Drittunger

InnleggSkrevet: 04. Mai 2013 12:42
theM.ASK skrev:Kan kommentator roe seg ned for faen? så kan han heller ta av når vi scorer mot de større nasjonene. Tydelig at dette er en åpningskamp. Så sånn sett er bildet delt om det er best med store nasjoner eller mindre nasjoner først slik vi fremstår nå.

Kan ikke du roe deg ned litt a? Du som ville hvile spillere mot de dårligste nasjonene fra start. Det kalles å være høy på pæra.

Prøv å tenke litt gjennom innlegga dine før du poster dem. Innlegga dine gjør at jeg mister lysten til å skrive her inne. Som forrige gang du var så aktiv.
"-Vi skal ende blant topp tre i serien. Jeg hater å tape."

InnleggSkrevet: 04. Mai 2013 12:46
AnonNym skrev:
theM.ASK skrev:Kan kommentator roe seg ned for faen? så kan han heller ta av når vi scorer mot de større nasjonene. Tydelig at dette er en åpningskamp. Så sånn sett er bildet delt om det er best med store nasjoner eller mindre nasjoner først slik vi fremstår nå.

Kan ikke du roe deg ned litt a? Du som ville hvile spillere mot de dårligste nasjonene fra start. Det kalles å være høy på pæra.

Prøv å tenke litt gjennom innlegga dine før du poster dem. Innlegga dine gjør at jeg mister lysten til å skrive her inne. Som forrige gang du var så aktiv.

???? tenk gjennom innleggene dine selv. lysten til å skrive? hva babler du om? eeeh, dette er ett forum. er du ett troll eller?
Sist endret av theM.ASK den 04. Mai 2013 12:49, endret 2 ganger.

InnleggSkrevet: 04. Mai 2013 12:48
hahaha. Blir godt å få denne åpningskampen unnagjort.

InnleggSkrevet: 04. Mai 2013 12:51
theM.ASK skrev:
AnonNym skrev:

???? tenk gjennom innleggene dine selv. lysten til å skrive? hva babler du om? eeeh, dette er ett forum. er du ett troll eller?

Det er jo du som troller her.
"-Vi skal ende blant topp tre i serien. Jeg hater å tape."

InnleggSkrevet: 04. Mai 2013 12:53
AnonNym skrev:
Det er jo du som troller her.

Du virker som det eneste trollet her når du skriver det.

Gå til OT!

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest