
"Tommy (Kristiansen) får én kamps karantene for matchstraffen mot Stavanger. I tillegg kommer han inn under en regel som heter «Repeat offender» (som kan oversettes med gjentakende forseelse). Det innebærer at han får en skjerpet straff hvis han har hatt flere matchstraffer inneværende sesong eller de to foregående sesongene. Tommy (Kristiansen) har hatt to slike saker, og da får han ifølge regelverket ytterligere én kamps karantene, slik at det blir to kampers karantene totalt, forteller dommersjef Geir Thomas Olsen til Sarpsborg Arbeiderblad."
Heia Stjernen!

InnleggSkrevet: 25. Januar 2018 18:50
Kjellvis skrev:Hvorfor er det så latterlig egentlig? Tommy fullfører minst ett slag når Soares ligger nede. Det hadde blitt et par kamper i andre ligaer enn GET og det. Hadde Tommy gitt seg istedet for å fortsette slik, så hadde det nok ikke blitt noen kamper.

Hadde holdt med 2+2 på Soares og LD på Tommy.

InnleggSkrevet: 29. Januar 2018 20:58
Hvordan tror folket det går med Sparta, i de siste fem kampene, når det virkelig gjelder?? Tipper de tar 6 poeng.....

Sparta- Frisk Asker: B dårlig statistikk mot F/A
Storhamar- Sparta: B Storhamar har ingenting å spille for
Manglerud- Sparta: H Livredde for MS
Sparta- Lillehammer: H Kriger seg til seier
Stavanger- Sparta: H Oilers nærmer seg sluttspillformen

InnleggSkrevet: 29. Januar 2018 22:12

Tilsvarende på dagens kamp mellom Djurgården og Frølunda førte til 2+2 på begge spillerne!!

InnleggSkrevet: 29. Januar 2018 23:03
hillhome skrev:

Tilsvarende på dagens kamp mellom Djurgården og Frølunda førte til 2+2 på begge spillerne!!
Hvordan kan du sammenligne de to?
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 08. Februar 2018 03:30
På tirsdag i kampen mot Manglerud Star så rundet en fantastisk spiller og menneske 500 kamper for Sparta #69.Henrik Malmström.Henrik som kom hit 2008 30 år gammel,og skulle bare i utgangspunktet være her i 4 uker for skadede Kent Lindberg.

Følte at det måtte være med i denne Spartatråden så tar med tre videoklipp med han også :

http://www.sparta.no/kamper/2017-2018/0 ... mp-nr-500/

https://www.youtube.com/watch?v=SrsheuKcYPM

https://www.youtube.com/watch?v=v2kQU1PdxRk
Mvh Esa.

InnleggSkrevet: 08. Februar 2018 09:39
Det kommer til å bli rørende å ta avskjed med Malmstrøm etterhvert. For en hyllest det bør bli!

Tror alle i hockeyNorge har sett hva han har betydd for Sparta. Bært laget på sine skuldre.

Når man ser på statistikken hans, så er det nesten litt rart at Sparta i det hele tatt fikk tak i han.

InnleggSkrevet: 08. Februar 2018 14:10
1 poeng mor Lillehammer, så er vel 2.plassen sikret? Har vel Lillehammer på innbyrdes, eller? Nå er det 7p til Sparta, og 5 til Lillehammer. Bety det at hvis Lillehammer vinner, får de 8 poeng, og går forbi Sparta? Eller teller antall seire, uansett om det gikk til SD?

InnleggSkrevet: 08. Februar 2018 14:28
hillhome skrev:1 poeng mor Lillehammer, så er vel 2.plassen sikret? Har vel Lillehammer på innbyrdes, eller? Nå er det 7p til Sparta, og 5 til Lillehammer. Bety det at hvis Lillehammer vinner, får de 8 poeng, og går forbi Sparta? Eller teller antall seire, uansett om det gikk til SD?

Lillehammer tar igjen Sparta på innbyrdes ved seier i ordinær tid. Det betyr at om så skjer, så må Lillehammer ha ett poeng mer enn Sparta i siste runde, for å være foran.
riedle
ForrigeNeste

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: johnpx, Klysetrynet, målgård1, Sorum og 13 gjester