Liker/Stjerne

Hjelp og generelle spørsmål om Puckprat, drift, regler, moderering etc.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 03. November 2012 23:04
Kan innstalleres om jeg forstår det rett. Er ikke dette noe mange har savnet?

InnleggSkrevet: 04. November 2012 12:20
Magic18 skrev:Kan innstalleres om jeg forstår det rett. Er ikke dette noe mange har savnet?

Både og. Jeg ønsker å berømme innimellom, men savner ikke de ørtenhundre elendige onelinere det fører med seg.
Syns dette forumet er langt ryddigere enn APD - don`t change a winning team :)
WizVaz
"alt godt er enten umoralsk, fetende eller forbudt"
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 04. November 2012 12:33
WizVaz skrev:
Magic18 skrev:Kan innstalleres om jeg forstår det rett. Er ikke dette noe mange har savnet?

Både og. Jeg ønsker å berømme innimellom, men savner ikke de ørtenhundre elendige onelinere det fører med seg.

Et "stjernesystem" som *18 etterlyser vil jo være et slags vern mot onelinere. Meningsløse onelinere som "Enig", "Stjerne", etc., alle avarter av de, slettes hvis de oppdages. Fordi:

- den som tier samtykker
- den som ikke tier vil komme med et motinnlegg, eller supplerende innlegg
- den som tier, men ikke samtykker, ser ikke verdien av å gnåle mer om temaet

InnleggSkrevet: 04. November 2012 12:48
Nesrene skrev:
WizVaz skrev:

Et "stjernesystem" som *18 etterlyser vil jo være et slags vern mot onelinere. Meningsløse onelinere som "Enig", "Stjerne", etc., alle avarter av de, slettes hvis de oppdages. Fordi:

- den som tier samtykker

Jeg tenker mer på "alle er fete i burgertown", "alle setter skudd på Jordal - for sånn klapper Enga", "rosa candy-boy kjører pappabil i Asker" osv. Som applauderes og gis tilbakemelding til å fortsette gjennom stjerner
WizVaz
"alt godt er enten umoralsk, fetende eller forbudt"
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 05. November 2012 23:29
Nesrene skrev:
WizVaz skrev:

- den som tier samtykker

Om det er meningsløse onelinere man vil ha, er det bare å innføre stjernesystem. Da vil man se et rotete forum. Mulig innleggskvantiteten vil gå opp, men ikke kvaliteten.
Hvis moderatorene sletter "Enig" innlegg de kommer over, holder det i massevis for meg. Det er et par brukere som stort sett skriver slike innlegg, kunne gitt de en advarsel om det så ville vi vært kvitt mesteparten.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 06. November 2012 07:44
Drebin skrev:Hvis moderatorene sletter "Enig" innlegg de kommer over, holder det i massevis for meg. Det er et par brukere som stort sett skriver slike innlegg, kunne gitt de en advarsel om det så ville vi vært kvitt mesteparten.

Jeg minner i fleng om at det ikke er "tysting" å rapportere innlegg. Som nevnt kan man ikke anta at alt leser av moderatorer. Men rapporter blir lest, og grunnen man oppgir til rapporten.

Om moderatorene tar det følge er selvfølgelig et spenningsmoment :)

InnleggSkrevet: 16. November 2012 02:07
Synes det er greit med en slik "like" ordning. Langt bedre enn å skrive en egen post kun med qoute og påfølgende tekst "enig"/"støttes" etc. Mulig det er jeg som er lat
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 30. April 2016 21:33
Blir det noe med dette?

Gå til Puckprat

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest