Stjernen Hockey - Lagbygge og rykter 2019/2020

InnleggSkrevet: 28. Oktober 2019 13:01
En dårlig kamp av 13 mulige av O'Brien, slikt skjer

InnleggSkrevet: 06. November 2019 16:21
Ny keeper på plass https://www.eliteprospects.com/player/46985/joel-rumpel

InnleggSkrevet: 06. November 2019 17:23
Tja... Stats som vaker rundt 90% i ligaer som er omtrent som Get eller dårligere er vel ikke all verden, men jeg aner jo ikke om lagene han har spilt for har vært jevnt dårlige bakover. Her får tiden vise hva Stjernen har fått tak i.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 06. November 2019 19:17
Ny back/løper: Sam Coetta https://www.eliteprospects.com/player/45898/sam-coatta

:roll:
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 06. November 2019 19:57
Ramp skrev:Ny back/løper: Sam Coetta https://www.eliteprospects.com/player/45898/sam-coatta

Stjernen kommer svekket ut av den signeringen, tenker du?
Heia Stjernen!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 06. November 2019 20:30
Forgetable skrev:
Ramp skrev:Ny back/løper: Sam Coetta https://www.eliteprospects.com/player/45898/sam-coatta

Stjernen kommer svekket ut av den signeringen, tenker du?

Jeg regner med at Coetta befinner seg på hyllen Stjernen har økonomi til å hente spillere fra, og det må man jo bare respektere.
Forøvrig håper jeg klubben har høyere krav til importene de henter enn at de ikke skal svekke laget ;)

InnleggSkrevet: 07. November 2019 01:48
Rumpel har jeg stalket nettet angående i dag. Jeg mener han er tight i spillestilen og slipper inn få pucker rundt og mellom kroppsdeler. Relativt store deler av målet er åpent til tider. Denne signeringen er jeg spent på. Tipper vi får en keeper som er bedre enn Max, men hvor mye bedre er spørsmålet.

Angående Coatta har jeg null forventninger til før jul. Men etter jul derimot så har vi en klassespiller. Tidvis sniper med mange gode egenskaper. Får en viktig rolle i powerplay og er en lagspiller etter mitt syn. Trenger tid på å komme i gang og det blir nok litt frustrasjon fra publikum før han er i siget.

Tippe rekker?

Ciampini - Christoffer - Coatta

Heier - Farrell - Hermanson

Hallstrøm - Langdalen - Hansen

Tønjum - Mikalsen - Trnavsky

PP1: O’Brien - Coatta, Ciampini -Christoffer, Farrell

PP2: Nielsen, Ponomarenko - Heier, Tønjum - Langdalen.

InnleggSkrevet: 07. November 2019 15:22
sjefsrøden skrev:Rumpel har jeg stalket nettet angående i dag. Jeg mener han er tight i spillestilen og slipper inn få pucker rundt og mellom kroppsdeler. Relativt store deler av målet er åpent til tider. Denne signeringen er jeg spent på. Tipper vi får en keeper som er bedre enn Max, men hvor mye bedre er spørsmålet.

Angående Coatta har jeg null forventninger til før jul. Men etter jul derimot så har vi en klassespiller. Tidvis sniper med mange gode egenskaper. Får en viktig rolle i powerplay og er en lagspiller etter mitt syn. Trenger tid på å komme i gang og det blir nok litt frustrasjon fra publikum før han er i siget.

Tippe rekker?

Håper du bare satt noe på rekke 3 og 4, og ikke brukte lang til å sette de sammen, for om ikke Hansen/ Fjelstad snart reduserer spiller nummer 15s istid, så lurer jeg virkelig på om de ser de samme kampene som meg. Hvor mange powerplay skal en spiller fumle bort med elendige mottak, idiotiske skuddforsøk og offsider ved å finte på blå? Trnavsky og Tønjum er aktivum som må få tilhørende rikelig med istid. Alle ønsker at produksjonen til Trnavsky skulle vært bedre, men det er få spillere som fremprovoserer så mange utvisninger hos motstanderen som han gjør. Syns også Tønjum viser seg som en nyttig spiller, gjør få feil og er til tider vond å møte. Skjønner ikke helt hvorfor Ciampini skal få frikort i 1. og 2. rekke når han spiller så middels som han gjør.

Trnavsky - Christoffer - Coatta
Heier - Farrell - Hermansson
Ciampini - Langdalen - Tønjum
Billet - Mikalsen - Hansen

O`brien - Sommer
Eikrem - Hansen
Pono - Buskoven

InnleggSkrevet: 08. November 2019 09:51
Steiner4president skrev:
sjefsrøden skrev:Rumpel har jeg stalket nettet angående i dag. Jeg mener han er tight i spillestilen og slipper inn få pucker rundt og mellom kroppsdeler. Relativt store deler av målet er åpent til tider. Denne signeringen er jeg spent på. Tipper vi får en keeper som er bedre enn Max, men hvor mye bedre er spørsmålet.

Tippe rekker?

Håper du bare satt noe på rekke 3 og 4, og ikke brukte lang til å sette de sammen, for om ikke Hansen/ Fjelstad snart reduserer spiller nummer 15s istid, så lurer jeg virkelig på om de ser de samme kampene som meg. Hvor mange powerplay skal en spiller fumle bort med elendige mottak, idiotiske skuddforsøk og offsider ved å finte på blå? Trnavsky og Tønjum er aktivum som må få tilhørende rikelig med istid. Alle ønsker at produksjonen til Trnavsky skulle vært bedre, men det er få spillere som fremprovoserer så mange utvisninger hos motstanderen som han gjør. Syns også Tønjum viser seg som en nyttig spiller, gjør få feil og er til tider vond å møte. Skjønner ikke helt hvorfor Ciampini skal få frikort i 1. og 2. rekke når han spiller så middels som han gjør.

Trnavsky - Christoffer - Coatta
Heier - Farrell - Hermansson
Ciampini - Langdalen - Tønjum
Billet - Mikalsen - Hansen

O`brien - Sommer
Eikrem - Hansen
Pono - Buskoven

Du må skjønne du også at vi ikke kan plassere Ciampini i 3. Rekka.
Blir som å bevisst fylle 95 blyfri på en diesel bil. Bare fordi du ikke liker diesel.. ødelegger mer en du tjener på det :lol:

Men er enig i backparene dine. Bare så synd at dette trolig blir en sesong hvor Eikrem Haugen ikke kommer til å spille lenge nok til å virkelig kommet igang. Kommer til å hangle hele sesongen.. Grunnet mangelen på treningsgrunnlag før han ble kastet inn i serien..

InnleggSkrevet: 09. November 2019 02:48
Ciampini kommer. Er bombesikker på at han kommer til å bli helt fantastisk utover. Han viser tidvis klasse og med en høyrefattet spiller i rekka si blir det også lettere å sette opp/få «riktige» pucker. Ikke minst i powerplay. Ciampini er leken med puck og kommer så å si alltid inn motstandernes sone med den. Assistent på målet til Heier mot MS og scoringen hjemme mot Vif er bevis på hva han kan. Føler meg trygg på at det bare kommer mer og mer av dette. Ja, jeg er overrasket over at det ikke har løsnet enda, men så mye jeg har sett av han på video så føler jeg meg helt trygg på at han kommer til å produsere mest av løperne våre til slutt. Parker mannen i den ene droppesirkelen og Coatta i den andre så har vi to trusler og O’Brien på topp. Det blir vanskelig å gardere seg mot.

Tønjum er jeg helt enig med deg i. Jeg synes Tønjum og Trnavsky utfyller hverandre godt og de går mye på skøyter.
#15 må opp. Synes han gjør mye bra i egen sone, men hva har skjedd foran mål? Kronisk vegring mot poeng.
3. og 4. Rekka er litt hipp som happ, men Langdalen byttet med Mikalsen så har vi omtrent ikke 4.rekke.

Hallstrøm, Mikalsen og Hansen som et alternativ i 4.rekka har jeg null tru på.
Forrige

Gå til Get-Ligaen, 1.divisjon og A-landslaget

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 8 gjester