Litt off topic: Edvartsen

InnleggSkrevet: 30. September 2017 21:12
Han kommer nok ikke utenom at han har sent haugevis av mailer hvor avsender heter typ Arne Hansen, Per Andersen eller Ole Nilsen. Folk som ville gi han støtte. Når media begynner å skrive om det opphører mailene. Hvis disse nå virkelig ville støtte Edvartsen kunne de enkelt meldt seg til Elden og bevist at de faktisk sto bak mailene. Men det skjer naturligvis ikke da han selv har sittet hjemme og skrevet sitt eget navn feil...

InnleggSkrevet: 30. September 2017 21:19
Sorum skrev:Han kommer nok ikke utenom at han har sent haugevis av mailer hvor avsender heter typ Arne Hansen, Per Andersen eller Ole Nilsen. Folk som ville gi han støtte. Når media begynner å skrive om det opphører mailene. Hvis disse nå virkelig ville støtte Edvartsen kunne de enkelt meldt seg til Elden og bevist at de faktisk sto bak mailene. Men det skjer naturligvis ikke da han selv har sittet hjemme og skrevet sitt eget navn feil...

Jeg synes denne tråden bør slettes. Den er helt utenfor ISHOCKEY, og jeg opplever flere innlegg som kan bli offer for søksmål.

InnleggSkrevet: 30. September 2017 22:56
Slutspel skrev:
Sorum skrev:Han kommer nok ikke utenom at han har sent haugevis av mailer hvor avsender heter typ Arne Hansen, Per Andersen eller Ole Nilsen. Folk som ville gi han støtte. Når media begynner å skrive om det opphører mailene. Hvis disse nå virkelig ville støtte Edvartsen kunne de enkelt meldt seg til Elden og bevist at de faktisk sto bak mailene. Men det skjer naturligvis ikke da han selv har sittet hjemme og skrevet sitt eget navn feil...

Jeg synes denne tråden bør slettes. Den er helt utenfor ISHOCKEY, og jeg opplever flere innlegg som kan bli offer for søksmål.

Hvilket av innleggene mener du kan bli offer for søksmål? Om så skulle bli tilfelle, forstår man i så fall hvordan det er å være i den mannens omgivelser.
Brukerens avatar
InnleggSkrevet: 01. Oktober 2017 19:53
Ser intet problematisk med denne tråden. Synd man gjemmer den under OT, hvor svært få ser den.

InnleggSkrevet: 01. November 2017 07:05
Sagaen fortsetter:
https://www.dagbladet.no/sport/truer-nff-topper-med-personlig-soksmal/68839503
If you aint first, you're last
Forrige

Gå til OT!

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester