APD ikke bare død, nå også begravet

Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 07. November 2011 20:48
ronnyen skrev:
1856 skrev:Og ja. Fjern muligheten for bilder, farger og fonter i signatur. Det er forstyrrende tull.

Dette støtter jeg fult ut. Fjern smileys også, og "liker" knapp er helt unødvendig.

Lurer på om ikke debatten har godt av å ikke har "liker" funksjonen. Det fjerner vel endel ubrukelige innlegg av typen få flest mulig stjerner. Og jeg tror ikke risikoen for blodseriøsitet er så stor her inne at tapet blir for stort..
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 07. November 2011 21:59
Drebin skrev:
ronnyen skrev:
1856 skrev:Og ja. Fjern muligheten for bilder, farger og fonter i signatur. Det er forstyrrende tull.

Dette støtter jeg fult ut. Fjern smileys også, og "liker" knapp er helt unødvendig.

Lurer på om ikke debatten har godt av å ikke har "liker" funksjonen. Det fjerner vel endel ubrukelige innlegg av typen få flest mulig stjerner. Og jeg tror ikke risikoen for blodseriøsitet er så stor her inne at tapet blir for stort..

For min del kan man fjerne de latterlige bokstavene og bildene i signaturen, og heller gi folk mulighet til å ha profilbilde! Frem til da, beholder jeg signaturen min :D
Heia Stjernen!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 07. November 2011 22:38
Forgetable skrev:
For min del kan man fjerne de latterlige bokstavene og bildene i signaturen, og heller gi folk mulighet til å ha profilbilde! Frem til da, beholder jeg signaturen min :D

Du kan ha profilbilde, men det må være pittepittepittelite for å passe inn i avatar-ruten
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 07. November 2011 23:03
Ramp skrev:
Forgetable skrev:

Du kan ha profilbilde, men det må være pittepittepittelite for å passe inn i avatar-ruten

I alle dager! Det her er faktisk news for meg. Thank you!
Heia Stjernen!
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 08. November 2011 04:31
Ramp skrev:
Forgetable skrev:

Det er bare det at slike bilder fins ikke som er interesante!
COMET
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 08. November 2011 04:32
Furru skrev:
ofiskaa skrev:
Furru skrev:
Nå sa det ikke PANG på APD før ut i 2007, kanskje 2008 heller...

Var det så stor forskjell på APD 2004 vs 2010 egentlig? Kan ikke huske jeg la merke til noen interesseboom.

Jeg mins at da jeg registrerte meg sent 2006 så var det ikke i nærheten den aktiviteten som i 10/11 sesongen... mye tok seg opp med at Comet, Frisk, Sparta og Oilers viste seg frem.

I særdeleshet etter at Cometforumet ble stengt :roll:
COMET
Forrige

Gå til OT!

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest