APD ikke bare død, nå også begravet

Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 07. November 2011 16:33
http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/Debattsentralen-avvikles-6690844.html

Like greit det.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 07. November 2011 17:10
Jeg har selv vært sterkt imot at hvis APD en gang skulle åpnes igjen at hockey debatten hadde flyttet over dit igjen. Da er det godt å vite at den siden er nede for alltid,men at dessverre hockey debatten har mistet en plass med mange debatter.

Det er nå viktig å bygge opp et bra forum her på denne siden,for jeg er vel temmelig sikker på at dette er plassen å bygge opp et forum for hockey? For andre plasser finnes det vel ikke som diskuterer hockey?

Så er det viktig at de som drifter denne siden klarer å fortsette å holde denne siden oppe og at den ikke kræsjer til enhver tid. Jeg har dessverre etter å ha lest mye på APD merket at det ikke er i nærheten av samme gløden på denne siden. Var mye mer debatter der en det som er på denne siden. Så det kan dessverre virke som at mange ikke er klar over denne siden,eller at det faktisk diskuteres mindre hockey nå enn før.

Savner liksom litt av det som var på APD,men håper det bygger seg bra opp her i årene fremover :)

InnleggSkrevet: 07. November 2011 17:13
Problemet er inndelingen i mange forum. En og samme spiller, f.eks Tommy K, debatteres nå i flere forum: Get, Sverige og Landslag.

Det herlige sammensuriet på APD skapte større engasjement.

InnleggSkrevet: 07. November 2011 17:18
En viss inndeling er greit, men det er alt for overdrevent nå. Gjør det mye enklere:

Norsk hockey: Alt i Norge inkl. landslaget
Svensk Hockey: Tilsvarende.
Europeisk Hockey: Andre ligaer inkl. KHL
Amerikansk Hockey: Alt fra NHL og nedover.
Internasjonal Hockey: At om landslagene og Norge i mesterskap.

InnleggSkrevet: 07. November 2011 17:19
1856 skrev:En viss inndeling er greit, men det er alt for overdrevent nå. Gjør det mye enklere:

Norsk hockey: Alt i Norge inkl. landslaget
Svensk Hockey: Tilsvarende.
Europeisk Hockey: Andre ligaer inkl. KHL
Amerikansk Hockey: Alt fra NHL og nedover.

Legg til en for OT og diverse også. Så vi slipper OT tråder i de "seriøse" forumene
Storhamardrakter ønskes kjøpt!
- http://www.storhamargameworn.com/ -

InnleggSkrevet: 07. November 2011 17:36
Og ja. Fjern muligheten for bilder, farger og fonter i signatur. Det er forstyrrende tull.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 07. November 2011 18:11
Sorum skrev:Problemet er inndelingen i mange forum. En og samme spiller, f.eks Tommy K, debatteres nå i flere forum: Get, Sverige og Landslag.

Enig. For min del går jeg inn på GET-ligaen, og det blir mye sjeldnere jeg sjekker de andre foraene for å se om det er noe interessant som skjer der når det ikke er hovedinteressen. Klart det blir mer ryddig, men vi har foreløpig mye mindre aktivitet her enn på APD, så da blir det lite på hvert forum.
Når det er sagt, er det godt å slippe at halvparten av trådene er OT-tråder.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 07. November 2011 18:29
1856 skrev:Norsk hockey: Alt i Norge inkl. landslaget

ehh...

InnleggSkrevet: 07. November 2011 18:56
Nesrene skrev:
Internasjonal Hockey: At om landslagene og Norge i mesterskap

ehh...

Eh ja.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 07. November 2011 19:02
1856 skrev:Og ja. Fjern muligheten for bilder, farger og fonter i signatur. Det er forstyrrende tull.

Pfffff...

Ellers enig i at engasjementet er noe lavere her enn på APD. Likevel troen på at dette kan vokse seg stort og godt :D

Men jeg savner en LIKER-knapp noe helt J*
Bilde
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 07. November 2011 19:07
1856 skrev:
Nesrene skrev:
Internasjonal Hockey: At om landslagene og Norge i mesterskap

ehh...

Eh ja.

Ja, for en slik inndeling blir ikke surrete. Det vil uansett alltid bli crossover. Det er langt bedre å spesifisere i emnet enn å spre det til hatter og høy.

I tillegg har programvaren som kjører dette forumet begrensede muligheter. F.eks. er jo trådede disksjoner ukjent.

At ikke Bokse-Kyrre har shoppa programvaren som kjører Klanens forum er en gåte.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 07. November 2011 19:14
Yzzer skrev:
Men jeg savner en LIKER-knapp noe helt J*

Fraværet av "liker"-knapp er det beste med hele forumet. Jeg ber til høyere makter om at det heller aldri blir innført her. Det hører hjemme i Tabloidaviser og på Facebook

InnleggSkrevet: 07. November 2011 19:29

Jepp , det er vel det .................

InnleggSkrevet: 07. November 2011 19:42
Drebin skrev:
Sorum skrev:Problemet er inndelingen i mange forum. En og samme spiller, f.eks Tommy K, debatteres nå i flere forum: Get, Sverige og Landslag.

Enig. For min del går jeg inn på GET-ligaen, og det blir mye sjeldnere jeg sjekker de andre foraene for å se om det er noe interessant som skjer der når det ikke er hovedinteressen. Klart det blir mer ryddig, men vi har foreløpig mye mindre aktivitet her enn på APD, så da blir det lite på hvert forum.

Nå sa det ikke PANG på APD før ut i 2007, kanskje 2008 heller...
Bilde
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 07. November 2011 19:48
Furru skrev:
Drebin skrev:

Da får vi bar kjøre i gang

PANG!!!!!!!!!!!
Oilers forallti' uansett

Bilde

InnleggSkrevet: 07. November 2011 19:51
Furru skrev:

Var det så stor forskjell på APD 2004 vs 2010 egentlig? Kan ikke huske jeg la merke til noen interesseboom.
"Tungt å tape for VIF , men sorgen går allikevel til OILERS! #kjøperlag #drøyt #oljepeengæææ"
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 07. November 2011 19:54
Det jeg savner mest med APD var at alle tok ansvar og la ut videolinks. Man trengte liksom bare åpne APD for å bli orientert om hvor linkene lå.

Ønsker meg det til jul, at videofolka linker til snuttene sine her.

Tror også det vil hjelpe på å drite helt i inndelingen i undergrupper. Jeg vil holde meg orientert om HOCKEY, sporten er ikke så jævla stor at jeg liksom bryr meg kjempemye om svensk hockey, men driter i GET-ligaen eller omvendt.

Forøvrig herlig å se Høygård reise seg igår! En fin finger til Høygårdhaterne som rauter her inne.
Any major dude will tell you
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 07. November 2011 19:56
Brillemann skrev:Det jeg savner mest med APD var at alle tok ansvar og la ut videolinks. Man trengte liksom bare åpne APD for å bli orientert om hvor linkene lå.

Ønsker meg det til jul, at videofolka linker til snuttene sine her.

Tror også det vil hjelpe på å drite helt i inndelingen i undergrupper. Jeg vil holde meg orientert om HOCKEY, sporten er ikke så jævla stor at jeg liksom bryr meg kjempemye om svensk hockey, men driter i GET-ligaen eller omvendt.

Forøvrig herlig å se Høygård reise seg igår! En fin finger til Høygårdhaterne som rauter her inne.

Helt enig. Jeg har bokmerke direkte til Get-delen..
Heia Stjernen!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 07. November 2011 20:03
Brillemann skrev:

:D
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 07. November 2011 20:07
Brillemann skrev:Tror også det vil hjelpe på å drite helt i inndelingen i undergrupper. Jeg vil holde meg orientert om HOCKEY, sporten er ikke så jævla stor at jeg liksom bryr meg kjempemye om svensk hockey, men driter i GET-ligaen eller omvendt.

Jeg ofrer ikke utenlandske ligaer mer enn jeg finner på resultatbørsen i Aftenposten og VG, papirutgavene. Allikevel plager det meg ikke at tråder om slikt kommer svømmer blandt det norske her. Volumet er ikke så stort, og folk har etter hvert begynt å bli flinkere i bruk av trådens emne.

Holder med to forum, ett for hockey, og ett for dritt som alt som ikke har med hockey å gjøre kan kastes i.

På vegne av Bokse-Kyrre anser jeg det som vedtatt!

InnleggSkrevet: 07. November 2011 20:07
ofiskaa skrev:
Furru skrev:

Var det så stor forskjell på APD 2004 vs 2010 egentlig? Kan ikke huske jeg la merke til noen interesseboom.

Jeg mins at da jeg registrerte meg sent 2006 så var det ikke i nærheten den aktiviteten som i 10/11 sesongen... mye tok seg opp med at Comet, Frisk, Sparta og Oilers viste seg frem.
Bilde

InnleggSkrevet: 07. November 2011 20:09
Nesrene skrev:
Brillemann skrev:Tror også det vil hjelpe på å drite helt i inndelingen i undergrupper. Jeg vil holde meg orientert om HOCKEY, sporten er ikke så jævla stor at jeg liksom bryr meg kjempemye om svensk hockey, men driter i GET-ligaen eller omvendt.

Jeg ofrer ikke utenlandske ligaer mer enn jeg finner på resultatbørsen i Aftenposten og VG, papirutgavene. Allikevel plager det meg ikke at tråder om slikt kommer svømmer blandt det norske her. Volumet er ikke så stort, og folk har etter hvert begynt å bli flinkere i bruk av trådens emne.

Holder med to forum, ett for hockey, og ett for dritt som alt som ikke har med hockey å gjøre kan kastes i.

På vegne av Bokse-Kyrre anser jeg det som vedtatt!

Habs er sikkert 110% enig :P
Bilde
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 07. November 2011 20:26
Furru skrev:Habs er sikkert 110% enig :P

Sånne gjentatte kommentarer hjelper ikke akkurat på å holde det rent og ryddig i trådene...

(Nei, det var ikke bare til deg :) )

InnleggSkrevet: 07. November 2011 20:34
1856 skrev:Og ja. Fjern muligheten for bilder, farger og fonter i signatur. Det er forstyrrende tull.

Dette støtter jeg fult ut. Fjern smileys også, og "liker" knapp er helt unødvendig.
If you aint first, you're last

InnleggSkrevet: 07. November 2011 20:44

Tipper det er mye på forumet som ikke burde se dagens lys etter 22. juli. Istedenfor å rydde opp og prøve å holde orden så legger de ned.
If you aint first, you're last
Neste

Gå til OT!

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest